Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Emily
Save the date-filmpje!
Hei bruidjes,   Gisteren hebben we een save the date-filmpje rondgestuurd, exact een jaar op voorhand :-)   Voor de nieuwsgierigen (ik zie dat zelf ook altijd graag, daarom) is hier de link waar je het kan bekijken:    http://cid-...
Uitnodigingen Reacties: 31 27-5-2011 14:00:06

Brenda
suite vervoer 10/9 - help ...
Heeft er iemand nog een tip waar we terecht kunnen voor huren van VW busjes of zo'n ouderwetse bus ? Ik heb bot gevangen bij Cabbie uit Jabbeke, Rent-A-classic uit Leuven en London Ceremony bus uit Kapellen. 10/9 is een bijzonder populaire dag blij...
Voorbereiding Reacties: 10 27-5-2011 13:41:47

Nathalie
wedding planner buitenland
Ik ben op zoek naar een weddingplanner die voor ons een trouwceremonie kan regelen in een kleine kapel of op het strand. Onze ouders, broers en zussen gaan ook mee, dus daarom zouden we het liefst binnen Europa willen doen. Het huwelijk hoeft ni...
Ceremonie Reacties: 5 27-5-2011 13:39:36

Katrien
You are - Natalia
Hey iedereen, Wij zijn op zoek naar het liedje You are van Natalia maar vinden alleen de live-versie en die is niet echt bruikbaar door het applaus.  Weet er iemand waar we een versie kunnen vinden die niet live gezongen is?
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 27-5-2011 13:26:36

Leontine
Diverse (lange post)
Zo, een zeer drukke week gehad, dus daarom nu pas een post van mij, maar dan wel gelijk een hele lange!! Vorige week donderdag heb ik 's ochtends mijn proef make-up en kapsel gehad. Na het opsteken wilden ze het alweer omlaag halen, maar ze moesten h...
Voorbereiding Reacties: 4 27-5-2011 12:36:42

Marjan en Ben
Vervoer ...
Beste bruidjes,   Gisteren onze ceremoniemeester vastgelegd voor onze grote dag, we hebben gekozen voor Eddy Wouters, was een zeer leuke kennismaking.   Even iets anders.  Hadden jullie cermoneel vervoer? Zo ja, bij wie zijn jullie...
Voorbereiding Reacties: 6 27-5-2011 11:47:35

Tamara
pff even stress!
Gisteren trok ik mijn kleedje nog eens aan om te kijken of het goed paste. In de winkel bij de naaister had ik niet echt veel bewogen, dus ik dacht: even eens goed doordansen om te zien of alles op zijn plaats blijft zitten. helemaal in paniek: mij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 27-5-2011 11:18:04

Ludo
Nog één bruidje gezocht
Beste bruidjes,   De reacties op mijn oproep waren echt overdonderend, waarvoor alvast allen dank.   Momenteel zoek ik nog één bruidje om de groep volledig te maken, zodat we over twee dagen kunnen shooten met telkens 6 bruidj...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 27-5-2011 11:05:38

Kelly
Lap!
Ons zoontje heeft windpokken!!! 1 week voor den trouw! jeuj!!!!
Voorbereiding Reacties: 13 27-5-2011 10:48:55

Sharon
Onze huwelijksdag 20 mei 2011
Dag bruidjes en gommetjes,   onze huwelijksdag zit er alweer een weekje op. Het is heerlijk om eindelijk getrouwd te zijn en we genieten nog iedere minuut van dat gevoel. We hebben vrijdag een prachtige dag gehad. Alles is perfect verlopen. Ik h...
Voorbereiding Reacties: 10 27-5-2011 10:42:56

lieselot
cadeau ceremoniemeester ja of nee????
Hoi, Als ik de online checklists bekijk staat er heel vaak "cadeau ceremoniemeester" tussen.  Doen jullie dit?  Ik dacht dat eigenlijk niet te doen...  We kennen hem niet en hij wordt toch gewoon betaald voor zijn job?  Hij is er...
Ceremonie Reacties: 9 27-5-2011 9:48:01

chrisje
helium
Hallo,        Ik zie hier dikwijls vraag naar helium vandaar deze tip. Ik heb heel wat afgezocht en ben nu in Aarschot terecht geraakt, daar vind je een shop die joker noemt, deze verhuren helium en ze zijn zeker niet te ...
Voorbereiding Reacties: 5 27-5-2011 9:12:22

Sabrina
kasteel gravenhof - waerboom
Hey,   Wij waren aan het twijfelen tussen kasteel gravenhof in Dworp of waerboom in Groot bijgaarden. Wij zijn ondertussen al 2x naar 't gravenhof geweest en zijn er altijd heel vriendelijk onthaalt geweest (wij hebben echt een heel goei indr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 27-5-2011 9:06:08

Charlotte
Vandaag is een shop-dagje: Juwelen & Lingerie :-)
Dag Bruidjes,    Vandaag ga ik, zoals de titel wel doet vermoeden, een dagje trouw-shoppen..   Als huwelijkscadeau van mijn papa en zijn vriendin heb ik het volgende mooie geschenk gekregen..  -> Ik mocht naar een juwelier...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 27-5-2011 8:50:11

Sara
Morgen... de dag van onze dromen
Ik zie hier staan, 15u 49 minuten en 32 seconden.... Ze zeggen vaak, de meeste dromen zijn bedrog. Maar deze droom zal morgen werkelijkheid worden. Morgen 28 mei, is het onze dag! Een dag waarin we kunnen genieten van de familie en vrienden, maa...
Voorbereiding Reacties: 14 27-5-2011 8:14:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...