Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dagmar
tekstje dochter
hey bruidjes . wij trouwen enkel voor de wet omdat dit mijn tweede huwelijk is ik zelf heb al vier kids nu vraagt mijn dochter of ze eventueel een tekst mag voorlezen in het gemeentehuis ze wil een tekst in naam van de al de kids naar mijn aans...
Ideeën Reacties: 1 29-5-2011 12:52:59

tiffanie
haaraccessoires
Hallo allemaal,   Ik heb al verschillende winkeltjes gedaan, ook in Rijsel en Sluis rond gekeken, maar ik vind dus nergens haaraccessoires... Ik zoek een mooie elegante witte bloem, witte curlies (pareltjes), ...   Ook bij mn kapster ko...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 29-5-2011 12:42:13

Sara
Saartje zoekt de liefde...
Hoi bruidjes   Ik ben op zoek naar de tekst van Saartje zoekt de liefde, maar dan wel de ingekorte versie ervan. Ons zoontje van 8 wil een tekst voorlezen in de mis, maar ik denk dat het volledige verhaal een beetje te lang gaat zijn voor hem. M...
Voorbereiding Reacties: 6 29-5-2011 12:13:26

mama
Frustaties even kwijt
Goh seg, ik wist niet dat trouwen zoveel stress met zich ging meebrengen...We hebben maar besloten in de drukste periode van ons leven te trouwen, tussen de kleine kindjes en de verbouwingen door. Resultaat is dat we superweinig tijd hebben voor...
Ideeën Reacties: 5 29-5-2011 12:06:06

Ci
Kindje geeft bloempjes aan trouwkoppel : maar wat? welk? hoeveel?
Hallo,   Ik zou met mijn kleine kapoen graag iets gaan afgeven aan de kerk wanneer vrienden van ons trouwen. Maar ik heb echt geen idee wat je dan geeft? een klein boeketje? 1 roos? een plantje?  
Locaties - Viering Reacties: 7 29-5-2011 11:53:57

Ludo
Bruidjes gezocht voor fotoproject
Beste bruidjes,   Mag ik diegene die gereageerd hebben op de vorige oproep al van harte danken en welkom heten op 16 en 17 juli in Lommel.   Er is echt een enorme respons geweest van jullie en dat vind ik prachtig.  Wij zullen er v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 29-5-2011 11:43:25

Charlotte
Zoooooooooo gelukkig...
Dag Bruidjes,    Deze morgen werd ik wakker en plots overviel me zo een zalig gevoel.... De titel doet wel veel vermoeden :-)   Gisteren zijn we onze ringen nog eens gaan bekijken, komende zaterdag mogen we ze ophalen... Oooooh......
Kledij - Accessoires Reacties: 3 29-5-2011 9:59:44

Marijke
enkele "zorgen" (niets erg eigenlijk)
Mijn enthousiasme gecombineerd met mijn fanatieke zin voor plannen, heeft er voor gezorgd dat alles zo goed als op punt staat voor de grote dag. Er is niets meer dat ik nog zelf moet regelen. Ik kan me enkel nog zorgen maken over de zaken die ik ui...
Voorbereiding Reacties: 7 29-5-2011 9:41:11

Claudia
Vraagjes ivm gemeente en kerk
Hey,   Ik heb nog een paar vraagjes ivm kerk en gemeente. Hoe is meestal het binnenkomen voor de gemeente? Wij als koppel samen of hij met zijn moeder en ik met mijn vader? Voor de kerk wilden we zo binnengaan: bruidegom met moeder, vader van br...
Voorbereiding Reacties: 2 29-5-2011 8:38:14

Melissa
Persoonlijke ceremonie
Wij zijn niet van plan om voor de kerk te trouwen, maar zouden toch graag een soort van 'dienst' doen. Nu niet met teksten uit de bijbel e.d., wij hadden eerder gedacht aan persoonlijke verhalen laten vertellen door familie en vrienden. Is er iemand ...
Ceremonie Reacties: 5 29-5-2011 8:00:18

Maya
Binnenkomst Burgelijk huwelijk
Hey Bruidjes,   Mijn verloofde en ik trouwen enkel voor de wet, maar ik wil graag toch enkel extra dingen doen! Mijn grote vraag is, ik wil heel graag dat mijn vader mij binnenbrengt, maar word dit gedaan of niet?? Ik zou dan eerst mijn verl...
Ceremonie Reacties: 4 29-5-2011 0:30:59

tamara
samenvatting door Kurt Vermylen
Hey bruidjes,   Voor wie nog op zoek is naar een super videograaf aan een super prijsje, moet bij Kurt Vermylen zijn. Echt een spontane man, die je van het begint tot het einde volgt op je belangrijke dag. We hebben er paar dagen geleden al ...
Video Reacties: 15 29-5-2011 0:23:04

Valérie
fotograaf - videograaf duo gezocht
Hoi,   De voorbereidingen zijn gestart. Ik weet eindelijk wat ik wil op vlak van fotografie: ik zoek een fotograaf die een huwelijksreportage maakt maar die met twee mensen te plekke komt. Kent iemand een goed team, laat maar weten? Het moge...
Fotografie Reacties: 6 28-5-2011 22:12:01

Valérie
Live muziek gezocht
Dag allemaal,   Ik ben momenteel op zoek naar muziek die tijdens de receptie of avondfeest zou kunnen gespeeld worden. Aangezien mijn schoonouders fan zijn van tirolermuziek en apresski hits zoek ik iemand of een groepje die da...
Muziek - Live Reacties: 2 28-5-2011 21:53:32

Sara
Vrijgezellen.... Stiekem toch beetje teleurgesteld!!
Hoi mede-bruidjes   Even mijn hartje luchten...   Wij hebben niet zo'n hele grote vriendenkring aangezien wij al twee kindjes hebben en dus ook niet meer zoveel op stap gaan, beiden drukke job hebben en dus niet meer zoveel tijd en zin hebb...
Voorbereiding Reacties: 12 28-5-2011 21:21:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...