Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

indra
make up en kapsel zuid limburg
Ik ben geslaagd ik heb een geweldige visagiste/kapster gevonden in Beek )Limburg) ze doet mijn kapsel en maken up en mijn dochtertjes haren proef was geweldig. En goedkoop joh? voor beide proefkapsels en proefmakeup en ook nog gezichtsbehandeling ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 27-5-2011 21:51:35

kelly
trouwjurk
Ben gisteren mijn trouwjurk gaan bestellen bij Nicky Van Kets in Hasselt. Man, zo mooi. Ik ben helemaal verliefd (op mijn kleed he ). Zijn echt supervriendelijke mensen ook en doen alles om aan je wensen te voldoen. Ik ben in ieder al heel tevreden o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 27-5-2011 21:48:50

A.
Bedankjes.......
Hoi bruidjes,   Heb al eens gevraagd wat jullie geven als bedankjes! Vandaag heb ik onze bestelling doosjes ontvangen.. ze waren super mooi  Rest ons alleen nog de inhoud! Maar dat is net het moeilijkste. Eerst dachten we aan M&M's.. ...
Voorbereiding Reacties: 9 27-5-2011 21:47:21

Sigrid
vraagje BBQ dinner voor een trouw
Weet er iemand soms een goede traiteur maar die wel deglijk is van prijs ( betaalbaar) is voor een bbq te doen voor het avondfeest. Er zijn hier op een 150 - 200 man op uitgenodigt en we hebben ook al een zaal. Of weet iemand waar je iemand kan vinde...
Locaties - Viering Reacties: 6 27-5-2011 21:39:29

Kim
vraagje
hoe kan ik men al reeds geposte berichten terugvinden hier? Ik post altijd iet en krijg er dan reactie op maar weet dan niet hoe ik het moet doen om er op terug te reageren     dank je kim 
Ideeën Reacties: 4 27-5-2011 21:29:06

sylvia
Bruidslingerie
Alles voor onze trouw is in orde, behalve de bruidslingerie :-( Ik heb mijn kleed al gekocht in september vorig jaar en totaal niet stilgestaan bij de lingerie. Nu heb ik een half strapless jurk met lagere rug. Een gewone strapless bh gaat niet. Vand...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 27-5-2011 19:47:50

Sonja
Krijg mijn foto niet op mijn profiel
Ik probeer mijn foto op mijn profiel te zetten en telkens krijg ik de melding, avatar kan enkel jpg bestanden plaatsen , en daarna de melding geen bestand gekozen? Weet iemand hier raad mee   Alvast bedankt Sonja 
Voorbereiding Reacties: 5 27-5-2011 19:40:57

lies
Ballonversiering kerk, kaartje en hup de lucht in!
Dag bruidjes,   ik ben eraan het denken om onze kerk ook met wat ballonnen te versieren om deze dan na de mis los te laten. Ik zou echter graag een kaartje bevestigen aan elke ballon voor de vinder... iemand tips van wat ik erop kan schrijven?...
Ceremonie Reacties: 3 27-5-2011 19:13:26

Jesse
vrijgezellenweekend...
Binnen 25 min komen mijn vriendinnen van de scouts me halen voor de vrijgezellen! Ben super benieuwd! En toch ook wel wat zenuwachtig! Amai, wat gaat dat geven met onze dag zelf ;)!  Het is nog wel een tijdje op voorhand, maar een aantal vriend...
Voorbereiding Reacties: 1 27-5-2011 19:08:38

Baci
Joepie de uitnodigingen zijn aangekomen
Hey bruidjes   Wij hadden uitnodigingen besteld via Cartarosa. Eerste proef pdf was paniek! :) Maar inmiddels zijn we een week verder en 2 proefdrukken verder en hebben we de uitnodigingen via aangetekend schrijven aangekregen... Ze zien er heel...
Uitnodigingen Reacties: 10 27-5-2011 18:35:56

Liselotte
Op zoek naar een diadeem!
Dag Bruidjes!   Zaterdag ga ik nog eens naar de kapper (vrijdag krullen laten zetten - zaterdag opsteken)  Ik ben op zoek naar een diadeem.... geen tiara!   Ik heb vandaag alle winkels afgelopen waar ik dacht dat ze da gingen hebben, ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 11 27-5-2011 17:42:38

Tine
waar mooie bruidsboeketten?
Hej,   wij zijn op zoek naar een bloemist om het bruidsboeket te maken. Kent iemand een bloemist in de regio Brugge?
Bruidsboeket Reacties: 7 27-5-2011 15:49:45

Tinneke
trouwbelofte
Helaba,   Maanden ben ik al bezig aan ons misboekje. Vorige week zijn we bij de pastoor langs geweest. All is min of meer fine, maar we moeten onze trouwbeloftes inkorten, ze zijn te lang. De pastoor stelde voor om de persoonlijke dingen eruit ...
Ceremonie Reacties: 15 27-5-2011 15:25:09

Stephanie
Kindercadeautje voor de kindjes aan de kapel...
Hallo,   Binnen 14 dagen mag ik me al mevrouw noemen maar dan zal er toch nog veel in orde gebracht moeten worden! Zo ben ik nog op zoek naar een kinderspeeltje of iets dergelijk voor aan de snoepzakjes te hangen. Bij Ava vind ik nt echt mij...
Voorbereiding Reacties: 8 27-5-2011 14:54:51

Sara
HELP!!! Haar-dilemma
Hoi Bruidjes   Ik ben nog steeds aan het twijfelen over mijn kapsel. Eerst wou ik het volledig laten opsteken, nu denk ik weer om het half te laten opsteken. Ik heb echt iemand zijn raad nodig.   Ik heb op mijn rug wel eens last van uitslag...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 27-5-2011 14:39:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...