Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tatiana
hellow mede trouwertjes
jaja ik mag me een trotse gebruiker noemen van wij trouwen.com want 16- 6-12 is het zover, dan word het DE GROTE DAG !!! ik weet het is nog meer dan een jaar, maar kan het niet helpen om nu al te beginnen lezen rondkijken en ideetjes op doen en even...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 30-5-2011 6:33:41

Wendy
28 mei 2011: verslagje van onze mooie dag
Sinds gisteren mag ik me dan eindelijk officieel mevrouw Verschueren noemen! Het was een dag of nooit meer te vergeten.   Om half 7 liep onze wekker af. Mijn mama was bij mij blijven slapen. Alle ja "slapen". Ik had ons huwelijk 's nachts al...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 29-5-2011 23:02:52

Stephanie
Tekst apart kaartje huwelijksuitnodiging suite bus
Beste bruidjes,    Wij voegen kleine kaartjes toe aan onze uitnodiging. Eentje voor het avondfeest en eentje voor het dessertbuffet. Nu we trouwen zowel voor de wet als voor de kerk op één dag. De suite volgt ons naar de gemee...
Uitnodigingen Reacties: 2 29-5-2011 22:24:05

karine
Gran Canaria
Joepie, huwelijksreis ligt vast!!! Wie is er al in Gran Canaria geweest en moet je daar een reispas voor aanvragen of is de gewone identiteitskaart voldoende???
Bruidsboeket Reacties: 7 29-5-2011 22:06:58

Evi
En de frustraties/problemen beginnen...:-)
Hey iedereen,   Vaak las ik hier op het forum mensen die hun gedacht eens kwijt wilden en gefrustreerd waren omdat hun trouwfeest op den duur meer het trouwfeest van hun ouders werd dan dat van hun :-)   Ik dacht bij ons valt het al bij al...
Voorbereiding Reacties: 7 29-5-2011 21:51:24

liesbeth
zandgroeves regio aalst
hey   weet er iemand zandbergen of zandgroeves  zijn in de regio van aalst. Het schijnt dat je daar heel leuke huwelijksfoto's kan maken.   dank u
Locaties - Fotografie Reacties: 2 29-5-2011 21:47:25

evelien
eigen alternatieve viering
Hey allemaal, We willen  graag een alternatieve viering doen die we niet laten ineensteken maar zoveel mogelijk ZELF ineensteken zodat het echt is wat wij willen. Met teksten etc. Kun je dit bij de verschillende instanties die je hebt zoals r...
Ceremonie Reacties: 5 29-5-2011 21:42:47

tiffanie
liedje voor openingsdans gekozen!!
Ik hoorde vandaag op de radio een heel mooi liedje en kreeg er kippenvel van... Ik liet het mijn ventje horen, we dansten er eens spontaan op en we kregen allebei kippenvel! Bij deze hebben we beslist wat onze openingsdans zal zijn...   "You ...
Openingsdans Reacties: 4 29-5-2011 21:38:02

Els
Zelf das maken
Ik zou graag alle mannen uit de suite dezelfde das laten dragen. Nu ben ik graag creatief bezig en heb in juli wat tijd om ze al zelf te maken. Heeft iemand een patroon om een das te maken?   Groetjes, Els 
Kledij - Suite Reacties: 2 29-5-2011 21:19:13

nicky
Nog dames met een maatje minder bovenaan....
Een nogal genant vraagje mss maar kga ze toch stellen... Na 2 kindjes heb ik nog maar een A cup overgehouden en nu wil ik toch een beetje zeuren en ze wat groter doen lijken in mijn bruidsjurk, het is eigenlijk een bustier maar heb er wel een ha...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 29-5-2011 21:17:24

Elke
button obers
Hey allemaal...   Wij geven een groot tuinfeest. Het eten is volledig uitbesteed maar voor de drank hebben we vrienden van mijn ouders ingeschakeld. We hebben hen geen dresscode opgelegd. Nu was ik aan het zoeken naar een herkenningsmiddel v...
Voorbereiding Reacties: 4 29-5-2011 21:14:18

Anna Maria
Bruidswagen gezocht!
Hoi bruidjes,   wij zijn op zoek naar een bruidswagen namelijk de nieuwe mercedes cls. Iemand die wij kenden had zo een wagen in bezit, maar heeft helaas afgezegd. Nu zijn we dus op zoek naar iemand die voor ons kan rijden op 20 augustus 2011 ...
Ceremonie Reacties: 0 29-5-2011 20:56:07

candy
Ouders bedanken ???
Jullie ouders bedanken doen jullie dit ook tijdens de viering ? Wij zouden dit graag doen en dan een toepasselijk liedje erbij,maar welk ?     
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 29-5-2011 20:41:13

Nancy
Monderne trouwbus?!
Hallo iedereen, mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in mei. Graag zouden we op deze dag de verplaatsingen afleggen met een bus. We hebben al vaker een old-timerbus gezien, maar we zijn eigenlijk meer op zoek naar iets moderner. Hebben jullie weet ...
Ceremonie Reacties: 6 29-5-2011 20:17:26

Debbie
Kapster vlaam-brabant
Hello,   volgend jaar stappen wij en het huwlijksbootje, EINDELIJK ;-)   Ik ben nog op zoek naar een kapster aan huis in de regio Vlaam-Brabant of Mechelen. Ikzelf woon in Eppegem.   Ik had graag ean half opgestoken kapsel gehad, mijn ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 29-5-2011 20:11:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...