Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

c.
Tekst uitnodigingen ok???
We dachten als tekst voor de gasten die enkel naar het feest komen 'savonds (geen diner) 7 juli 2012 gaan we het beleven,  dan willen wij elkaar het ja-woord geven. Als u getuige wilt zijn van dit moment,  zorg dan dat u om 12u30 aan he...
Uitnodigingen Reacties: 4 28-4-2012 19:04:15

Raïssa
THE Dress!
Jap, ik mag me bij kleedbezittende bruidjes voegen! Vandaag de perfecte jurk gevonden bij La Sposa Outlet in Beveren-Leie en ik kan jullie de winkel allemaal enorm aanraden! Supervriendelijk geholpen geweest, heel veel tips gekregen, warme sfee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 28-4-2012 18:55:09

Elisabeth
Ontgoocheld over de foto's
Dag iedereen, Ik heb me lang kunnen inhouden, maar nu moet ik toch eens even mijn hart luchten én ik hoop dat er nog bruidjes zijn die hetzelfde hebben meegemaakt om te weten wat ik nu moet doen... Ondertussen zijn we bijna drie maanden getrou...
Fotografie Reacties: 12 28-4-2012 17:35:16

Hanne
Werkt de post maandag?
Hallo medebruidjes. Vandaag de uitnodigingen op de post gedaan. Vraag me af of de post maandag werkt. Ben benieuwd hoe snel de mensen zullen reageren. Spannend!!!!!
Uitnodigingen Reacties: 6 28-4-2012 16:17:55

Ellen
vrijgezellenavond
Hey allemaal, Hier zijn precies veel vrijgezellen vandaag :-) En ja ook hier bij mij mijn vrijgezellenavond! Kben super benieuwd, binnen een uurtje komen ze mij ophalen... Mijn ventje komen ze ook binnen een uurtje ophalen :-) Kweet echt niet wat z...
Voorbereiding Reacties: 2 28-4-2012 16:07:09

barbara
Laatste week is ingegaan!!!
Zoals de titel zegt is de laatste week ingegaan, volgende week tegen die tijd ben ik een getrouwde vrouw!!! Het is allemaal zo spannend en heb nog zoveel te doen.
Voorbereiding Reacties: 1 28-4-2012 16:04:58

Nathalie
menu vooraf proeven?
Dag collegabruidjes Onze feestzaal klonk nogal verbaasd toen we voorstelden om enkele gerechten te komen proeven voor op ons avondfeest. Na wat aandringen kunnen op een zondagmiddag gewoon van de kaart gaan eten en dan op die manier iets proeve...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 28-4-2012 14:34:01

Ilse
bloemen in de kerk?
Hallo, Waar hebben jullie allemaal bloemen voor voorzien in de kerk? Alleen een altaarstuk? Of ook bloemen aan de lezenaar, aan de paarskaars, aan de stoelen,......? Wat zijn de prijzen daarvan ongeveer? groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 28-4-2012 14:22:25

Nele
vrijgezellenavond (dag)
wacht geduldig af , :-) (lees ongeduldig) want ze komen mijn sjat binnen tien min halen voor de vrijgezellendag (avond) en ik moet een uurtje langer wachten ! ben eens benieuwd wat de dames voor mij in petto hebben en hoopt dat ze haar ventje vanacht...
Voorbereiding Reacties: 0 28-4-2012 14:21:09

Veronique
droevig bruidje zoekt troost op t forum
He trouwertjes, heb even een dipje en dacht ... ik lucht mijn hartje op t forum.  De laatste tijd kan ik echt niet meer lachen en de enige reden is dat het non stop miserie is in de familie, waardoor ik op den duur niet meer kan genieten van mij...
Voorbereiding Reacties: 8 28-4-2012 14:05:51

darinka
Tekst uitnodiging
Hej iedereen, Mijn schoonzus heeft onze huwelijskuitnodiging ontworpen voor ons maar onze teksten een beetje aangepast. nu vroeg ik me af of jullie uit de tekst kunnen afleiden dat er enkel een broodjes en dessertbuffet voorzien is op het avond fees...
Uitnodigingen Reacties: 10 28-4-2012 13:51:34

Nele
leuke dag vandaag.
Hoi medebruidjes Het beloofd een leuke dag te worden vandaag. Net terug van FDO waar we onze prachtige trouwringen gekozen en besteld hebben. En nu aan het aftellen tot de namiddag want dan ga ik samen met mama, schoonmama en getuigen trouwkleedjes ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 28-4-2012 12:33:14

Charlotte
TENT voor huwelijksceremonie in de tuin
Hallo iedereen Wij willen graag onze huwelijksceremonie laten doorgaan in de tuin van mijn ouders, maar uiteraard in dit land van de regen, moeten we een tent voorzien van zo'n 20x15m wat al héél kostelijk is. Er komen gemiddeld zo'n 200 g...
Ceremonie Reacties: 6 28-4-2012 11:15:39

caroline
Aftellen beu?
Ey bruidjes, Hebben jullie ook het gevoel dat het naar het einde toe echt wel genoeg is geweest? Ik zal zooo blij zijn als het 9 juni is! Had het nooit verwacht( ben normaal een heel rustig persoon), maar nu krijg ik wel stress af en toe. Lage bloe...
Voorbereiding Reacties: 12 28-4-2012 10:57:11

sofie
Vraagjes ivm nonkels en tantes
goeie morgen Bruidjes. Bij wie van jullie gaan de nonkels en tantes mee naar de feestzaal na de kerkviering? Onze ouders willen dat wij perse deze traditie volgen, maar ik zou liever enkel met ouders en broers en zussen naar de feestzaal gaan. ...
Ceremonie Reacties: 5 28-4-2012 10:25:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...