Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Michelle
Fotolocatie rond Ieper voor trouwfoto's
Hoi! Het is nog even voor ons huwelijk maar ik ben toch al op zoek naar enkele locaties voor onze foto's in en rond Ieper Iemand een idee??? Danku! Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 7 25-4-2012 21:07:43

Annelies
Trouwjurk gevonden.
Vandaag naar Prima Donna geweest in Deerlijk voor een trouwjurk, amai wat een service daar. Direct mijn smaak gevonden (kleedje Linea Raffelli) en bij mijn eerste keuze gebleven. Niets is teveel voor die mensen, chapeau. Kben echt blij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-4-2012 21:04:41

Kelly
Ervaringen met discovideo?
Hey, vandaag contact gehad met discovideo voor info. We hadden hem al horen draaien bij vrienden op hun huwelijk en hadden er een heel goed gevoel bij. Ook na het telefoontje nog steeds een goed gevoel! Maar ik zou toch ook graag is weten...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 25-4-2012 20:56:50

Elke
Tweede pas en meteen jurk mee :):)
Ik heb vandaag mijn tweede pasbeurt vastgelegd voor mijn jurk, dat zal zijn op 7-6-2012. En ik ga eerst langs de kapper voor mijn proefkapsel en proefmake-up. Spannend :) De jurk zal ingekort zijn en er zal nog een extra kleuraccent in verwerkt ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 25-4-2012 20:30:25

Anne
overal kriebels...
Enorm vroeg maar de kriebels beginnen!! :D .. en ook bij mijn ventje :D morgen gaat hij de bloemen kiezen! ben zo benieuwd :D Dit weekend mijn proefkapsel en shmink, de uitnodigingen worden vanaf morgen rondgedeeld, 4 mei mijn eerste pasbeurt... He...
Voorbereiding Reacties: 3 25-4-2012 20:21:00

angie
visagiste afgezegd :-(....
Hoi bruidjes, Ik had als visagiste Jessica van Glitglam. Zoals de titel al vermeld heeft zij afgezegd ( wegens haar zwangerschap). Ondertussen ben ik op zoek naar iemand anders. Heeft er iemand al ervaring met 1 van volgende visagistes? 1. Els Br...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 25-4-2012 19:57:40

Bianca
Nieuw cocktailkleedje te koop voor 90 euro
Beste bruidjes Omdat mijn schoonzus in spe ondertussen een ander suitekleedje gevonden heeft, verkopen we het eerste kleedje dat ze gekocht had. Het is nog volledig nieuw. Het is een kort kleedje, oud roze-lila, bustiermodel met afneembare bandj...
Kledij - Suite Reacties: 8 25-4-2012 19:56:13

Lien
MOETEN trouwen?
Dag bruidjes, Ik en mijn vriend zijn bijna 2 jaar samen en wonen een dikke maand samen. Alles loopt zoals we willen. Volgend jaar bouwen, over een paar jaar trouwen en dan kindjes... Ik dacht dat alles zo ging lopen... Een paar weken geleden gingen ...
Juridisch Reacties: 18 25-4-2012 19:06:16

Tabita
Tekst Uitnodigingen + vraag ivm gastenboek
Hey Iedereen, willen jullie onze teksten voor de uitnodiging eens nalezen? :-) Tips zijn altijd welkom... ______________________ Wegens allergie zijn bloemen en planten prullen. Ons huis staat al vol spullen, maar onze rekening vol nullen. Als u o...
Uitnodigingen Reacties: 3 25-4-2012 18:53:00

Annalisa
pfff
Spannend Vrijdag namiddag is het zover :)  ik Voel me Super maar ook wat bang of het weer gaat meedoen met het  zonnetje :s Pfffffffffff tot nu toe Heel Slecht
Voorbereiding Reacties: 3 25-4-2012 18:25:14

Aurelia
Uitnodigingen vermelden grootouders
Hallo iedereen, ik ben momenteel bezig om onze uitnodigingen te maken en zit wat in de knoop met het vermelden van de grootouders. Eerst gingen we dit niet doen, maar blijkbaar verwachten mijn vriend zijn ouders dat we de grootouders vermelden op de...
Uitnodigingen Reacties: 6 25-4-2012 18:19:26

Fairytale
Mijn bruidsjurk is zo mooi!!!
Maandag ben ik bij Jagré te Deurne men bruidsjurk gaan passen.  De mama kreeg de tranen bijna in de ogen, het is fantastisch mooi vind ik... ze hebben het ineens wat ingekort want was veel te lang :-).  Het innemen dat ook nog wel ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-4-2012 18:02:42

Bea
kostprijs muziekgroepje
We dachten onze huwelijksfuif te starten met 1 uurtje of 2 live muziek en daarna een DJ.  Ik heb geen flauw idee hoeveel zo'n groepje kost en had graag een richtprijs voor ik een groep benader.  Wie kan helpen?
Muziek - Live Reacties: 7 25-4-2012 17:01:10

Elien
Eerste foto's
Zoals beloofd hier de eerste foto's van ons huwelijk 21 april.    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=101507... GroetjesElien
Fotografie Reacties: 14 25-4-2012 16:29:04

treesje
wat te eten op het feest
Hallo, wij worden van het restaurant (geen feestzaal) volledig vrij gelaten in de keuze van het menu maar ja het aanbod is zo ruim dat ik niet weet wat te kiezen. heeft er iemand suggesties en tips of voorbeelden van menu's dat jullie geven? alvast ...
Voorbereiding Reacties: 6 25-4-2012 15:54:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...