Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stephanie
originele manier om de enveloppen te verzamelen?
hoi, met nog 22dagen op mijn teller begint het echt wel in te korten. ik zoek een leuke manier om op het avondfeest mijn enveloppen op te bergen, in de feestzaal staat er al iets. maar dat ik een rode brievenbus van de post en die vind ik echt niet m...
Ideeën Reacties: 5 26-4-2012 23:10:07

Vanessa
De eerste tegenvaller is een feit...
Ik had vandaag mijn proef kapsel/ make-up. Ik hoopte op een 'zo man zo vrouw' moment! Echt dat wow effect.   Maar wat een zonde van mijn tijd en geld! 145 euro weggegooid. Had al 50 euro voorschot moeten betalen. Dan daarnet nog 95 moeten beta...
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 26-4-2012 22:56:32

Sanne
Mooie Bezinningsteksten
Ik heb een boekje ontdekt waarin echt ontzettend mooie teksten staan! Wie op zoek zou zijn naar een dergelijk boek: "Een parel voor elke dag - 365 verhalen om bij stil te staan" van uitgeverij Averbode.
Religie Reacties: 0 26-4-2012 22:19:04

Sofie
Wettelijke trouw stadhuis Mechelen
Dag allemaal, Wij trouwen volgend jaar in de zomer. Ik heb al eens geinformeerd bij het stadhuis in Mechelen en zij lieten mij weten dat we dit pas een jaar op voorhand kunnen vasleggen. Nu vroeg ik mij af of je bv. een uur mag kiezen waarop je wil...
Voorbereiding Reacties: 8 26-4-2012 22:12:08

Femke
Misschien een liedje
Hoi dames  Na een hele tijd zoeken hebben we mss een liedje gevonden. What are words van Chris medina.  Wat vinden jullie ervan kan het? Het duurt wel niet zo lang en dat vindt ik wel jammer.  http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4...
Openingsdans Reacties: 6 26-4-2012 22:04:59

kelly
nieuwe bruidsschoenen chie mihara
hallo ladies, Ik heb hier nog splinternieuwe bruidsschoenen van chie mihara model irene in gebroken wit in maatje 41. Ik ga ze spijtig genoeg niet kunnen dragen aangezien ze een beetje hoog zijn voor mij. Wie moest interesse hebben, laat maar iets ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 26-4-2012 21:59:26

Carrie
Zalando België !
Voor alle bruidjes die misschien ooit al op zoek waren naar schoenen, of mooie kleedjes voor zussen of getuiges of bruidsmeisjes.... www.zalando.be Nu hoeven we niet meer via de Nederlandse of Duitse site te bestellen :-) en ik geloof dat er al kort...
Kledij - Suite Reacties: 3 26-4-2012 21:25:02

tine
Twijfel outfit :-(
Hallo iedereen, Met nog 22 dagen op de teller komt het allemaal zo dichtbij... Ik heb nog niet echt zenuwen, maar ik ben erg beginnen twijfelen... Ik heb er namelijk voor gekozen om mijn 'trouwkleed' op maat te laten maken... Ik heb alle vertro...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 26-4-2012 21:14:45

ann
doorbrengen huwelijksnacht
Waar brengen jullie je huwelijksnacht door? Thuis of op verplaatsing? Onze feestzaal is niet zo ver van bij ons thuis (10 minuten rijden) maar ik vond het precies leuker om elders te overnachten. Op 100 meter van de feestzaal is een B&B die nog v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 18 26-4-2012 21:05:05

Ann
Uitnodigingen online bestellen ?
Heeft iemand ervaring met het online maken en bestellen van de uitnodigingen? Zo ja met welke? Of is het veiliger om via fotograaf of drukker te werken? We twijfelen nog of we met een foto van onze kinds gaan werken zodat zij onze trouw aankondig...
Uitnodigingen Reacties: 7 26-4-2012 20:47:50

Annelies
trouwfuif
Hallo, Kan iemand mij een idee geven hoeveel een trouwfuif kost? Wat jullie geven qua eten, hapjes ... ? Een mooi zaaltje regio Roeselare - Ieper, voor een man of 150? Hartelijk dank Annelies
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 26-4-2012 20:47:48

Karen
Viering
Hallo, Wij trouwen op 1 september, enkel voor de wet.'S avonds zijn onze familie en nog andere mensen uitgenodigd voor een walking dinner, nadien komen onze vrienden voor dessertenbuffet en dansfuif.Wij voorzien geen persoonlijke ceremonie, maar hebb...
Ceremonie Reacties: 1 26-4-2012 20:45:35

Ann
Wanneer uitnodigingen bezorgen?
We trouwen op 1 september en ik vraag me af wanneer we onze uitnodigingen best bezorgen ? Hoe lang op voorhand ? Want daarvoor zijn veel mensen met vakantie hè!
Uitnodigingen Reacties: 13 26-4-2012 19:44:58

Jurgen
bruidstaartproblemen
Hey, We zijn de menu gaan vastleggen bij onze feestzaal en wouden graag een bruidstaart nemen 's avonds. We dachten eerst een chocoladebiscuit met chocolademousse. Ik heb deze eens zelf gemaakt maar vind hem precies toch wat langs de zware kant......
Voorbereiding Reacties: 4 26-4-2012 19:11:55

Vanessa
zometeen proefkapsel/make-up
Ik ga zo vertrekken voor mijn proefkapsel en proef make-up! Ik ben benieuwd, want ik heb kort haar, dus hopelijk kan ze er iets mee. Hebben jullie jullie kapsel/make-up laten zien aan jullie toekomstige?
Voorbereiding Reacties: 2 26-4-2012 17:51:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...