Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lies
Kostuum ventje
.... Spannend, over 10 minuutjes vertrekken we met de getuigen en mijn ventje om zijn kostuum te gaan kiezen/kopen en ook de suitekostuums. Eerst mocht ik er niks van weten, en mocht ik zelfs zijn kostuum niet zien van 'm, maar ben nu toch dolgelukk...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 28-4-2012 10:05:37

Ann
Rainbow Club schoenen
Heyhey, Ik ben nog steeds op zoek naar schoentjes, maar ik vind nergens in de gewone winkels mijn gedacht. Dus begin ik maar naar de echte trouwschoenen te kijken. Nu ben ik op zoek naar een winkel waar ze de Rainbow Club schoenen hebben en vooral ...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 28-4-2012 10:03:07

dorien
slecht geslapen... vandaag is mijn vrijgezellen ook!!!
pff om 10 voor 1 gaan slapen : om 4 uur, om 6uur, om 8uur wakker en dan van 10 voor 9!!! herkennen jullie dat? wat gaat dat volgende week geven?! als onze grote dag er aan komt...!!!
Voorbereiding Reacties: 3 28-4-2012 9:51:14

Wendy
Vrijgezellen.
Ook van mij is het vandaag mijne vrijgezellendag. Mijn ventje en ik worden opgehaald door mijn schoonzus en schoonbroer, we gaan de mannen afzetten bij mijn schoonbroer thuis en wij rijden dan door tot bij mijn mama thuis. Daar gaan mijn dames op ons...
Voorbereiding Reacties: 5 28-4-2012 9:20:14

sarah
Jullie mening!
Beste medebruidjes, Ik zit met een klein dilemma. Ik had altijd in mijn gedachten dat mijn twee mannen (mijn papa en mijn verloofde) mijn kleed pas zouden zien de morgen van ons huwelijk. Ik heb dus mijn kleed gaan kiezen enkel met mijn mama. To...
Voorbereiding Reacties: 9 28-4-2012 8:53:49

Caroline
Is benieuwd wat haar vriendinnen voor haar in petto hebben!
Vandaag is het mijn vrijgezellendag. Ik weet enkel dat ik klaar moet staan om 9.45 en dat ze me komen ophalen. Mijn vriend heeft mijn tas klaargemaakt en ik probeer er nu niet in te kijken :) (lukt aardig moet ik zeggen) Er is blijkbaar wel wat mise...
Voorbereiding Reacties: 5 28-4-2012 8:27:33

Elke
Vrijgezellendag
Hey Brides, Terwijl velen van jullie zich aan het klaarmaken zijn voor de grote W-day, ben ik aan het wachten op de meiden voor mijn vrijgezellendag vandaag. Geen idee wat me te wachten staat, aiai!! Alhoewel ik pas over 3 weken trouw, ben ik al ang...
Voorbereiding Reacties: 5 28-4-2012 7:45:57

Marijke
Hoe lang op voorhand suitekledij kopen?
Dag bruidjes, Jullie zien het al aan het onderwerp: hoe lang op voorhand wordt suitekledij gekocht? Mijn mama wil nog wat afvallen, maar we weten eigenlijk niet hoeveel tijd we nog hebben om iets te kopen. Alvast bedankt!
Kledij - Suite Reacties: 1 27-4-2012 23:27:43

Linde
Trouwkleed verkopen?
Hallo iedereen,  Ik ben al enkele berichtjes tegengekomen van vrouwen die hun trouwkleed na hun trouw verkopen... Ik heb mijn trouwkleed gekregen van mijn ouders en ben er dolgelukkig mee, het was het eerste en enige kleed dat ik heb gepast. Mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-4-2012 22:46:18

dorien
feestreglement
heej zijn er onder jullie enkelen die ons feestreglement willen nalezen? wij zijn volledig overtuigd van hoe we het er willen laten uitzien van tekst maar hopen dat er nu geen enkele fout meer instaat. ik herinner me dat er hier ook leerkrachten ...
Voorbereiding Reacties: 24 27-4-2012 22:30:02

Kim
Oorbellen
Waar kopen jullie jullie oorbellen?? Ik zie vooral graag de echte bruidsoorbellen! De blinkende druppels en dergelijke:)
Kledij - Accessoires Reacties: 7 27-4-2012 21:32:42

Annelies
feestzaal
Weet iemand prijs van de Colliemolenhoeve in Oostnieuwkerke? Iemand ervaring mee? Dank je
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 27-4-2012 20:37:24

Kim
Filipa Braga
Hey bruidjes! Ik ben dringend op zoek naar Filipa Braga! Zij zit ook op het forum en maakt juwelen. Ze reageerde ooit op een post van mij toen ik op zoek was naar oorbellen die ik op de Marylise website vond. Heeft iemand een e-mailadres? Bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 1 27-4-2012 20:02:59

barbara
Slecht nieuws gehad
Gisteren slecht nieuws gehad, mijn stiefvader ligt terug in het ziekenhuis, hij heeft een spoedoperatie gehad aan zijn buik. Na maanden vechten tegen kanker zag alles er goed uit en keek hij zo uit naar onze trouw.  Dus nu natuurlijk weer een ho...
Voorbereiding Reacties: 9 27-4-2012 18:46:47

Stephanie
Ceremoniemeester gezocht omgeving Antwerpen
Hey bruidjes en gommetjes!Ik zoek nog een ceremoniemeester? Weet iemand een goede ceremoniemeester omgeving Antwerpen?Ik wil een niet te stijfe boel, het mag vrij los zijn. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 27-4-2012 14:47:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...