Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Oliver
Mens Nu ?
Hallo, Heeft hier iemand van jullie al ervaring met een vrijzinnige dienst via mens nu ? Hoe gaat dit in zijn werk ?  Hoe begin je eraan ? En hoe ziet zo'n dienst eruit ? Veel vragen maar vind op hun site er geen uitleg over.. Misschien ieman...
Ceremonie Reacties: 2 30-4-2012 10:37:18

Manon
Typische trouwdansjes
Hallo iedereen Aangezien ik nog maar naar 1 trouwfeest geweest ben, zou ik me graag wat voorbereiden door de 'typische trouwdansjes' wat te oefenen, ik denk vb. aan YMCA enzo... Welke zijn er nog? Alvast héél erg bedankt!!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 30-4-2012 10:24:43

heidi
101 dingen waarrom "wij" zoveel van je houden
hallo iedereen, ik kom af en toe nog eens een kijkje nemen op het forum alhoewel ik nu al bijna 3 jaar getrouwd ben, maar nu zou ik ook een beetje hulp kunnen gebruiken... ik verwacht binnenkort een 4de zoontje en nu zou ik graag de papa iets leuks g...
Ideeën Reacties: 1 30-4-2012 9:59:28

Caroline
Super vrijgezellen
Dag bruidjes en gommetjes, Mijn verloofde en ik hebben zaterdag allebei onze vrijgezellendag gehad. Dus afgelopen week waren we wat zenuwachtig... Wat gaat er gebeuren? Waar gaan we naartoe? .... Uiteindelijk waren die zenuwen nergens voor nodig wa...
Ideeën Reacties: 5 30-4-2012 9:41:12

Martine
Een grappige maar wel belangrijke tip bruidjes !
Hallo bruidjes , Ik ben op een grappige tip gestuit en wil die toch met jullie delen , want ja , het zal wel niet makkelijk zijn om je plasje te moeten doen met meters stof om je heen . Kijk op de link hier onder ! http://www.trouwplaza.be/bruid...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-4-2012 9:17:44

Lies
Kaarjes toegekomen
Oh wat ben ik blij, ik sliep blijkbaar nog toen mijn ventje de deur opendeed voor de postbode, die een gigantisch pak bij had... Ik had helemaaal niet verwacht dat wat vrijdag opgestuurd werd, vandaag al zou arriveren (dank u Bpost!). En ik moet zegg...
Voorbereiding Reacties: 2 30-4-2012 8:52:50

Sara
menu uitzoeken
dit weekend was het muziek en menu weekend. Uit de muziek zijn we al redelijk goed uitgeraakt, op 8 mei hebben we een afspraak met onze zangeres ( vriendin van de mama) voor de nummertjes uit te zoeken en dat komt wel in orde, we hebben zo al een eer...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 30-4-2012 8:37:40

Jana
Mijn laatste dagje werke als ongehuwd!!
 Vandaag mijn laatste dagje werke als ongehuwd! wauw dat doet raar. de volgende keer als ik ga werken zal ik getrouwd zijn. Wiiiiiiii  nog 4 dagen. wou het effe kwijt. En dan nu hop effe nog wat post bij de mensen gaan steken  jamme...
Voorbereiding Reacties: 9 30-4-2012 4:40:21

Oliver
Locatie gevonden :)
ondertussen naar Tybeert, Roxy en park van beervelde enz geweest, Tybeert was mooi en hele vriendelijke man, we konden daar ook de ceremonie buiten doen, maar het leek me nogal smal daar. Roxy mooie tuin maar vind het eten nogal aan de gewone kant......
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 30-4-2012 0:33:06

Annalisa
27 april
Vrijdag was het ons burgelijke trouw Top Dag alleen dat het te vlug is gegaan voor dat ik het besefde !!! men man was super niet te geloven alles was perfect , ja ook al hadden sommige comentaar je kan niet iedereen content maken Hop naar augustus ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 29-4-2012 21:53:54

Karla
Goedkope feestlocatie decoratie gezocht
We zoeken nog voor een bedrijf om onze feestzaal en kerk decoreren. We hebben niet zoveel budget, kent iemand een bedrijf or iemand aanbevelen?? drank u well iedereen !!!
Locaties - Viering Reacties: 7 29-4-2012 21:22:04

Kelly
Vraagje ivm c-mine als fotolocatie
Hellotjes, Wou even navragen als hier nog koppels zijn die hun fotoshoot doen in c-mine (Genk). Ik vroeg me af als je dit ergens moet aanvragen... Op hun website vind ik er in elk geval niets over... Groetjes X
Locaties - Fotografie Reacties: 5 29-4-2012 20:51:17

Nikki
trouwkleed eerst pas
bij mijn trouwkleed om te passen was het toch wel even schrikken, ik vond dat het toch wel spande rond mijn middel, ze vertelde me wel dat hoe langer je het draagt hoe losser het begint te zitten. Nu heb ik toch wel schrik gekregen dat het moeilijk ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 29-4-2012 20:42:48

ann
Huwelijksviering
Hallo, ik wil er nu echt wel eens komaf mee maken... Ik vind het ontzettend moeilijk om leuke liedjes te kiezen voor onze huwelijksviering maar ik wil vandaag de knoop doorhakken.  Alleen zit ik nog met een vraagje: kiezen jullie 1 of 2 liedjes ...
Ceremonie Reacties: 3 29-4-2012 20:09:59

Annelies
fotolocatie gezocht regio Roeselare
Hallo, Weet er iemand locatie om foto's te nemen regio Roeselare? Hartelijk dank
Fotografie Reacties: 8 29-4-2012 19:19:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...