Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lilabluestar
Passen en poseren: wat een weekend!
Dag 'lot'genootjes, ik kom hier even een verslagje schrijven van het afgelopen weekend. Vrijdag had ik mijn eerste pas. Ik was behoorlijk zenuwachtig, zou ik het nog even mooi vinden? Ik had namelijk bij het kiezen van mijn jurk een foto laten nemen...
Voorbereiding Reacties: 2 30-4-2012 22:28:45

Ann
Passen kleed
Wanneer ga je ong voor je eerste pas van je kleed? Mijn zus, die op 10/11/12 trouwt, wil 18 mei al gaan. Ik trouw 28/09 maar vind dit te vroeg... Of niet? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 30-4-2012 21:17:25

Marijke
kledij gasten
Wat vinden jullie van andere gasten die een wit kleedje dragen op een trouwfeest?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 23 30-4-2012 21:03:52

Mieke
Onze trouwdag
Onze mooie dag zit er reeds meer dan  2 weken op. Het was echt een super geweldige dag! Je moet gewoon van elk moment genieten, want voor je het wee,t is de dag voorbij. Nooit gedacht dat ik zwanger zou trouwen. Op onze trouwdag was ik net ...
Video Reacties: 9 30-4-2012 20:02:50

Lize
Lampionnen: waar halen en hoe ophangen?
Dag dames. Ik zou graag weten wie van jullie nog lampionnen gaat gebruiken op zijn/haar feest. Wij hebben heel onze dag buiten gepland, en zouden graag lampionnen hangen. We hebben er toch een heleboel nodig, om de bomen en de tent te versieren. Graa...
Voorbereiding Reacties: 3 30-4-2012 19:09:59

stephanie
Waar menu laten drukken.
Hallo! Waar hebben jullie jullie menu's laten drukken? Gewoon bij de drukken of via een website? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 1 30-4-2012 18:04:24

veerle
vreugde delen.
Vandaag productief dagje Eerst even naar de AVA en de action geweest. Daarna samen met schoonzusje misboekjes geplooid en gebonden. Bedankjes gevuld. kaartjes voor bedankjes geknipt. :) enorm blij... Nu wel een vraagje wil graag enveloppedoos oo...
Ceremonie Reacties: 4 30-4-2012 18:01:34

Annalisa
huwelijksreis
eiiii wij zijn getrouwd maar nog niet voor de kerk dat is pas in augustus nu zoeken we ons perfecte huwelijksreis niet te doen maar wel zon zee en romantiek niet teveel bezoeken en gewoon genieten van elkaar heeft iemand een idee ????
Huwelijksreis Reacties: 6 30-4-2012 17:54:22

Sara
Kleed: check! Gezocht: schoenen, lingerie en juwelen!
Dag bruidjes, Mijn kleed is besteld en kijk al uit naar de eerste pas op 14/07! Tegen dan zou ik m'n schoenen, lingerie en juwelen willen hebben.. Waar hebben jullie die gekocht? Hebben jullie tips, suggesties, ... Ik twijfel er ook aan om via i...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 30-4-2012 13:21:30

Debbie
De voorbereiden liggen nu echt wel stil
Zo jammer, ik heb in het begin vanalles geregeld en gedaan. En nu heb ik precies niets meer te doen. Volgende zaken zijn al in orde: - vervoer - DJ - fotograaf - zaal - kerk - ceremoniemeester - save the dates - jurk - zelfs al een groot deel van on...
Voorbereiding Reacties: 8 30-4-2012 12:05:56

Elisabeth
Schoenen - peep-toe of pump?
Dag dames, Klein vraagje: ik hoorde net in de bruiswinkel (was er heen gegaan om een stukje stof te halen van mijn kleed om de juiste kleur wit te weten voor mijn schoenen), dat je best geen schoenen neemt onder een lang wit kleed met open tenen, om...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 30-4-2012 11:40:02

melisa
kleed nog niet binnen!!!
Zoals je in de titel kunt zien is mijn kleed nog niet binnen met 31 dagen op de teller begin ik nu toch wel erg zenuwachtig te worden. Voor de trouw zelf moeten we ook nog zoveel doen, ik begin echt te vrezen dat we het niet op tijd gaan klaar hebben...
Voorbereiding Reacties: 5 30-4-2012 11:36:15

Cindy
Amai
Heylaba allemaal, Met nog 116 dagen op de teller begint het nu echt wel te korten. We hebben best al heel wat gedaan maar toch heb ik het gevoel dat ik nog enorm veel moet doen voor onze trouw. Feit is wel dat we tegelijkertijd ook nog een verbouwing...
Voorbereiding Reacties: 3 30-4-2012 10:58:31

Veerle
Tekst uitnodiging
Hallo allemaal, Wij zijn momenteel bezig met de tekst voor op onze uitnodiging, maar we hebben een beetje gebrek aan inspiratie... Zijn er bruidjes die hun tekstje naar mij willen doorsturen? veeke14@yahoo.com Dank je wel ! Veerle
Uitnodigingen Reacties: 3 30-4-2012 10:52:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...