Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Koen
Kasteel Coninxdonck
Hallo, wij trouwen volgend jaar in de zomer en zijn op zoek naar een geschikte locatie. Momenteel hebben we een vrijblijvende optie op Kasteel Coninxdonck. Onze eerste indruk en het eerste contact waren positief. We hebben echter geen ervaring m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 2-5-2012 20:58:24

stephanie
woehoe!!!
vandaag met het ventje mijn bruidsboeket, altaarstuk, polscorsage voor de kleine en boeketten voor de mama's gaan kiezen. ik moet zeggen, het wordt prachtig!!! wel beetje verschoten van de prijs maar dit is het allemaal wel waard!!! ik wou dit gewoon...
Bruidsboeket Reacties: 2 2-5-2012 20:07:37

Charlotte
Bedankingen voor aanwezigen vrijgezellenfeest!
Zaterdag heb ik mijn vrijgezellen!! Allemaal héél spannend, want ik weet van niets! In totaal zullen we met een 12-tal personen zijn, een mooie bende! Nu, om hen te bedanken zou ik graag een survivalpakketje maken voor hun cadeau te doen. K...
Voorbereiding Reacties: 16 2-5-2012 20:00:14

Tamara
Iemand ervaring met marie fleur lingerie te lier?
Hoi bruidjes! Ik was aan het bladeren in de loving you en kwam uit op een advertentie van marie fleur bruidslingerie te Lier. Iemand hier al geweest? Is het de moeite? Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 5 2-5-2012 19:49:22

Jill
help ik zoek gekleurde vlindertjes
ons thema voor het avondfeest zijn vlinders...ik zoek dus van die glitter of gewone gekleurde vlinders die ik op tafel kan leggen. niet te groot maar ook niet te klein..... weet iemand waar ik deze kan vinden .... ik ga volgende week nog eens zien i...
Ideeën Reacties: 7 2-5-2012 19:23:19

Jill
geschenkje organisatoren vrijgezelle
hey bruidjes, met nog 99 dagen op de teller is mijn zus ( mijn getuige ) bezig met de voorbereidingen van mijne vrijgezelle! spannend hoor!  mijn vrijgezelle zal in juni al doorgaan .... volgende maand dus!!! maar geven jullie een klein gesch...
Ideeën Reacties: 3 2-5-2012 19:09:57

Deborah
Oude Schoolbus
Iemand ervaring met een bepaalde zaak die oude schoolbussen verhuurt om samen met je suite op en af te rijden? Regio Limburg? Mercikes!
Ideeën Reacties: 2 2-5-2012 19:06:20

Kim
Ringen laten ontwerpen
Hallo allemaal Ik ben begonnen met mijn zoektocht naar de perfecte ringen en heb ze gevonden.  Helaas zijn ze een flink stuk boven ons budget (ong. 3000 €). Zouden jullie naar een andere goudsmid durven gaan om daar eventueel prijs te vra...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 2-5-2012 18:51:03

Grit
Zwart en donker grijs is toch hetzelfde...
Ik dacht dat dit mij niet zou overkomen, maar helaas... Luisteren en begrijpen is blijkbaar heel moeilijk. Slechts enkele weken nadat wij aan de suite gezegd hebben dat de mannen in een zwart kostum moeten komen, zijn mijn schoonouders voor vader een...
Kledij - Suite Reacties: 5 2-5-2012 18:24:09

dorien
mijn kleed hangt thuis :)
laatste keer gaan passen deze morgend... nog kleine aanpassing laten doen... kleed hangt bij ons thuis :) jeej!!!
Voorbereiding Reacties: 7 2-5-2012 16:39:41

Bettina
muziek
Hallo Wij hebben een klein feest ongeveer 60 personen. Mijn verloofde wil gen DJ op het feest. Hij houdt niet zo van dat opgelegd gedoe. Maar ik ben nu bang dat het saai gaat zijn. De gasten zijn vnl oudere mensen (familie) en veel vrijgezellen manne...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 2-5-2012 16:07:06

Lies
Op zoek naar: das en pochette
Dames, aangezien jullie me de vorige keer zo super-goed geholpen hebben, kom ik dan toch maar deze vraag ook stellen... In de winkel waar we zijn trouwkostuum kochten, kost een das en pochette 85 euro. Ik dacht dat ik achterover viel... dit vind ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 2-5-2012 14:14:25

jamina
Nog 3 dagen en...
ik kan vertellen of mijne schrik voor de vrijgezellen terecht was!! Aiaiai... heb nu al zenuwen als ik eraan denk, of terug denk aan alle miserie die er geweest is... Ma goed... we zijn met 20 in totaal, dus er zal wel gelachen en onozel gedaan wor...
Voorbereiding Reacties: 5 2-5-2012 14:10:36

joyce
bruidskindjes
hallo; wij hebben 1 bruidsmeisje op onzée trouw mijn verloofde zijn dochtertje van 4jaar nu vragen wij ons af wat geef je haar in handen ? een beertje, bloemen? en geef je de ringen ook aan het bruidskindje via lintje rond beer ofzo ? echt geen ...
Ideeën Reacties: 7 2-5-2012 14:04:41

Dorien
Claire de femme & Younieks .... Grote maten? Help!
Hey iedereen, Met onze datum 13 juli die nu wel heeeel erg dichtbij komt ben ik nog steeds dringend op zoek naar een goedkope bruidsjurk (max. 500 euro)... Tijdens mijn zoektoch ben ik terecht gekomen op de site's van Claire de femme en Younieks bru...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 2-5-2012 13:28:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...