Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lisa
Trouwfeestlocatie regio kust
Hallo iedereen, Wij trouwen deze zomer al in augustus en zijn nog op zoek om ons feest ergens te geven.. Liefst niet al te duur ;) Heeft iemand ideetjes?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-5-2012 13:46:35

wendy
Wat na de openingsdans?
Hey Bruidjes, Ik heb een vraagje voor de dans met de ouders.  Na de openingsdans dans ik met mijn papa, mijn man (tegen dan) danst met zijn mama.  Wat met mijn mama en zijn papa?  Dansen die dan met elkaar of wachten ze op het volgend...
Openingsdans Reacties: 3 3-5-2012 13:23:18

Tiffanie
Topweekje!!
Hallo allemaal, Gisterenavond mij totaaaaaaal niet gedragen als een bijna-getrouwde vrouw, maar als een gillende tiener op het concert van Backstreet Boys met New Kids On the Block in het sportpaleis!Heb me super geamuseerd met mn nicht, die ook vera...
Voorbereiding Reacties: 11 3-5-2012 12:27:52

Martine
Locatie gevonden in het Antwerpse
Hey bruidjes , WebRepcurrentVotenoRatingnoWeightWij hebben onze binnen en buitenlocatie gevonden . Wij gaan onze foto's doen in de Antwerpse zoo en in geval van slecht weer in het Centraal Station . Dus 2 vliegen in 1 klap op wandelafstand van mekaa...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 3-5-2012 12:27:02

jamina
Bloemen??
Ik blijf twijfelen, bruidsboeket of geen bruidboeket... De enige reden waarom ik een bruidsboeket wil, is om de hele simpele reden, ik wil het boeket kunnen weggooien, wil alle dames op de dansvloer, en net zoals in de film moet iedereen springen en ...
Bruidsboeket Reacties: 8 3-5-2012 11:33:48

Kelly
Originele fotolocatie regio Lebbeke/Dendermonde/Opwijk.
Hey, wij zijn nog op zoek naar een originele fotolocatie. Dit mag zowel binnen als buiten zijn. Alle ideetjes zijn welkom. Groetjes Kelly
Locaties - Fotografie Reacties: 9 3-5-2012 10:37:22

An
Wat wanneer?
Hey Hey... Mijn kleed hangt al vanaf dat ik het gekocht heb, bij mijn mama thuis.Zij zelf gaat innemen enz... (mama was ooit naaister van beroep).Maar wat moet wanneer precies?Want ik hoor iedereen spreken over eerste en tweede pas en retoucheren.maa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 3-5-2012 10:33:56

Kelly
Openingsdans met Metal of Punk invloed gezocht.
Hey, hier nog op zoek naar een geschikt nummer voor onze openingsdans. We zijn dus nog wat op zoek naar inspiratie. Mijn verloofde is volledig into metal, ik hou het meer bij Punk en dergelijke. Niet makkelijk dus. We hebben al enkele opties maar z...
Openingsdans Reacties: 7 3-5-2012 10:31:40

Marijke
Eindelijk is mijn tiara toegkeomen!
Eindelijk, na exact 3 maand wachten is mijn tiara gisteren met de post aangekomen, hij is zo mooi! Erbij ingesloten zat een persoonlijk kaartje van lemony met excuses dat het bij mij allemaal moest mislopen. Ik heb ook gratis curlies bijgekregen, die...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 3-5-2012 9:52:41

pascale
1ste pas viel wat tegen
Hoi hoi, Gisteren mijn eerst pas gehad. Het was een blij weerzien met de jurk.. maar ze was vééél te groot.: -( dus ze moesten het langs beide zijden bijna 2 cm innemen!! Dan hadden ze wel beter een maatje kleiner besteld e? Ik had al...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 3-5-2012 9:45:52

liselot
vervoer
hey bruidjes, wij huwen in juni 2013 geeft er iemand ervaring met westlimousine?      grtjs lotje
Ceremonie Reacties: 2 3-5-2012 9:18:39

Marjolein
Verslagje 30 april 2012
Hey bruidjes, al 3 daagjes getrouwd, wat gaat het toch allemaal snel! Om toch nog even terug te dromen naar onze mooi(st)e dag hier een verslagje! Hoewel de wekker om 7u stond geprogrammeerd, was ik om kwart voor al klaar wakker. En ja, een eerste...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 33 3-5-2012 8:29:23

Jana
Geen stress en toch slechte nachten :(
Amai kga er zaterdag slecht uitzien, het is nu al 3 nachten dat ik amper slaap! Stress heb ik niet, maar ben gewoon met de kleine dingen bezig zo van: morgen dit en dat nog, ... Iemand een hulpmiddeltje tegen dikke wallen onder de ogen???
Voorbereiding Reacties: 7 3-5-2012 7:00:11

Nathalie
2e pas gehad :))) Wat voelde ik mij weer een prinsesje...
Hey Bruidjes & Gommetjes... Wat een mooie dag vandaag... En nee, niet van het weer gesproken :s Vandaag de 2e pas gehad van m'n kleed... Om 16u werden we verwacht in het Bruidshuis... Helaas was het 16u30 (grrrr, ik haat file en dan vooral als ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 2-5-2012 20:59:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...