Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tinne
Ervaringen met DJ Marc Van Rooy of Discobar Silverblue DJ Hans
Hoi, @import url(http://www.wijtrouwen.com/CuteSoft_Client/CuteEditor/Load.ashx?type=style&file=SyntaxHighlighter.css); Wij trouwen volgend jaar in de Kapelhoeve te Turnhout. En nu zijn we nog op zoek naar een DJ, aangezien onze eerste 2 keuz...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 15-5-2012 21:28:56

ellen
Onze fototjes 14/04/2012
Hey, lieve mede bruidjes.... zoals beloofd enkele foto's... de eerste vier foto's zijn van mijn vrijgezellen en de laatste zijn er enkele van onze huwelijksreis.... de foto's van de trouw staan een beetje op volgorde en de meeste zijn van onze su...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 32 15-5-2012 21:02:12

Sandra
Aangifte gemeente - check
Hoi iedereen, Vandaag zijn we langs het gemeentehuis gegaan, bij 'Marie-Jeanne' onze ambtenaar van de burgerlijke stand. Papiertje getekend, getuigen doorgegeven (even nadenken bij de geboortedatum van de getuigen...euh...) en de trouwzaal eens gaan...
Voorbereiding Reacties: 8 15-5-2012 20:20:38

Lynn
Digitale wegwerpcamera's ?
Hoi, Ik denk dat iedereen het fenomeen wel kent van wegwerp camera's op elke tafel leggen bij een bruiloft. Ik vroeg mij af of hier ook digitale versies van bestaan? Ik vind het namelijk een heel leuk idee, maar ik zou mijn foto's achteraf liever di...
Fotografie Reacties: 10 15-5-2012 20:17:10

Lieselot
Pronovias
Nu we al ruim twee maanden getrouwd zijn, hebben we besloten om mijn trouwjurk te verkopen. Het is een jurk van Pronovias, op deze link kan je foto's zien: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3584734505931.160823.1500321892&type=3&l=1...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 15-5-2012 19:57:35

Femke
Witte bloemen
Hoi, Ik ben vorige week mijn bruidsboeket gaan bestellen, met allemaal witte bloemen. Ik vind het een prachtig boeket, maar nu begin ik te twijfelen omdat mijn kleed niet 'wit wit' is. Zou dit vloeken?
Bruidsboeket Reacties: 7 15-5-2012 19:38:11

Silke
Foto's fotoshoot 5 mei 2012
Hoi allemaal, Dit zal nu echt wel een van mijn allerlaatste posts hier zijn. Maar kon jullie onze foto's natuurlijk niet weerhouden. Ze staan op het blog van Ronny Wertelaers: ronnywertelaers.blogspot.com/ Groetjes, Silke
Verslag Huwelijksdag Reacties: 26 15-5-2012 19:25:09

Jessica
Taarttopper??
Hoi dames, Ik dacht er aan.. ik heb nog geen taarttopper? Van waar hebben jullie één ? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 15-5-2012 19:21:35

Catherine
kleuraccent gasten
Hallo bruidjes en 'gommetjes, wij zouden graag onze gasten vragen om een kleuraccent in hun kledij te voorzien.  Het moet niet opvallend zijn, zelfs een haarelastiekje is al prima! Het is dus echt niet de bedoeling dat ze volledig in 1 bepaalde...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 15-5-2012 18:46:42

Lize
Save the date video
Lieve medebruiden,Omdat ik toch een paar uurtjes heb zitten zwoegen op onze save the date video, en mijne loverboy na het zien nog een paar puntjes van kritiek had (maar ik het ondertussen al wel op het wereldwijde web had gegooid) en 't daarom nog n...
Voorbereiding Reacties: 10 15-5-2012 18:44:01

hanne
op dieet... wie doet mee?
Met nog 360 dagen op de teller, is het nu dringend tijd om echt op dieet te gaan... Ik wil tegen mei 2013 een tiental kilo's kwijt. Ik ga dit doen met de hulp van een diëtiste maar het is altijd leuker als er nog enkele toekomstige bruidjes mee ...
Voorbereiding Reacties: 28 15-5-2012 18:31:42

Kathleen
ideetjes getuige vragen
hallookes allemaal  Ik zou graag jullie mening / ideetjes horen van mijn mede-trouwerkesik heb twee grote broers en ik zou graag mijn oudste broer willen vragen om getuige te zijn.een eerste vraag: - mijn verloofde vindt dat ik mijn beide b...
Voorbereiding Reacties: 9 15-5-2012 17:41:33

Monica
Tevreden
Hierbij wil ik even zeggen dat ik héél tevreden ben op de service van de online shop van http://www.trouwartikelen.nl/ Ik had s'avonds om half5 iets besteld en de volgende dag was het al om 11u geleverd!!Zekers een aanrader!! grtjs Mon...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 15-5-2012 17:14:52

Finley
Maku up Regio Eeklo
Hallo Iedereen, Ik ben op zoek naar iemand die de make up kan doen in de buurt van Eeklo. Ik kan zelf naar een schoonheidssalon gaan of aan huis is ook mogelijk indien prijselijk. Iemand tips? Alvast bedankt!
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 15-5-2012 16:59:07

Nadia
Da Capo Laarne
Hallo iedereen, Heeft er iemand ervaring met kapper Da Capo in Laarne? Groetjes, Nadia
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 15-5-2012 16:58:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...