Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Manuela
Gezocht !
Hey bruidjes! Ik ben momenteel hopeloos op zoek naar het liedje 'De Kringloop van het Leven' uit De Leeuwenkoning. Wij laten ons zoontje namelijk dopen op onze trouwdag en ik zou dit liedje super graag gebruiken, maar dan wel echt de versie uit de f...
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 15-5-2012 10:36:43

Elli
Kriebels
Nog 16 dagen... het begint serieus te kriebelen nu...Tot nu toe heb ik niet veel tijd gehad om erover na te denken, want e zijn ook volop met verbouwingen bezig, maar nu we daar aan de afwerkingsfase beginnen en we een overzicht hebben hoeveel tijd w...
Voorbereiding Reacties: 3 15-5-2012 10:30:05

An
Gezocht: Kerstlampjes
Goedemorgen deze morgen..  Ik ben opzoek naar (veel) kerstlampjes.Echt lampjes voor in de boom... (geen buitenverlichting).Weet iemand waar ik dit kan vinden, liefst tegen een lage prijs??Beetje stom dat nu off-season is, vandaar de vraag..:-)x
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 15-5-2012 10:15:29

Steffie
Bedanking avondfeest
Dag bruidjes, wat geven jullie als bedanking op het avondfeest? Of geef je achteraf iets (foto opsturen)? Vele groetjes, Steffie
Ideeën Reacties: 8 15-5-2012 10:11:30

sarah
Woehoe! Vandaag vieren we onze 100 dagen :-))
Voorbereiding Reacties: 3 15-5-2012 10:00:05

Rebecca
Categorie "Huwelijksreizen"
Hierbij een kleine oproep aan de redactie: kunnen jullie een categorie maken voor alle posts rond huwelijksreizen? Ik zou dit super handig vinden en ik hoop de anderen hier ook. Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 4 15-5-2012 9:41:42

xxx
's Graevenhof - dubbele boeking
Hey bruidjes, Heeft er iemand ervaring met de feestzaal 's Graevenhof in Schilde? Wij zouden ons feest willen laten doorgaan in de Résidencezaal, maar tegelijkertijd zal er een ander feest doorgaan in de Commanderie. Die zaal ligt vlak naast o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 15-5-2012 9:18:14

dany
kousenband
Hallo bruidjes, Even een onnozel vraagje.Ik ben in het bezit van een supermooie kousenband en wil die dan ook wel dragen.Probleem is,ik draag een broek.Hoe kan ik dat best oplossen???? Merci en groetjes.
Kledij - Accessoires Reacties: 2 15-5-2012 8:54:35

sarah
adressen uitnodigingen
Hey mede-bruidjes, ik wil beginnen aan het schrijven van de omslagen voor de uitnodigingen, maar ik zit met een paar vragen. - Als je een koppel hebt met kinderen die ook uitgenodigd zijn schrijf je dan familie ... of de namen van het koppel en acht...
Uitnodigingen Reacties: 9 15-5-2012 8:32:11

Nicky
Kapstok voor bruidsjurk
Ik wil graag zo'n kleerhanger voor mijn bruidsjurk: http://www.theperfectwedding.nl/blog/1556/kledinghanger-jouw-bruidsjurk Ik weet dat je ze op Etsy kan bestellen, maar de verzendingskosten daar zijn zo hoog... Weet iemand een Belgische of Nederland...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 15-5-2012 8:10:02

Nancy
rampscenario
1 van de ergste dingen die deze week nog konden mislopen is dan toch gebeurd.  Deze nacht is mijn grootvader overleden.  Hij was al een tijdje in slechte gezondheid maar hoopte dat hij dit weekend toch nog zou halen.  Het heeft dus nie...
Voorbereiding Reacties: 33 15-5-2012 7:21:22

tinneke
kosten uitnodigingen
Hoi, Wij hebben onze uitnodiging laten ontwerpen door mijn buurvrouw. Nu hebben we iemand gecontacteerd om onze uitnodigingen te drukken. naargelang welk papier betalen we tussen de 97 en 104 euro voor een oplage van 140 stuks. we he...
Uitnodigingen Reacties: 13 14-5-2012 22:48:21

Elle
Trouwkleed
Hoi Ik begin nu toch wel een beetje te panikeren,  2 juni is onze grote dag en mijn kleed is nog niet binnen Ik heb dus nog niet kunnen passen en er zijn nog geen aanpassingen gebeurd nog 3 weken te gaan, ik hoop dat alles goedkomt groetjes&nb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 14-5-2012 22:46:43

caro
Decoratie feestzaal, wie weet ons te helpen?
Hallo mensen! Wij hebben een fuifzaal gehuurd waar ons huwelijksfeest zal doorgaan. Nu vraag ik aan jullie; hebben jullie ideeen voor de decoratie, aankleding? Wij willen dit zo budgetvriendelijk houden, hebben jullie ideeen waar ik aan budgetvriende...
Ideeën Reacties: 8 14-5-2012 22:35:45

Linde
birdcage veil
Dag iedereen, Een vraagje: op onze dag zal ik een birdcage veil dragen. Draag je dit dan heel de dag tot 's avonds laat toe? of zet je dit in de loop van de dag af? groetjes, Linde
Voorbereiding Reacties: 6 14-5-2012 22:25:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...