Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Steffie
Speech / bedanking ouders
Hoi Wij moeten beginnen aan de speech voor op het avondfeest + bedanking ouders. We vinden dit héél moeilijk! Kan iemand ons helpen? Héél erg bedankt!!! Steffie
Ideeën Reacties: 2 14-5-2012 22:22:57

Steffie
Bloemen regio West-Vlaanderen
Hallo Waar hebben jullie de bloemen voor de kerk enzo besteld? (Liefst regio West-Vlaanderen) Bedankt!!! Steffie xxx
Ceremonie Reacties: 3 14-5-2012 22:16:54

maika
Schieting
Hey, waar doen jullie de schieting? Bij jullie thuis of in het ouderlijk huis!! Groetjes Maika
Voorbereiding Reacties: 7 14-5-2012 21:45:53

Vanessa
Foto's Tivoli park Mechelen
We zijn eruit waar we foto's willen laten maken: Tivoli park in Mechelen, aan de Lamot, ook op het dak met mooi uitzicht over mechelen, aan de Dijle. Als er tijd genoeg is ook nog in de Sint Romboutstoren. Weet iemand of je moet betalen om in de Sin...
Fotografie Reacties: 5 14-5-2012 21:42:34

kelly
bruidsjongen windpokken
Wil toch even mijn hartje luchten. Nog 11 dagen en het is eindelijk onze grote dag. Vorige week in mijn zoontje zijn klasje zei de juf dat er kindjes met windpokken in de klas waren, nu vandaag staat mijn zoontje op met allemaal rode puntjes. Nu hoop...
Voorbereiding Reacties: 8 14-5-2012 21:14:16

Kelly
Rode chica's by Noë gezocht maatje 36!
Kledij - Accessoires Reacties: 9 14-5-2012 20:40:10

Rebecca
Website met lijst huwelijksreis
Hallo allemaal We overwegen om onze huwelijksreis in een huwelijkslijst te laten omvormen om zo een alternatief voor het envelopje te geven. Veel reisbureaus doen dit maar wij hebben nu natuurlijk (voorlopig) ons oog laten vallen op eentje die dit ni...
Huwelijksreis Reacties: 2 14-5-2012 20:35:54

Karen
op zijn slakkengangetje..;
Efkes wakker geschrokken...  nog 95 dagen en we moeten nog altijd onze uitnodigingen laten drukken!!!  En dan nog 2 verlengde weekends in het vooruitzicht...  oei!  Het ontwerp is min of meer af.  Dus efkes de knopen doorhakk...
Uitnodigingen Reacties: 6 14-5-2012 20:34:29

christel
bruidskleding
hallo heeft er iemand ideetjes over de kleding voor 2 bruidjes voor in de winter liefst iets met een broek foto s welkom
Homohuwelijk Reacties: 4 14-5-2012 20:33:56

Sonja
12 mei 2012 Perfect Day!
Wat vooraf ging : We zijn verloofd sinds 30 oktober 2010 en 15 jaar samen. Vrijdag 11 mei 2012, 20 uur verrassing van onze buren : Traditiegetrouw moest en zou er "geschoten" worden... Wij wouden vroeg gaan slapen, niet dus, omstreeks middernacht bes...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 14-5-2012 19:21:30

tine
praktische vraag
Hallo, zaterdag is het zover... we zijn de laatste kleine dingen aan het regelen en nu vraag ik me af, 'hebben wij ons pasport nodig in het stadhuis?' groetjes Tine
Ceremonie Reacties: 6 14-5-2012 19:01:12

Astrid
Weddings by lily
Hoi bruidjes! Ik heb vandaag zo'n boudoirshoot gedaan bij weddings by lily in zedelgem! Als er nog bruidjes aan het twijfelen zijn...doen! Het was echt een superervaring, eerst haar en make up laten doen en dan met 2 supervriendelijke meisjes e...
Fotografie Reacties: 7 14-5-2012 18:32:27

Els
waar petticoat voor meisje van 6 jaar kopen ?
Hallo mede-bruidjes, Wie kan me helpen ? mijn dochtertje wil een echt zwierrokje, en ik ben van plan om een petticoat onder haar kleedje te steken.  Heb al in enkele winkels gezocht hier in de buurt maar vind er geen in haar maat tenzij over-t...
Kledij - Suite Reacties: 5 14-5-2012 17:45:58

Ine
to-do lijstje
Hallo Bruidjes, Mijn verloofde en ik trouwen over iets minder dan een jaar. Dus volgens mij hebben we voldoende tijd om alles te regelen. Maar ik vraag mij eigenlijk af wat we wanneer moeten regelen. Momenteel hebben we de feestzaal en de fotografe...
Voorbereiding Reacties: 3 14-5-2012 16:27:00

freyja
bloemist regio Erpe-Mere/Aalst
Heeft iemand ervaring met een bloemist regio Erpe-Mere/Aalst voor een trouwboeket? Tips/Ervaringen en eventuele foto'tjes zijn altijd welkom!
Bruidsboeket Reacties: 7 14-5-2012 16:14:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...