Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sophie
volgorde
Sorry dat ik weer even kom zeuren maar blijkbaar ben ik op sommige punten toch mis. Ik was van plan om na het eten aan de openingsdans te beginnen en rond half twaalf het dessert te serveren. Maar als ik sommige mensen hoor dan zou de openingsdans ...
Openingsdans Reacties: 10 14-5-2012 15:50:12

Ellen
Trouwkleed linea raffaelli te koop
Beste Ik lees hier regelmatig dat er toch wel mensen zijn die een budgetvriendelijk huwelijk willen verwezenlijken. Om de kosten te drukken bied ik mijn trouwkleed aan aan een zeer scherpe prijs. Trouwkleed linea raffaelli Maat: 38 Aangekocht bij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 14-5-2012 15:45:28

Wendy
Even iets helemaal anders
Hallo, Wij zijn een jong koppel dat al even bezig is met het vervullen van onze grootste wens, namelijk een baby’tje. Iets wat bij de meeste koppels evident is, blijkt voor ons echter niet te lukken. Na heel wat jaren in de medische mall...
Voorbereiding Reacties: 5 14-5-2012 15:45:27

Sarah
Hoe hebben jullie het gedaan?
Hey, Na het rekenen komen we tot besluit dat we gerust beetje hulp kunnen krijgen van de ouders. Zijn moeder heeft al direct gezegd dat ze financieel een steentje zal bijdragen, mijn moeder en stiefvader nog helemaal niks gezegd. Mijn verloofde zeg d...
Voorbereiding Reacties: 24 14-5-2012 15:09:52

leen
losjes laten opsteken in de buurt van Gentbrugge
Paniek! Ik was van plan om mijn haar zelf op te steken op de dag van mijn wettelijke trouw (de viering en feest zijn een week later). Maar ik heb nu zo een supermooi kleedje gekocht voor de wettelijke trouw dat ik nu ook mijn haar toch losjes wil lat...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 14-5-2012 15:01:13

Marijke
We zijn er bijna...
Hallo, Met nog 52 dagen op de teller is alles zo goed als geregeld, vorige week de uitnodigingen op de post gedaan, dit weekend mijn bruidsboeket besteld (ivoorkleurige en donkerrode rozen), mijn ventje zijn kostuum en schoenen, de traiteur, we zijn...
Ideeën Reacties: 2 14-5-2012 14:11:59

Marlies
Zaal regio Poperinge-Ieper
Hallo!!! Ik ben op zoek naar een zaal (liefst vrij van traiteur en brouwer) regio Poperinge-Ieper voor ongeveer 250 personen. Iemand ideeën? Groetjes!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-5-2012 14:06:28

An
Dit is ook wel tof :-p
Zo ik dit durven???  :-) http://www.bridesmaidsandweddings.com/2011/07/how-to-dye-crinoline-for-your-wedding-gown/
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 14-5-2012 13:27:53

Anneleen
Voldoende eten op dansfeest in "La Grange" Massenhoven?
Hoi allemaal Wij trouwen volgend jaar in de zomer en zijn volop aan het "feestzaalhoppen". Het dansfeest met hapjes in "La Grange" staat ons wel aan. Alleen ben ik wat bang dat de mensen niet genoeg gaan hebben met enkel hapjes... Is er zitmogelijk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 14-5-2012 13:12:52

Sara
Help! Raad nodig!! Mama of papa?
Hallo, Even om het van me af te schrijven, ik zit met een onmogelijk dilemma!! Mijn ouders zijn 15 jaar geleden gescheiden, maar vechten het nog steeds uit (rechtzaken enz.).. Ze mijden elkaar zo veel mogelijk en als ze elkaar dan al eens zien is ...
Voorbereiding Reacties: 15 14-5-2012 13:07:42

Annelies
Kledij bruidskindjes
Hallo, even een vraagje: wanneer kopen jullie kledij voor de bruidskindjes? Wij trouwen in oktober en het zijn onze kindjes (dochtertje is 4 jaar en zoontje wordt in augustus 2 jaar) die bruidskindjes zullen zijn maar nu zie ik al h...
Kledij - Suite Reacties: 6 14-5-2012 12:29:20

Stéphanie
Unieke trouwlocatie Antwerpen
Goedemiddag iedereen, Wij trouwen volgend jaar in mei. De feestzaal ligt al vast, Barcelona meeting aan de Schelde. Nu hadden we nog graag een unieke locatie gehad om een ceremonie te houden. Hebben jullie enige suggesties? Het zal geen kerkelijke d...
Locaties - Viering Reacties: 6 14-5-2012 12:26:05

An
hobby fotograaf of student fotografie gezocht Sint-Niklaas
Hoi! Mijn vriend en ik hebben zonet besloten dat we voor de wet gaan trouwen op dinsdag 10juli om 11uur. Op die dag zijn we net twee jaar samen. We trouwen enkel voor de wet, en alleen dichte familie zal aanwezig zijn. (een groot feest volgt volgend...
Fotografie Reacties: 11 14-5-2012 12:10:24

ruth
de kaars
Dag bruidjes, waar hebben jullie de kaars laten maken? Wij zijn van Limburg, dus in de provincie liefst. groetjes ruth
Voorbereiding Reacties: 5 14-5-2012 11:42:08

Lien
Bah! :-s
Hey bruidjes, Net een reactie gekregen op onze uitnodiging... En het was niet zoals ik verwacht had. De gast in kwestie vond het vreemd dat we voor het kasteel van saffelaere gekozen hadden, want allez zo klassiek en ouderwets, en we hadden toch bete...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 14-5-2012 11:29:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...