Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Killah
zwarte ballerina's
Hallo iedereen Ik ben op zoek naar zwarte ballerinatjes zonder strikjes. Blijkbaar is dit nogal hip, maar ik HAAT het Weet iemand raad? Alvast bedankt. Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 12-5-2012 20:42:38

Evie
Spulletjes Te koop
Hallo allemaal,Na toch al een gelukkig getrouwd te zijn , heb ik nog enkele spullen die ik graag zou doorverkopen. Ik heb de dingen allemaal gekocht en er is nog veel van over dus vandaar…Prijzen zijn af te spreken…-   ...
Ideeën Reacties: 8 12-5-2012 20:05:34

Dorine
Op de post
Hallo, Deze morgen alle uitnodigingen op de post gedaan... benieuwd naar de reactie's. Dat betekent wel dat "onze" dag dichter en dichter komt... Nog 55 dagen welgeteld... Spannend toch !! D.
Uitnodigingen Reacties: 3 12-5-2012 18:18:19

nancy
Ringen aanbrengen zoontjes
Zoals de titel al zegt ben ik een originele manier aan het bedenken om de ringen te laten brengen door onze 2 zoontjes. Ze zijn al 7 en 9 en ik vind ze te groot voor een knuffel,of beter gezegd ze vinden zichzelf te groot voor een knuffel  Ik ...
Voorbereiding Reacties: 10 12-5-2012 18:08:46

Jill
bruidsboeket ?
Hey Bruidjes, wat doen jullie met jullie bruidsboeket na jullie grote dag? kheb al eens gaan horen voor het te laten drogen maar dat kost tussen de 250€ - 350€ , dat is meer dan dat mijn bruidsboeket zelf kost haha 
Ideeën Reacties: 6 12-5-2012 16:59:57

inge
muziek kerk
Nog maar eens mijn muziek beluisterd en hier en daar aangepast. Mijn eerste versie was michael buble met everything als uittredelied, maar ik heb het midden de dienst voorzien. Nu vind ik geen ander gepast uittredelied. Help, kunnen jullie mij helpen...
Religie Reacties: 6 12-5-2012 16:58:30

sarah
Kastelenhof Stekene
Hallo bruidjes, We zijn op zoek naar een zaal vrij van traiteur omdat de ouders van mijn verloofde 't eten voor ons gaan klaarmaken dus wij moeten zaal zonder catering vinden. Wij zijn vandaag Kastelenhof in Stekene gaan bezoeken. Heeft iemand ervari...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-5-2012 15:50:59

Ann
Trouwring
Ik mag morgen mijn ring gaan ophalen! *maakteenvreugdesprong!* Het is een witgouden ring geworden met 3 diamanten en 2 blauwe saffieren! En nu nog zolang wachten om de ring voor altijd aan te doen...
Voorbereiding Reacties: 4 12-5-2012 13:52:16

Tatjana
feestzaal La Grange in Massenhoven
Hallo iedereen. Na 5 maanden verloofd te zijn, kan ik nu eindelijk bevestigen dat wij op 14 september 2013 gaan trouwen. Onze feestzaal ligt vast en wij hebben gekozen voor La Grange in Massenhoven. Wij hadden er een enorm goed gevoel bij. Locatie, s...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 12-5-2012 13:31:07

Veronique
kermiskraam
Dag allemaal, Wij trouwen volgende zomer en willen een origineel dessert. We dachten aan een echte "kermiskraam" met suikerspin, pomme d'amour, nougat,... Iemand een idee waar we zoiets zouden kunnen vinden? Groetjes, Véro
Ideeën Reacties: 1 12-5-2012 13:11:19

Steffie
Alle tips / ideeen zijn welkom!!!
Dag bruidjes Wij trouwen deze zomer en zijn dus volop bezig met onze voorbereidingen. Zijn er tips / ideeen die jullie met ons willen delen? Alvast bedankt!!! Elke tip / elk idee is SUPERwelkom!!! Thankx Steffie xxx
Ideeën Reacties: 2 12-5-2012 12:15:20

sofie
Trouwkleed maat 48 te koop
In prima staat Af te halen in lier Nieuwprijs 1300 euro Gekocht bij Liliane Claes' in Herentals Is naar droogkuis geweest en hangt proper weg Te bekijken op http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/trouw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-5-2012 11:51:40

wendy
Trouwkleed
dag bruidjes, Wegens teveel afvallen en mijn kleed reeds gekocht te hebben, ga ik het verkopen, er moet teveel ingelegd worden en mijn kleed zou een volledig ander model hebben dan, er moet 15-20 cm ingelegd worden... dus... geintreseerden mogen me a...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 12-5-2012 11:34:16

mieke
HELP; Lolly's nergens te vinden
Hoi bruidjes, Ik ben al enige tijd op zoek naar lolly's in hartvorm. Heb al zoveel winkels gedaan (zelfs groothandels en zo) maar vind het nergens. In een echte snoepwinkel wel maar dan is het 4 euro 't stuk wat ik een beetje veel vind. Het is om u...
Voorbereiding Reacties: 9 12-5-2012 10:20:50

Sandra
Ringen zijn klaar!
Hallo allemaal, Eerst en vooral: veel plezier aan de 12-mei bruidjes vandaag! Ik ga zelf mijn toekomstige zijn nichtje nog make-upen zo dadelijk, want zij is vandaag getuige op een trouw :-). Onze ringen zijn klaar!! Joepie!! Mijn verloofde wist he...
Voorbereiding Reacties: 7 12-5-2012 10:08:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...