Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

eveline
Krekelhof/Bevershof midden Limburg
Dag allemaal, Mijn vriend en ik overwegen om ons trouwfeest te houden in het Krekelhof te Hasselt of Het Bevershof te Bilzen. Heeft hier al iemand goede ervaringen mee? Of slechte? Aan de andere kant overwegen we ook eventueel een traiteur te nemen e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 9-5-2012 19:35:22

Kim
Toffe feestzaal?
Hoi iedereen, Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in september. We zijn stilletjes aan op zoek gegaan naar een geschikte feestzaal voor onze mooiste dag. Wij zoeken een zaal in de buurt van Paal. (dus regio Limburg is ok). Hebben jullie goede...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 9-5-2012 18:57:47

Titia
Proefkapsel = geslaagd!!
Gisteren proefkapselavond gehad en die is zeker en vast geslaagd!!! Met een bang hartje gestart, maar na 5 kapsel toch het perfecte kapsel gevonden! Vrijdag eerste pas. Alles gaat nu in een loopje, maar dat mag wel :)
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 9-5-2012 18:40:33

annelies
tafelindeling snoepjes
Dag allemaal Wij willen graag met snoepjes werken om de gasten naar de juiste tafel te leiden. Heeft iemand enig idee waar ik dit snoep zo goedkoop mogelijk kan halen? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 9-5-2012 18:39:41

Alessia
Hoelang wachten op proefdruk?
Hoi allemaal, een twee weken geleden hebben wij -na heel wat zweten- de juiste uitnodiging gevonden en besteld. Nu wachten wij nog steeds op onze proefdruk die we via mail zouden krijgen... Ik begin nu mijn geduld een beetje te verliezen en zou toch...
Uitnodigingen Reacties: 21 9-5-2012 18:04:22

Ann
Openingsdans
Hey bruidjes, Men verloofde en ik blijven maar zoeken naar een openingsdans. We willen geen tegelplakker, maar een vlotte slow. Nu waren we aan het neuzen in de liedjes van The Crainberries, aangezien we daar allebei mooie herinneringen aan hebben. ...
Openingsdans Reacties: 3 9-5-2012 17:20:35

Ilse
boek 'Raad eens hoeveel ik van je hou"
Hallo, Het wilt lukken dat er net nog een oproep ivm een boek is, maar dat is toeval,hoor! Wij zijn op zoek naar het boek "Raad eens hoeveel ik van je hou".  Het mag ook de reuzeneditie zijn. Wie heeft hem niet meer nodig en wilt het voor een ...
Voorbereiding Reacties: 4 9-5-2012 16:57:42

Lilabluestar
Boek 'Saartje zoekt de liefde'
Met nog 65 dagen op de teller begin in me zo stilaan met details bezig te houden. Voor een goede vriendin zou ik het boekje van Isabel Abedi's 'Saartje zoekt de liefde' willen kopen. Ik vind het echter nergens, ook niet online. Is er iemand van julli...
Voorbereiding Reacties: 19 9-5-2012 16:28:26

michael
Bruidskoets
Hallo, kan er me iemand de contactgegevens bezorgen van iemand die me een witte bruidskoets + eventueel een huifkar kan aanbieden? ik ben van Maldegem ( Oost-Vlaanderen ) Alvast bedankt voor de info! Met vriendelijke groeten, Michael
Ceremonie Reacties: 8 9-5-2012 15:03:40

Lore
Krant als uitnodiging
We denken eraan om onze uitnodiging in de vorm van een krant te verwerken. Heeft iemand zo ooit al iets gezien, gemaakt? Wie kan mij hiermee helpen? Groetjes Lore
Uitnodigingen Reacties: 1 9-5-2012 14:39:18

Nele
proefkapsel
Hoi, ons huwelijk is pas voor volgend jaar maar ik heb een kapsel vraagje. Ik wil graag een kapsel met los haar, niet volledig opgestoken want ik heb wa flaporen ;) Nu heb ik halflang haar, dus ik twijfel of ik het laat groeien tot volgend jaar ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 9-5-2012 14:10:47

angie
Vlinderthema !
Dag medebruidjes, Ik had gedacht om rond het vlinderthema te werken. Zijn er nog bruidjes die dit hebben gekozen? Hoe verwerken jullie de vlinders op de grote dag :-) ( decoratie,tafelindeling,naamkaartjes,...) Ik kijk al uit naar jullie reacties...
Ideeën Reacties: 9 9-5-2012 13:57:37

Lies
Kapper aan huis in regio Dendermonde/Aalst
Hallo allemaal! Wij trouwen op 31/8 en ik ben nog op zoek naar een kapper aan huis uit de regio Dendermonde/Aalst. Hebben jullie suggesties? Bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 9-5-2012 13:49:31

Jennifer
op zoek naar DJ provincie Vlaams-Brabant
Hallo bruidjes, Wij zijnop zoek naar een goede (niet al te dure) DJ die in juni 20113 op ons huwelijksfeest in Kortenberg kan komen draaien voor een 80tal man. Hebben jullie tips? Adressen? Bedankt !
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 9-5-2012 13:33:48

Caroline
GEZOCHT: Wit kort avondjurkje
Hallo Buidjes, Nog 100 dagen op de teller ! Zoals de titel het zegt ben ik op zoek naar een wit kort avondjurkje. Na de openingsdans zou ik mijn kleed willen uitdoen en iets kort 'luchtig' aan te doen. Want na zo'n hele dag dat kleed mee te "sleure...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 9-5-2012 13:22:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...