Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kenny
thema snoep
Hallo, Wij hebben ook het thema snoep, toch voor de tafelaanduiding. We geven ook iets af bij het binnenkomen een soort doosje met wat snoep in waar ook onze bedanking bijzit. Normaal op tafels zouden we een pot zetten met diezelfde snoepjes er...
Voorbereiding Reacties: 13 8-5-2012 9:46:22

Eline
Auberge du Pecheur of Schuur bij Kasteel Rozelaar?
Goeiemorgen! Vrij last minute hebben wij op deze 2 zalen nog een optie kunnen verkrijgen. Beiden hebben voor- en nadelen vandaar de problemen met de keuze. Kan iemand mij helpen? Heeft iemand goede/slechte ervaringen met één van deze locati...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 8-5-2012 9:41:28

dorien
bruidsboeket opdrogen gaat niet
er is 1 firma over heel europa, en 1 in nederland... zij strijden zo hard met elkaar dat op deze moment ze beide failliet zijn. men bruidsboeket opdrogen/vriesdrogen gaat dus niet lukken! nu even zelf proberen en hopen dat het lukt :(
Bruidsboeket Reacties: 19 8-5-2012 9:26:52

Sandra
De klok stond gisteren even stil...
Hallo allemaal, De komende dagen zal het even stil zijn met voorbereiden denk ik. Gisteren stond de tijd even stil... Mijn verloofde naar spoed met een werkongeval - uiteindelijk oppervlakkige wonde, maar zo ééntje die nog kan ontsteken en...
Voorbereiding Reacties: 22 8-5-2012 9:23:08

Jili
Trouwschoenen (maat 39) van Luca Renzi te koop
Prachtige trouwschoenen van Luca Renzi te koop. Ik heb ze een eventjes geleden gekocht bij Vanloock in Zanhoven. Ze zijn dus nog splinternieuw. Ik heb ze enkel aangehad voor mijn eerste pas in de bruidswinkel. Voor degene die zich afvragen waarom i...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 8-5-2012 8:50:05

Dorien
Eerste bezoek aan Jagré...Zalig!!! Alleen 1 probleem :'(
Hey iedereen!!! Nog maar een paar dagen geleden opende ik een topic ivm youniek en grote maten.... Maar tijdens mijn verdere zoektocht hier op het forum kwam ik terecht bij Jagré in Deurne. Vandaag ging ik bij mijn meter langs samen met mijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 7-5-2012 23:42:51

Ellen
verslagje 5 mei
Hey  allemaal, Onze dag is al gepasseerd, wat is het vlug gegaan! 5u15 opgestaan samen met mijn moeder die in ons huis sliep, bruidegom sliep thuis bij zijn ouders... Frisse douche genomen en vertrokken naar de kapster (5u40), mijn schoonmoeder...
Voorbereiding Reacties: 21 7-5-2012 22:37:44

An
hulp nodig van de crea-bea's :-)
Hey!! .Ik heb hulp nodig bij het maken van naamkaartjes. Deze moeten dienen om de mensen aan de juiste tafel te krijgen.bijvoorbeeld: http://www.google.be/imgres?q=tafelkaartjes+bruiloft&hl=nl&client=safari&sa=X&rls=en&b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-5-2012 22:14:40

Shanna
Marie Jo for sale
Dag bruidjes Voor diegene die nog op zoek zijn naar n mooi bruidslingeriesetje... Ik heb er eentje in de aanbieding !! Marie Jo Avero bustier + tailleslip (maatje FR 90 E). Nog nooit gedragen, want mijn grote dag moet nog komen, maar tis te groot g...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 7-5-2012 22:05:50

Steffie
inzet dansfeest
Dag bruidjes Wij zouden graag ons avondfeest inzetten door iedereen op de dansvloer te roepen en een goed liedje op te leggen. Kennen jullie een liedje waarop zowel jong als oud graag danst? Of hebben jullie een ander idee om het dansfeest in te ze...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 21 7-5-2012 21:57:00

Steffie
Liedjes 'kerk'
Dag bruidjes Welke liedjes gebruiken jullie in de kerk? Merci!!!! Steffie xxxxxxxxxxxxxxxxx
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 7-5-2012 21:55:17

Ellen
Formulering Dhr & Mevr
ff een vraagje; Stel dat de papa "Henri Pappaert" heet en de mama "Myriam Timmermans", zeg je dan: onze ouders: 1. "Myriam en Henri Pappaert-Timmermans" OF 2. "Henri en Myriam Pappaert-Timmermans"? Persoonlijk denk ik optie 1, maar goed, ik vind ...
Uitnodigingen Reacties: 4 7-5-2012 21:51:13

delphine
Hulp gevraagd..
Hallo, Ik kom eigenlijk een beetje ongewoon hulp vragen maar ik kreeg net telefoon van mijn broer ( getuige van mijn verloofde ) dat ze blijkbaar een groot detail over het hoofd gezien hebben voor de vrijgezellen van mijn verloofde.. Ze hebben er nl...
Ideeën Reacties: 3 7-5-2012 21:43:53

Nathalie
Diamonds are a girl best friend :))
Hey bruidjes en gommetjes... Met nog maar 25 dagen op de teller zijn we gisteren eindelijk onze trouwringen gaan bestellen :)) We waren echt het Noorden kwijt wat trouwringen betreft... Verschillende juweliers gedaan en echt niet weten wat voor ri...
Ideeën Reacties: 2 7-5-2012 21:12:52

Charlotte
Verslag 27-04-2012
Geen lang verslag maar foto's die door vrienden en familie genomen zijn :o)  Beelden zeggen meer dan woorden... https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150912270777112.483119.567102111&type=3 https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 15 7-5-2012 21:10:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...