Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tash
2e huwelijk : wordt dit verteld op de burgerlijke trouw?
Ik trouw dus voor de 2e keer en heb me laten vertellen dat de ambtenaar dit ook vermeldt op de burgerlijke trouw. Het is natuurlijk geen geheim maar persoonlijk vind ik dat de mensen die mee naar het gemeentehuis gaan, hier helemaal geen boodschap aa...
Voorbereiding Reacties: 11 5-5-2012 18:57:36

Lynn
Wat vliegt de tijd ...
We hebben er weer een productieve dag op zitten, ik heb vandaag eindelijk de hotelkamers voor de gasten die blijven overnachten kunnen reserveren :-) Na onze trouw zullen we overnachten in het Biznis hotel in Lokeren, ik kijk er al naar uit om samen ...
Voorbereiding Reacties: 1 5-5-2012 18:45:49

Caroline
naamkaartjes, hoe schrijf je het erop?
hoi iedereen op onze To-Do staan nog inie minie dingetjes, een ervan is de naamkaartjes schrijven. Hoe schrijven jullie de kaartjes, ik bedoel meer, hoe schrijven jullie de namen erop: - oma en opa of de namen van de grootouders - mama en papa of h...
Voorbereiding Reacties: 5 5-5-2012 18:40:30

Jan
Drukkerij Baeyens
Wij hebben niet zo'n beste ervaring gehad met Drukkerij Baeyens uit Berchem. Omdat er zoveel drukkerijen enkel werken via een site, en omdat wij eerder opteren voor een menselijk contact (papier voelen, ideeën uitwisselen, verschillende drukken...
Uitnodigingen Reacties: 5 5-5-2012 18:23:31

Sophie
Voorlaatste pas gehad!!!!
Hoi hoi, met nog 27 dagen op de teller komt onze dag heel dichtbij! Ik heb gisteren nog een keertje mijn kleed gaan passen, daar ik zoveel gewicht was verloren hebben ze extra pas beurt ingelast. Ik voelde me weer echt een prinses! Nogmaals mijn s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 5-5-2012 18:01:08

Annalisa
Paars kleed te koop
eiiii Dames Ik ben al een week gelukkig getrouwd in het gemeentehuis Ik verkoop men paars kleed 1 x gedragen voor de kerk heb ik een ander kleed , als iemand interessen heeft laat maar weten maat 5
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 5-5-2012 17:32:10

Katrien
bedankjes chauffeur, fotograven, helpers, ouders, ....
Hallokes, met nog maar 41 dagen op de teller kriebelt het serieus van de zenuwen! Ben ondertussen dringend op zoek naar originele bedankjes. Wij hebben een hele hechte familieband, waardoor mijn tante mij helpt bij alle voorbereidingen, mijn neef cha...
Voorbereiding Reacties: 2 5-5-2012 15:58:56

Sarah
Ik denk dat we bijna klaar zijn!
Hallootjes! Het is alweer even geleden dat ik nog eens actief ben geweest op dit forum. Nog maar twee weken en het is aan ons! Het mooi weer laat jammer genoeg nog even op zich wachten, mijn familie is zelfs al kaarsjes gaan branden met de hoop dat ...
Voorbereiding Reacties: 9 5-5-2012 15:17:45

Sarah
Tweede dans?
Met nog maar twee weekjes op de teller beginnen sommige zakan ondertussen redelijk dringend te worden... Zoals de dans na onze openingsdans. We willen liever niets te "meligs" omdat vooral mijn papa zich daar geweldig ongemakkelijk bij zou voelen. Nu...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 5-5-2012 15:07:29

Evelien
Bruidssjaal
Lieve bruidjes, Voor ons is het al bijna een jaar geleden dat wij onze grote dag mochten vieren! Ik word nog steeds warm als ik er aan denk :) We hebben nu ook ons eigen huisje gekocht dus willen we wat spulletjes verkopen. Daar zitten ook wat brui...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 5-5-2012 14:50:26

Tamara
nog een weekje !
He bruidjes in spe, met nog een weekje te gaan komt de stress wel goed op nu! Mijn papa die al enkele jaren in de Filipijnen woont is speciaal voor de trouw naar hier gekomen, samen met zijn vrouw.  Daar beginnen dus de eerste problemen al ...
Voorbereiding Reacties: 1 5-5-2012 13:40:52

Miranda
Huwelijkskaars
Hallo allemaal.  Wij zijn hier op zoek naar een huwelijkskaars.  Iemand een idee waar de kunnen vinden, of waar hebben jullie deze besteld?  Liest uit Limburg. Groetjes Miranda.
Voorbereiding Reacties: 6 5-5-2012 12:48:45

julie
Waar naamkaartjes krijgen?
Kan iemand mij helpen met naamkaartjes voor op de tafel? Ik weet dat ik ze bij Ava kan krijgen, maar kan ik ook gewone witte naamkaartjes via het internet bestellen? Ik ga ze zelf decoreren.. Groetjes, Julie
Ideeën Reacties: 2 5-5-2012 10:53:33

Kelly
Dringend gezocht: visagiste Limburg!!!
Ik had het kunnen weten, alles ging zo vlot tot hiertoe... Vanmorgen om 10u had ik een afspraak voor het proefje van mijn trouw make-up... Zoals jullie al kunnen raden is de visagiste niet komen opdagen en kan ik haar ook niet bereiken. Op zoek naar...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 5-5-2012 10:41:58

Bianca
Trouwschoenen: check!
Mijn trouwschoenen (online gekocht) zijn gisteren aangekomen en ben zo superhappy. Het is een heel gedoe geweest.. had ze eerst op de site gezien (zalando.nl), maar toen was mijn maat eruit.. Ik was al meteen lastig want het waren in mijn ogen de mee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 5-5-2012 10:13:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...