Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lindsy
Bevestigingen na uitnodiging: hoe zit dit bij jullie?
Hoi iedereen, 1 week na de uiterste datum hebben we alle reacties binnen (nog een 10-tal mensen moeten aanmanen, dus dat viel nog mee). Wij hadden 93 genodighden voor de receptie waarvan 78 bevestigingen en 95 genodigden voor het avondfeest waarvan ...
Uitnodigingen Reacties: 5 7-5-2012 14:17:59

Elfie
Kaapverdische eilanden
Hallo bruidjes,  Ons eerste reis plan naar costa rica is afgelast wegens toch een beetje te duur. Nu speelden we met het idee om naar de Kaapverdische eilanden te gaan. Is hier al iemand geweest? Wanneer is de beste periode om te gaan...
Ideeën Reacties: 13 7-5-2012 14:17:19

kim
leuke presentatie van jeugdfoto's?
   hey dames (en heren?) Ik heb nood aan inspiratie voor onze foto's. Ik heb een 100tal jeugdfoto's waarmee ik 'iets' wil doen op ons trouwfeest, kwestie van de gasten wat te doen te geven tijdens het wachten en de lachspieren op te w...
Voorbereiding Reacties: 3 7-5-2012 13:12:18

Femke
Uitnodigingen
Hallo Even mijn vreugde delen! Woensdag hadden mijn verloofde en ik een dagje verlof genomen om naar Wijneghem shopping te trekken en enkele "huwelijksinkopen" te doen, schoenen, das en hemd voor men hubbie to be. Knutselgerief voor mezelf om menuka...
Uitnodigingen Reacties: 1 7-5-2012 12:53:40

An
wensballonnen
dag bruidjes... Wie nog op zoek is naar wensballonen om op te laten.. Ik heb ers net id action zien liggen. 1,79€ per stuk. Wit, rood, roze. Zelf gaan we dit niet gebruiken... Maar mss een tip/weetje voor iemand anders. Xx
Voorbereiding Reacties: 0 7-5-2012 12:48:05

mimi
Ergernis
Even mijn boosheid uitten. Ik vraag me af of ik dit zo verkeerd zie.Wij trouwen 22 juni 2012. Retro-huwelijk, we houden allebei van rock-a-billy, retro,... 9 u stadhuis, 11.30 u kerk, 14u 30 barbeque voor dichte familie en 19u30 hapjesfeest. Hapjesfe...
Voorbereiding Reacties: 12 7-5-2012 12:05:29

sofie
binnenkomen kerk
hiokes,  Ik zit met een vraagje, Bij het binnenkomen van de kerk is de afstand tussen deur en altaar maar een meter of 5 en het liedje dat we gekozen hebben is milow met you and me. Maar we zijn langs geweest bij de priester zaterdag e...
Ceremonie Reacties: 2 7-5-2012 10:38:19

Dorien
73 dagen
Hoi hoi medebruidjes Nog 73dagen op de teller en dan is het zover. :) Voor het eerst lucht ik mijn hartje hier op het forum. En ik moet zeggen, het forum heeft mij al enorm goed geholpen met tips voor de voorbereidingen. Maar ik wil ook gewoon mij...
Voorbereiding Reacties: 7 7-5-2012 10:38:08

Nathalie
Fotolocoatie Gezocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo medebruidjes, Er zijn al heel veel dingen geschrapt op de TO DO-list. Maar een toffe fotolocatie hebben we nog niet gevonden.Wij trouwen in het stadhuis van Roeselare, waarna we met de volledige familie de bus opstappen en Richting Wevelgem (f...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 7-5-2012 10:08:29

Joachim
12 mei trouwers
Het is zover, we gaan de laatste week in. Nog één week om de puntjes op de i te zetten en alles een laatste keer te overlopen. Het enige wat we niet in handen hebben is het weer maar dat zal de pret niet bederven hé.  Aan alle tro...
Voorbereiding Reacties: 9 7-5-2012 8:53:08

Teuntje
something blue, borrowed, new and old
Hey Bruidjes, Ik vroeg me af wat jullie gebruiken voor something blue borrowed new and old? Groetjes Teuntje
Kledij - Accessoires Reacties: 12 7-5-2012 8:36:23

Désiré
Misboekjes!
Hoi medebruidjes! Het klinkt wat afgezaagd maar zouden jullie mij kunnen helpen met het misboekje? Kzit een beetje vast. Heb geen inspiratie meer en vind niet echt mijn goesting op het internet. Willen jullie jullie misboekje eens doorsturen? Mijn e...
Ceremonie Reacties: 4 6-5-2012 22:40:43

Désiré
Huwelijkskaars besteld!
Hoi medebruidjes, Eventjes mijn blijdschap uiten! Onze huwelijkskaars is besteld! Wij hebben gekozen voor ateljee lalyboo in Meise. We waren ze tegengekomen op de huwelijksbeurs in Kortrijk. Supervriendelijke mensen! Voordeel is dat ze een afhaal...
Ceremonie Reacties: 0 6-5-2012 22:38:33

Leen
5 mei na het verslagje hier al een paar foto's
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3692468345637.2156250.1093112536&type=3&l=ed21b9c38a
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 6-5-2012 22:23:03

Ellen
Elsa coloured shoes - verkooppunten?
Hallo bruidjes, Ik begin een beetje wanhopig te worden als het over bruidsschoenen gaat... Dus graag jullie advies. Ik ben geen gemakkelijke om een goed paar schoenen te vinden en ik vind het belangrijk dat mijn schoenen op mijn trouwdag echt goed...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 6-5-2012 21:43:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...