Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

treesje
klik gekregen
hallo bruidjes, na een emo weekje en mijn emo weg te eten, stond ik deze morgen op de weegschaal en pffffffff dat was niet goed, heb nu echt wel de klik in mijn hoofd dat ik er iets moet aan doen, en vanaf vandaag ga ik voor de - 4 kg. wil er het ech...
Voorbereiding Reacties: 9 11-5-2012 7:13:21

Bettina
whaaaaaaaaaaa
de dagtelling is overgegaan in de laatste uren!!! deze week heb ik slecht geslapen maar afgelopen nacht heb ik kunnen doorslapen. Hopelijk vanacht nog is en zijn de kindjes braaf want ventje is bij zijn ouders gaan slapen om ons dan met de limo op t...
Voorbereiding Reacties: 6 11-5-2012 6:56:17

Koen
goede bloemist regio Hemiksem-Hoboken-Wilrijk-Berchem-Antw
Hallo,  ik ben op zoek naar een bloemist waar ik voor mijn toekomstig bruidje het allermooiste boeket kan vinden,  ik heb een boeket met rozen en orchideeën in gedachten, maar hier in de buurt is enkel een tuincentrum met beperkte re...
Bruidsboeket Reacties: 4 11-5-2012 1:12:21

Tiffanie
Nog 2 maand en half en plots 'help!'
Hoi allemaal, Goh, ik tel hier al van boven de 500 dagen af, en nu zit ik aan 78 dagen.. Zo lang kijk er al naar uit, zo lang tel ik met plezier de dagen af. Maar nu het zo dichtbij komt word ik eigenlijk een beetje bang, heb ik iets van 'H...
Voorbereiding Reacties: 5 10-5-2012 23:41:24

kelly
misboekje
even een vraagje. Is er nog iemand die geen misboekjes gaat maken? Bij ons is het een vrijzinnige viering en een groot deel van de teksten weten we zelf niet aangezien deze geschreven zijn door vader, getuige, ... Wat vinden jullie?
Locaties - Viering Reacties: 10 10-5-2012 20:50:29

Nikki
nagellak
hallo, voorzien jullie een kleurtje op jullie nagels? Ik dacht een iets van een lichte kleur erop te zetten, dit is toch altijd mooier dan gewone nagels. gelnagels heb ik niet daarmee
Verzorging - Make-Up Reacties: 19 10-5-2012 19:45:06

Sara
bruidstaart
wij zijn volop bezig met de menu samenstelling en menu vastleggen met de zaal. Een van de dingen waar we het nog niet over eens zijn is de bruidstaart. Dus iedereen, hoe ziet/zag jullie bruidstaart eruit? Wanneer hebben jullie die aangesneden en met ...
Voorbereiding Reacties: 17 10-5-2012 17:35:12

Valérie
uitnodeging huwelijk - doopsel
Beste, Wij trouwen op 1 september en ben net bevallen van een zoontje. De voorbereidingen hebben dus eventjes opzij geschoven geweest. Nu wij dopen ons zoontje in de huwelijksmis. Maar hoe pak ik dat aan voor de uitnodegingen. Heeft iemand ook zijn k...
Uitnodigingen Reacties: 3 10-5-2012 15:59:57

Sofie
NOG 15 DAGEN!!!
Bij mij is het aftellen begonnen!! Na alle miserie.. zijn we hier... nog 15 dagen te gaan.. Morgen 2e pasbeurt,  hopelijk mag ik mijn kleed meteen meenemen! En vanaf volgende woensdag verlof.. laatste voorbereidingen kunnen dan afgewerkt worden...
Ideeën Reacties: 8 10-5-2012 15:43:58

Elien
Fotolocatie Leuven
Dag Bruidjes, weet iemand een leuke fotolocatie in of rond Leuven?Dank je!!!Elien
Locaties - Fotografie Reacties: 8 10-5-2012 14:44:25

Jennifer
Op zoek naar romantisch (ophang)krijtbord voor in tuin
Dag Bruidjes ! Wij hebben besloten om zowel de voorbereidingen als onze huwelijksdag zelf te laten filmen en ik ben daarvoor nog op zoek naar enkele leuke decoratie-elementen. Weet iemand van jullie waar ik een krijtbord kan kopen (liefst in de vor...
Ideeën Reacties: 3 10-5-2012 14:01:36

Cindy
Feestzaal De Lage Vuursche Gent
Dag bruidjes, Het is ondertussen wel al eventjes geleden dat ons huwelijk is doorgegaan maar het is er nog nooit van gekomen om mijn ervaring te delen met jullie. Wij hadden gekozen voor 'De Lage Vuursche' in Oostakker en wij waren daar heel tevrede...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 10-5-2012 13:59:18

Tina
Ervaringen Jenjenhouse?
Hey iedereen! Zoals de titel al zegt: zijn er mensen die ervaring hebben met de website Jenjenhouse? Lijkt een beetje op Lightinthebox, maar vind er op het forum hier geen info over terug en via internet ofwel heel negatieve of heel positieve ding...
Voorbereiding Reacties: 1 10-5-2012 13:57:05

Jessica
Wanneer, waar en wie gaat er op huwelijksreis
Hallo medebruidjes, Wie van jullie gaat er op huwelijksreis en wanneer en waar?  Wijzelf vertrekken op zondag 9 september tot maandag 8 oktober naar het westen van Amerika! Zijn er hier nog bruidjes die naar deze locatie gaan? Wij maken een r...
Huwelijksreis Reacties: 34 10-5-2012 13:09:57

Jessica
visagiste aan huis regio oost-vlaanderen
Hallo, Ik zoek nog steeds een visagiste voor op mijn trouwdag "vrijdag 7 september 2012". Zelf woon ik in Lokeren en de visagiste zou aan huis moeten komen in Zele (vlakbij Dendermonde). Indien jullie iemand kennen voor een betaalbare prij...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 10-5-2012 13:02:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...