Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorine
Nog exact 50 dagen op de teller en op zoek naar een locatie !!
Met nog 50 dagen op de teller, komt het nu toch wel heel dichtbij en moet nog vanalles geregeld worden. Na onze plechtigheid op het gemeentehuis ( geen kerkdienst voor ons wegens 2de huwelijk ), worden wij afgehaald, met de huifkar, maar daar wringt...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 17-5-2012 18:49:57

Vicky
Alternatief gastenboek
Hallo medebruidjes Gisteren wat aan het zoeken op internet naar leuke ideetjes voor een gastenboek. Ik vond het idee van een verjaardagskalender zeer leuk, lege pagina's, waar iedereen wat op kan invullen + iedereen kan zijn verjaardag invullen, zod...
Voorbereiding Reacties: 4 17-5-2012 18:37:16

Sabrina
TE KOOP : donkerbruine schoenen Mt 42 Hogo Boss ( zo goed als nieuw)
hallo , ik verkoop de trouwschoenen van mijn man : ze zijn donkerbruin , heel gekleed en elegant zijn van het bekende merk hugo Boss. Ik heb ook de doos ervan en de stoffen zakjes waarin je de schoenen individueel kan steken om niet te beschadigen. Z...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 17-5-2012 18:31:59

kim
wanneer verstuur je je uitnodigingen ?
Hoi iedereen, wij trouwen 22 september 2012, wanneer versturen wij onze uitnodigingen ? Ik dacht half juni ten laatste te gaan versturen ?
Uitnodigingen Reacties: 13 17-5-2012 18:24:39

Ann
Vrijzinnig consulent voor de viering: cadeautje?
Wij houden een vrijzinnige viering ipv een kerkelijk huwelijk. De consulent van Huis vd Mens die die viering voorgaat, heeft ons al enorm geholpen en we willen hem graag bedanken. Wat hebben jullie zoal als cadeautje gegeven? Sowieso nodigen we hem u...
Ideeën Reacties: 0 17-5-2012 17:45:32

Inge
hoe organiseren?
hoi medebruidjes wij geven enkel een dansfeest ipv een groot avondfeest. bedoeling is dat de mensen gewoon binnenkomen, dat er wat hapjes op de tafels staan, er zal een lange tafel zijn met sandwichkes (voor de kleine honger) en we willen natuurl...
Ideeën Reacties: 3 17-5-2012 16:53:14

Kristien
Voorbereidingsstress?
Alle toekomstige bruidjes kennen het wel (denk ik), de stress die exponentieel de hoogte in gaat naarmate de trouwdatum dichterbij komt. In begin had ik zoveel leuke ideeën, maar door mijn nieuwe toffe, maar ontzettend drukke job, komt er niet v...
Voorbereiding Reacties: 2 17-5-2012 16:27:57

Elien
Einde!
Beste bruidjes en gommetjes. Met ondertussen 26 dagen op de teller (reeds getrouwd!) is het tijd om afscheid te nemen van het forum.Maar uiteraard niet zonder de foto's...zowel die van de fotograaf als van de wegwerpcamera's willen we graag delen met...
Fotografie Reacties: 17 17-5-2012 15:08:39

Peter
eindelijk een fotolocatie
Na lang zoeken hebben we eindelijk een fotolocatie gevonden waar we beiden content mee zijn. Vermits we onze shoot niet op onze trouwdag zelf doen waren we wat vrijer wat betreft de afstand en de locatie. Mijn vriend wou graag aan een tuin, ik graag ...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 17-5-2012 13:46:22

kim
Vrijgezellendag.
Mijn vriendinnen zijn vorige week samengekomen voor men vrijgezellendag. Eigenlijk wilden we er gene, maar na lang aandringen en na een deel voorwaarden gesteld te hebben, heb ik ze toch maar een dagje laten regelen. De dag nadat ze waren samengekome...
Voorbereiding Reacties: 6 17-5-2012 11:57:27

An
fotoke van mijn knutselwerk gisteren.
https://plus.google.com/u/0/photos/100286930707647677440/albums/5743425456016449585?authkey=CLHyt_aL1eXwQQ
Voorbereiding Reacties: 8 17-5-2012 11:16:03

Steffie
Foto op spandoek
Wij zouden graag aan de kerk / inkom feestzaal een spandoek plaatsen met een grote foto van ons. Enig idee waar we dit kunnen laten maken? Bedankt voor alle tips!!!
Ideeën Reacties: 3 17-5-2012 10:53:19

Leslie
versiering kerk
Hey bruidjes Ik vraag me af hoe jullie de kerk versieren? Ik had een paar ideetjes maar ben nog aan het uitzoeken wat het mooiste en eventueel voordeligste is. Ik had gedacht om met ballonnen te werken, klassiek met bloemen of zelf pomanders te...
Voorbereiding Reacties: 6 17-5-2012 10:38:04

treesje
menukaarten bestellen via internet
hallo, zou graag de menukaarten maken via internet, iemand ideeen van sites waar ik ze zelf kan maken en laten afprinten? dank je
Voorbereiding Reacties: 2 17-5-2012 10:35:35

Evelien
Tip voor kapsels!
Heyhey, Aan iedereen die nog op zoek is naar een kapsel voor de grote dag, bekijk zeker eens onderstaande site! Superveel voorbeelden in verschillende modellen! http://www.thehairstyler.com/hairstyles/salon-hairstyles?elasticity=curly&length=l...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 17-5-2012 10:00:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...