Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ellen
Rode volkwagen beetles voor onze trouwdag 22/12/2012
Hey Collega Bruidjes, Mijn toekomstige man en ik hebben reeds een chique auto geboekt voor onze speciale dag. Aangezien we trouwen in de kerstperiode 22/12/2012 ben ik op zoek naar mensen die een rode volkswagen beetle hebben of verhuren voor die d...
Video Reacties: 0 17-5-2012 9:53:42

ellen
Videograaf regio Antwerpen
Hey mede Bruidjes, Wij spelen met het idee om een videograaf in te schakelen om onze trouwdag vast te leggen. Wij trouwen 22/12/2012 in regio Antwerpen en zoeken iemand met al wel wat ervaring maar toch betaalbaar. Dit is blijkbaar een combinatie d...
Video Reacties: 6 17-5-2012 9:46:12

sophie
suite afblazen?
Hey bruidjes in spe, Sorry dat ik kom klagen maar ik moet mijn gal even kunnen spuien ben gewoon razend! Heb er weer een slapeloze nacht op zitten. Ik zou graag willen dat mijn suite ongeveer hetzelfe loopt. Dit zijnde; de vrouwen in het lang tot n...
Voorbereiding Reacties: 16 17-5-2012 6:03:11

Saartje
Eerste check: feestzaal Ter Heyde (Kester-Gooik)
Onze eerste beslissing is genomen. Ons feest gaat volgend jaar door in Ter Heyde in Kester, op de mooie Kesterheide. Daar heb ik hem ook ten huwelijk gevraagd op zijn verjaardag. Daar organiseren we dit weekend de 24 uren mountainbike. Daar.. voe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 16-5-2012 23:18:33

Nathalie
Waarom doet een vader zijn dochter dit aan....???!!! En dit met nog 16 dagen op de teller...
Hey Bruidjes & Gommetjes... Ik heb echt totaal geen zin meer in onze grote dag... Dit allemaal dankzij de persoon die ik eigenlijk papa moet noemen... Vorige week was er al de woordenwisseling met "hem" omdat ik niet wou dat m'n zus (halfzus) h...
Ideeën Reacties: 14 16-5-2012 22:48:34

eveline
Feestzaal Bernini te As/ Abdijhoeve te Houthalen
Dag allemaal, Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met feestzaal Bernini te As en Abdijhoeve te Houthalen. Mercikes voor jullie advies!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-5-2012 22:20:29

Vicky
Trouwvervoer: check!
Whoop whoop! Mijn nonkel heeft toegezegde ons in zijn mega mooie auto rond te rijden! Check off the list! Een blij bruidje
Voorbereiding Reacties: 3 16-5-2012 21:35:07

Vicky
Trouwvervoer: check!
Whoop whoop! Mijn nonkel heeft toegezegde ons in zijn mega mooie auto rond te rijden! Check off the list! Een blij bruidje
Voorbereiding Reacties: 0 16-5-2012 21:35:03

nancy
Alle bruidjes van dit weekend....
Ik wil alle bruidjes van dit weekend die nu héél hard aan het aftellen zijn een prachtige dag toewensen!! Ik vertrek morgen op citytrip naar Boedapest t.e.m. maandag en ben natuurlijk benieuwd naar jullie verslagjes maar eerst genieten maa...
Voorbereiding Reacties: 9 16-5-2012 21:18:01

Tineke
eten met suite, wat met de kindjes?
Hej, wij vragen enkel onze suite om mee te gaan eten 's avonds voor het avondfeest. Maar nu vragen we ons af, met of zonder kindjes? Hebben daar eigenlijk totaal niet over nagedacht. Wij nemen die van ons wel mee, en mss zou 't dan wel fijn zijn voor...
Voorbereiding Reacties: 4 16-5-2012 21:01:34

Bruidje
Foto's honeymoon !
Hoi lieve bruidjes, Deze wil ik jullie ook niet onthouden : enkele pics van onze honeymoon!! : http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.10150826085466947.404567.568016946&type=1 * Hotel Lux Belle Mare (voormalige Beau Rivage) Mauritiu...
Huwelijksreis Reacties: 15 16-5-2012 20:59:20

An
weer veel afgevinkt
hallooo, Vandaag alweer veel afgevinkt. Heb mijn goodiebags voor de suite zogoed als af Buiten verlichting met kaarsen is klaar Cadeautjes vd getuigen zijn creatief in gepakt Peukenpot vr de rokers gemaakt Labels vr waterflesjeen gedichtje vr in goo...
Voorbereiding Reacties: 1 16-5-2012 18:41:33

tinne
Alternatieve viering en zang.
Hoi iedereen Het duurt nog een jaartje dat wij gaan trouwen maar ik ben volop bezig met de voorbereidingen. De zaal ligt al vast nl De Vesten in Eindhout. Wij zouden graag een alternatieve viering willen doen ipv voor de kerk trouwen.Ik weet nie...
Ceremonie Reacties: 6 16-5-2012 18:33:16

Steffie
Deejay (menu avondfeest)
Hallo, moet er voor de DJ op het avondfeest ook een hele menu voorzien worden? En aan welke tafel plaats je hem? Of zit hij alleen? Bedankt!!!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 15 16-5-2012 18:24:14

Nele
Nog 30 dagen ....
Hallokes, Met nog 30 dagen op de teller toch even een rilling van een beetje stress. Heb steeds het gevoel dat ik iets vergeten ben. Dit is mijn lijstje, als jullie nog aan iets denken laat het maar weten: Zaal en menu OK DJ OK (openingsdans gekozen ...
Voorbereiding Reacties: 3 16-5-2012 17:24:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...