Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sanne
Kapster gezocht regio Leuven
Dag allemaal, Ik ben nog op zoek naar een kapster regio Leuven voor onze trouw op zaterdag 7 juli 2012 (liefst aan huis). Dit mag ook iemand zijn die hiervoor nog studeert of die dit als hobby doet. Kunnen jullie mij iemand aanraden? Alvast bedankt!...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 17-5-2012 23:10:07

Tom
Videokoppel gezocht
We lopen al een tijdje met het idee rond, we willen een videoreportage van onze dag, we willen die zelf monteren, We hebben wel geen zin om honderden euro's te spenderen. Ons voorstel; Wij (mijn vriendin en mezelf) komen filmen op je huwelijk, j...
Video Reacties: 16 17-5-2012 22:42:48

Finley
Trouwkleed regio Gent
Hallo iedereen, Hebben jullie adresjes om een trouwkleed te vinden regio Gent? Elena en Cony staan al op mijn lijstje. Hoe ver op voorhand moet je hiermee bezig zijn? Bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 17-5-2012 22:16:41

Fairytale
Iemand al trouwkaarten besteld bij "La Carte internet"?
Hoi Hoi, Wou eens eventjes informeren of er onder jullie iemand is die al eens besteld heeft bij "La Carte internet"? (http://www.lacarteinternet.be/trouwkaarten/nl-BE/index.php).  Zo ja, wat zijn de ervaringen. Grtjes.
Uitnodigingen Reacties: 4 17-5-2012 22:15:18

Nathalie
Liedje intrede zaal
Hey mede-bruidjes, Onze dag komt steeds dichterbij (spannend) en we zijn de laatste dingetjes aan het regelen zoals een liedje kiezen voor wanneer we als koppel de feestzaal binnen treden op het avondfeest. We vinden niet echt iets geschikt, d...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 17-5-2012 21:38:46

An
Foto's Romance Report
Dag iedereen,  Morgen is het aan ons en vanavond zat er nog een mailtje van onze fotograaf in mijn mailbox dat de foto's van ons romance report af waren. Ik wil deze graag met jullie delen :)! Kijk al uit naar onze trouwfoto's! http://gerthuyg...
Fotografie Reacties: 7 17-5-2012 21:36:41

Sara
na een productieve dag, slecht nieuws
vandaag heel hard aan het werken geweest aan nog wat trouw zaakjes. De potjes voor de bedankjes bestelt, de proefdruk van de uitnodiging bestelt EN het misboekje al voor 3/4 klaar. Ik ben echt trots op mezelf, had al paar weken het wat laten aanmodde...
Fotografie Reacties: 16 17-5-2012 21:29:04

Nele
wettelijke trouw
Wij moeten het uur vastleggen voor de wettelijke plechtigheid. Maar hoe lang duurt zoiets?  We trouwen om 11u voor de kerk en het stadhuis is er juist naast. Dus 10u of 10.30u kiezen? groetjes
Ceremonie Reacties: 5 17-5-2012 21:28:24

Patricia
Zo bang voor 2de pas ....
Morgen is het zo ver. Voor mij al een moment van de waarheid. I'm so scared ... pfff Mijn eerste pas was niet zo goed verlopen (zie vorige posts hierover). Ga ik morgen in mijn kleed geraken? Gaan ze dat voldoende uitgelegd hebben? Ga ik er mij goed...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-5-2012 21:17:37

An
ervaringen met zwartopwit.com
Hallo, .Wie heeft haar/zijn uitnodigingen al via www.zwartopwit.com laten afdrukken?Wat zijn jullie ervaringen ermeeWelke type papier hebben jullie gekozen?GroetjesAnps: en de enveloppen?? :-)
Uitnodigingen Reacties: 1 17-5-2012 21:10:15

An
bruidjes augustus VS uitnodigingen
Hellowah... .Voor degene die in augustus trouwen, hoever staan jullie met de uitnodigingen en wanneer net versturen jullie ze?.Wij moeten ze nog af werken en laten drukken; vervolgens start de verdeling.HOpelijk tegen eind mei (max. 1ste week juni) a...
Uitnodigingen Reacties: 18 17-5-2012 20:35:41

Joeri
rekeningnummer
We zullen binnenkort onze uitnodigingen laten drukken. Als cadeautip vermelden we naast het traditionele envelopje ons rekeningnummer. Ik vraag me nu nog enkel af of je best je rekeningnummer nog vermeldt volgens de oude manier (bvb. 979-.......-..) ...
Uitnodigingen Reacties: 8 17-5-2012 20:20:36

sofie
Toffe act op ons huwelijksfeest
hallo Bruidjes. graag zou ik een act huren voor op ons feest. Had gedacht aan travesties of buikdanseressen. Of hebben jullie iets anders in gedachten wat jullie ons kunnen aanraden. groetjes Sofie
Ideeën Reacties: 8 17-5-2012 19:36:46

caroline
Leuk dagje in het vooruitzicht :)!
Morgen mag ik mijn jurk, schoenen en lingerie afhalen, jippie :)! Wordt weer zalig om het nog eens aan te hebben. Nog 3 weekjes en dan kan ik er een hele dag van genieten. Ik hoop dat tegen dan al die regenbuien eindelijk voorbij zijn :)
Voorbereiding Reacties: 9 17-5-2012 19:25:53

sophie
foto locatie
Hey bruidjes in spe, Weet er nog iemand een mooie locatie voor de foto's in Regio Heist op den Berg en Mechelen? We zoeken liefst iets ouds. Een oude hoeve of een oude leegstaande fabriek of zo.  Blijkt niet zo handig te vinden hier. Alle ide...
Locatie Reacties: 1 17-5-2012 19:13:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...