Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eline
thema tafelindeling
Hallo bruidjes, Ons huwelijk komt er nu wel heel snel aan. Ik ben druk bezig met het zoeken en uitwerken van een thema om de tafels in te delen. Aanvankelijk hadden we het idee om met snoep te werken, maar ik ben een beetje bang dat dit wat te 'goed...
Ideeën Reacties: 8 20-5-2012 13:24:47

Manuela
Huwelijksboekje kerk
Met veel gepuzzel heb ik al een groot deel van ons boekje inéén gestoken, wat mij al veel grijze haren bezorgde vermits er nog een doop ingemengd moest worden :D  Maar nu zit ik even vast... Wij gaan geen eucharistieviering houden en ...
Voorbereiding Reacties: 4 20-5-2012 13:23:48

Jill
vrijgezellen bruidegom
hey bruidjes!! pf de vrijgezellen van mijn ventje is dus tot hier toe een grote flop!  mijn schoonbroer was aangesteld om dit te organiseren....hij heeft superveel moeite gedaan om iets leuks in elkaar te steken en wil dit ook bespreken met de...
Ideeën Reacties: 7 20-5-2012 13:08:58

Steffie
Tafelindeling
Wij zouden graag onze tafelindeling op een originele manier doen! Veel mensen werken met foto's (je moet naar de tafel gaan met de juiste foto), maar wij willen iets anders Iemand een ideetje? Bedankt!!!
Ideeën Reacties: 4 20-5-2012 13:00:12

Stephanie
Dringend!!
Goedeavond, Op 22 juni 2012 trouwen wij in Mol. Voor onze huwelijksviering zijn we dringend op zoek naar een duo/groep/solo-artiest die ons het nodige kippenvel kan bezorgen. Wie kan mij helpen? Geef je me dan ook een idee geven van de...
Muziek - Live Reacties: 6 20-5-2012 12:30:50

Nicky
trouw- en feestlocatie voor een kleine bruiloft
Dag iedereen, Zijn er nog mensen die klein trouwen, dus met een gezelschap van ongeveer 25 personen? Wij zouden een eigen ceremonie doen en dus zijn we op zoek naar een locatie waar we dit ook kunnen doen. Liefst zouden we daar dan ook het feest h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 20-5-2012 12:22:21

Kelly
Vooral op tekst of op de muziek letten?
Nog steeds op zoek naar de geschikte openingsdans. Letten jullie bij de keuze vooral op de tekst of op de muziek? Ik ben dus op zoek naar een passend genre (wat bij ons liefst metal of punk is) en met een mooie tekst. Maar mijn verloofde vind dat ik ...
Openingsdans Reacties: 8 20-5-2012 12:05:17

Mieke
vrijgezellen vriendin
Een vriendin van me trouwt binnen iets meer dan 5weken en we hadden afgesproken elkaars vrijgezellen te organiseren. De organisatie vooraf liep niet helemaal zoals het moest en spijtig genoeg waren er de dag zelf en nadien ook nog problemen. Gelukkig...
Voorbereiding Reacties: 0 20-5-2012 11:39:45

Erik
ceremoniemeester 23 juni 2012
Beste, Ik ben nog op zoek naar een ceremoniemeester die beschikbaar is op 23 juni 2012 voor een misviering in Vlaams-Brabant.  Bedankt voor elke tip!!
Ceremonie Reacties: 0 20-5-2012 11:37:02

Lolo
Gezocht: Kapster aan huis (Regio Antwerpen) 15/09
Aangezien ik net naar Antwerpen ben verhuisd heb ik nog geen vaste kapper. Mocht iemand mij een goeie naam doorgeven, zouden jullie mij echt kunnen helpen! Gtjs
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 20-5-2012 9:24:44

lieselot
Wensbalonnen afgekeurd door restaurant, wie heeft andere suggesties?
Hoi bruidjes, wij trouwen in intieme kring en het feest vindt plaats in een restaurant dat we privé afhuren. Doordat het dus een restaurant is, is er normaal geen dansvloer. Na het eten zullen dus enkele tafels aan de kant geschoven worden. Om...
Ideeën Reacties: 6 20-5-2012 4:10:46

sophie
zie het effe niet meer zitten
Hey bruidjes in spe, Ik zie het even allemaal niet meer zitten. Met nog 55 dagen op de teller begin ik echt wel nerveus te worden. Er moet nog veel gedaan worden en ik heb er gewoon de tijd niet voor. Ik werk veel te hard en draai weken van 70 uur....
Voorbereiding Reacties: 2 19-5-2012 23:36:46

marinka
gedenktekstje in het frans en nederlands dringend gezocht!!
hallo iedereen, hoop dat jullie me kunnen helpen. onze mama's en mijn schoonbroer zijn helaas reeds overleden. omdat we er geen gans trieste bedoening van willen maken hadden we gedacht om enkele duifballonnen op te laten. omdat de mensen toch zoude...
Voorbereiding Reacties: 0 19-5-2012 23:12:43

Sandra
opdracht vrijgezellen...
Hallo, ik heb vorige week de opdracht gekregen om voor morgen (zondag) 12u00, acht flairs van 23 april (nummer 17) bij elkaar te zoeken. Ik heb er 7  1 te weinig dus. Zijn hier bruidjes uit de omgeving van Hasselt die mij op de valreep nog...
Voorbereiding Reacties: 6 19-5-2012 22:42:41

An
Onze dag 18 mei 2012, een dag om nooit te vergeten
Dag iedereen!  Ik heb zoveel aan jullie gehad qua tips, raad en in de afgelopen weken ook steun en daarom als dank het verslag van onze dag. Ik zeg al verslag want ik denk dat het een lang zal worden... De avond voordien hadden we nog serieus ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 19-5-2012 22:17:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...