Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stephanie
verslag trouw 5 mei 2012 vraagje over droogkuis kleed
Hey iedereen zoals de meeste hier al hebben aangegeven heb ik ook een fantastische dag achter de rug.We zijn net vandaag terug van een 2 weken durende rondrit in Florida. Foto's kan ik spijtig genoeg niet geven. Ik zit er zelf nog op te wachten. Mi...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 21-5-2012 17:22:32

Caroline
Foto's 12 mei 2012
Dag Lieve medebruidjes en gommtjes. Ons dagje zit er jammer genoeg al op. We hebben er van genoten. Een klein verslagje: 's ochtends ben ik naar mijn oma geweest en heb me daar aangekleed. Mijn man is me daar komen ophalen en zijn we met enkele fa...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 21-5-2012 16:15:19

emilie
ranstalige mis
Hello, Kan er iemand mij helpen, graag zou ik een franstalige mis willen in de kerk. Weet iemand of het mogelijk is aan belgsiche kust? Groetjes
Ceremonie Reacties: 4 21-5-2012 14:47:48

Dorien
Ceremoniemeester in de buurt van Wommelgem
Hoi toekomstige bruidjes, Hierbij mijn eerste berichtje op deze site We trouwen pas volgende zomer, maar ik ben toch al volop bezig met het zoeken naar toffe ideeën e.d. We zijn op zoek naar een ceremoniemeester, iemand een voorstel (regio ron...
Ceremonie Reacties: 4 21-5-2012 14:41:21

Kelly
Wel of niet uitnodigen.
Hey, wij blijven twijfelen over enkele mensen of we ze zouden uitnodigen of niet. We hebben vooral dichte familie tot neven en nichten, vrienden en ook mijn collega's. Aangezien mijn vriend een kleine dichte familie heeft zouden we er nog enkele me...
Voorbereiding Reacties: 6 21-5-2012 14:35:34

mieke
Wat kan er nu nog allemaal misgaan :-)
Dag lieve bruidjes, Deze morgen weer een redelijke domper gekregen. Naast onze feestzaal die ineens opgedoekt is en een ander te mogen gaan zoeken heb ik nu deze morgen persoonlijk bezoek gekregen van een firma die ons doodleuk kwamen vertellen dat ...
Voorbereiding Reacties: 7 21-5-2012 13:48:06

Nathalie
Vriendin die vriendin wil meebrengen
Hoi bruidjes, Ik zit met een netelige kwestie: een goede vriendin van mij had 3 zomers geleden een kortstondige relatie met een jongen en om een lang verhaal kort te maken, ze bleek zwanger van hem maar ze waren op dat moment niet meer samen. Tot op...
Voorbereiding Reacties: 13 21-5-2012 13:38:52

marijke
dagindeling
Bruidjes, Het is ruim op voorhand maar ik zit er al dagen over te tobben. Ons kerkelijk huwelijk is gepland om 14u30, voor de wet zijn wij al gehuwd dus dat moet niet ingepland worden. Na het kerkelijk huwelijk geven we een korte receptie aan de ke...
Voorbereiding Reacties: 5 21-5-2012 13:16:15

Wendy
11 mei 2012 onze mooiste dag.
hallo hier ben ik dan met een verslagje van onze mooiste dag 11 mei 2012. De donderdag overdag had ik veel stress want er moest vanal gedaan worden. Ik moest voor mijn nagels gaan, wenkbrauwen laten doen, de bedankjes moesten opgehaald worden en er...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 21-5-2012 13:14:15

Stefanie
tekst receptie/avondfeest
Hallo bruidjes, Welke tekstjes gebruiken jullie voor de receptie of avondfeest? Groetjes!!
Uitnodigingen Reacties: 4 21-5-2012 13:12:59

eveline
wie nodig je wel of niet uit op avondfeest met eten......
Mijn vriend en ikzelf twijfelen over de samenstelling van ons avondfeest/dessertenbuffet. We hebben redelijk wat neven en nichten die we nauwelijks één maal per jaar zien op het Kerstfeest. We hebben daar geen band mee en persoonlijk zou ik...
Voorbereiding Reacties: 8 21-5-2012 12:41:25

Jessica
Dringend danslessen voor openingsdans
Hallo bruidjes! Mijn vriend en ik trouwen in september en zijn nog op zoek naar een dansschool om wat danslessen te volgen. Wij wonen in Lokeren en had een dansschool in Wetteren gevonden waar je een trouwpakket kon volgen. Helaas deze ochtend een ...
Openingsdans Reacties: 5 21-5-2012 12:41:13

Vanessa
openingsdans
We hadden beslist om voor onze openingsdans het nummer ik hoor bij jou van Marco Borsato te nemen. We willen graag een tegelplakker aangezien ik dus echt niet kan dansen :-) Maar het nummer I belong to you van LEnney Kravitz vinden we beiden ook supe...
Voorbereiding Reacties: 2 21-5-2012 12:19:05

Nadia
Originele openingsdans, maar verloofde heeft geen ritmegevoel
Hallo iedereen, Zoals jullie wel al vermoeden, ben ik op zoek naar een leuke openingsdans, maar het ritmegevoel van mijn verloofde wil niet echt mee. We hebben een paar lessen chachacha gehad, maar het lijkt erop dat dat echt zijn dans niet is. Dus ...
Openingsdans Reacties: 4 21-5-2012 11:57:01

ruth
kousenband
Dag bruidjes waar halen jullie je kousenband? :)
Voorbereiding Reacties: 11 21-5-2012 11:37:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...