Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Gwen
Filmpje
Hoi Hoi, Ondertussen zijn wij 29dagen getrouwd en wordt het ook voor mij tijd om afscheid te nemen van dit forum. Ik wilde nog eventjes een filmpje delen van ons avondfeest. Een kleine compilatie gemaakt door een super vriend! http://youtu.be/jE...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 20-5-2012 19:50:57

elsy
stress begint te komen
met nog 40 dagen op de teller en tal van andere veranderingen begint de stress te komen!! dus ik krijg er echt buikpijn van!! gelukkig komt de seremonie meester algauw langs om alles beetje te regelen waar ik vast in zit!! de menu ligt vast van dit w...
Voorbereiding Reacties: 7 20-5-2012 19:43:23

Nikki
verwelkoming van de misviering
hallo, zaterdag is het zover, onze trouwdag. we gaan zelf onze verwelkoming doen in de kerk maar weten niet goed wat we juist moeten zeggen allemaal. De ouders bedanken we later op het feest. iemand ideetjes?
Ceremonie Reacties: 0 20-5-2012 19:42:43

Daphné
Moet je eigenlijk rekening houden met de tekst van een openingsdans??
Ik geraak er maar niet aan uit!! Ik heb verschillende mooie nummers voor onze openingsdans...Maar sommigen uit mijn omgeving zeggen, alé zo een rare tekst je moet wel rekening houden met de tekst...Probleem is,ik ben niet aan melige lovesongs,du...
Openingsdans Reacties: 5 20-5-2012 19:40:09

marijke
DJ Lieven - ervaringen
Dag bruidjes, de titel zegt het zelf hé, iemand al ervaring met DJ Lieven? groetjes!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 20-5-2012 19:32:30

Nathalie
laatste werkweek begint....
Het komt allemaal zo spannend dichtbij !!!Gelukkig dit weekend wat tot rust kunnen komen. Alles lijkt wel in orde te zijn denk ik. Morgen laatste keer naar de feestzaal, naamkaartjes afgeven + tafelschikking doorgeven. Mijn gezicht laten doen, pedi...
Voorbereiding Reacties: 2 20-5-2012 19:32:04

Pascale
foto's vrijgezellenweekend
Hallo allemaal, Wij hebben er alletwee een megavrijgezellenweekend opzitten!!!! Nu zouden we tijdens ons trouwfeest de beste foto's willen projecteren in een soort van powerpoint met muziek erbij. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet samenstell...
Voorbereiding Reacties: 4 20-5-2012 19:11:56

sofie
versiering thuis
hoi hoi iemand tips (+ eventueel fotokes) om het huis + buiten wat op te fleuren op de grote dag???
Ideeën Reacties: 0 20-5-2012 18:42:40

Bettina
huwelijksaccesoires
Hallo Met nog 75 dagen op teller ben ik op zoek naar 2 ringdoosjes,tips voor tafelindeling, haaraccesoire, juwelen, boeket, cadeau ouders, getuigen. Ik begin het al benauwd te krijgen. Iemand tips waar ik dit allemaal kan vinden? Groetjes Bettina
Ideeën Reacties: 3 20-5-2012 16:56:21

Sarah
verslagje wettelijke trouw 19/05
Hey iedereen, gisteren zijn mijn vrouw en ik voor de wet getrouwd. Gelukkig hadden we - wat we niet verwacht hadden - supermooi weer. Ik had voor de gelegenheid een felgekleurd kleedje gekocht van Nathalie De Vleeschouwer met assorti schoentjes. Mi...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 20-5-2012 16:39:40

Kelly
Start en verloop trouwfuif?
Mensen die ervaring hebben met het geven van een dansfeest of fuif? Wij zijn van plan om dus enkel een trouwfuif te geven. Maar we weten niet goed hoelaat we de avond zouden laten starten en hoe we hem zouden indelen. Zelf willen we niet al te vroeg ...
Ideeën Reacties: 6 20-5-2012 16:37:48

Sanne
art cube
hallo allemaal!   Ik zou graag trouwen in art cube. Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met deze zaal?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 20-5-2012 16:13:54

pit
Ontwaakt uit de trouwroes!!!! verslagje 18 mei 2012
Hey iedereen! Hierbij een verslagje van onze dag!Ik dacht dat ik heel de dag super zenuwachtig zou rondlopen en niets was minder waar ik heb geen sec. stress gehad.Het is voor ons allemaal al woe 16 mei begonnen.De dag dat ze de tent kwamen opstellen...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 20-5-2012 15:51:02

inge
Valerie de Roeck
Gisteren proefmake-up gehad en het was super. Resultaat was mooi, net zoals ik het gevraagd had en Valerie is een aangename madam! Dus mensen nog op zoek naar een visagiste, zij is van Aalter, niet twijfelen, maar doen.
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 20-5-2012 15:48:57

delphine
foto houders
Hey Binnen 47 is het onze grote dag en de kleinere dingen moeten nu ook nog in orde komen. Daarom ben ik op zoek naar fotohouders. We willen heel graag onze tafels indelen met foto's van plaatsen waar we al samen geweest zijn. We willen echter fotoh...
Voorbereiding Reacties: 7 20-5-2012 13:55:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...