Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
Bruidjes 26 mei! Dat weer ziet er super uit!!
Hoi allemaal!! De bruidjes die net zoals mij dit weekend trouwen hebben toch behoorlijk wat geluk met het weer!  Ik zag het al helemaal niet meer zitten hoor, het heeft heeeeel mei al geregend, geregend en nog eens geregend! Dus de wee...
Voorbereiding Reacties: 6 21-5-2012 10:05:21

tima
verplicht vormen ?
dit is onze situatie ik heb  mijn doop , 1ste en plechtige communie gedaan mijn verloofde enkel doop en 1ste communie. Nu ik wil al heel mijn leven kerkelijk trouwen mijn zoontje wordt ook christelijk opgevoed .Nu de 1ste keer was de pastoor er ...
Religie Reacties: 21 21-5-2012 9:48:02

pit
Ontwaakt uit de trouwroes!!!! Al enkele foto's
Hey iedereen,Na het verslagje al enkele foto's van onze dag.De volledige shoot volgt nog.http://www.vickybram.onzebruiloftsite.be/bruiloftsite/fotoboeken/bekijk_fotos/12361/ Groetjes,Pit
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 20-5-2012 23:25:17

marinka
wie kan ons aub dringend helpen!!!????
hallo iedereen, hoop dat jullie me kunnen helpen. onze mama's en mijn schoonbroer zijn helaas reeds overleden. omdat we er geen gans trieste bedoening van willen maken hadden we gedacht om enkele duifballonnen op te laten. omdat de mensen toch zo...
Ceremonie Reacties: 5 20-5-2012 22:58:42

Debbie
Misboekjes laten drukken
Hallo iedereen! Ik had eens prijs gevraagd bij een drukker in de buurt om 100 misboekjes te laten drukken A5 met een zilveren kaftje. Dit kwam op 260euro. Is dat niet heel veel??? Kunnen we dit niet zelf afdrukken en op de 1 of andere manier n...
Voorbereiding Reacties: 8 20-5-2012 22:54:24

joyce
22juni bruidjes
zoals de titel het aal aankondigd ben benieuwd wat de 22 juni bruidjes met nog 32 dagen op de teller nog moeten regelen het begint spannend te worden. moet binnen 2 weken laatste pas doen van kleedje en ventje moet enkel nog schoenen en dan de laatst...
Voorbereiding Reacties: 6 20-5-2012 22:50:31

Ilse
welk lied na openingsdans om feest te starten?
Hallo, Wij willen na onze openingsdans geen vermenigvuldigingsdans en we gaan ook niet direct met vader/moeder dansen. Nu is de vraag: wat is een goed nummer om direct zoveel mogelijk volk op de dansvloer te krijgen zodat het feest kan starten? Wi...
Openingsdans Reacties: 5 20-5-2012 22:28:00

Laura
Tekstje album boudoirshoot
Hallo medebruidjes, Een tijdje geleden heb ik een boudoirshoot laten maken. Dit is super goed meegeVallen. Nu stuurde ze mij een mailtje dat de album bijna klaar is, enkel nog een tekstje van mezelf. Nu heb ik totaal geen inspiratie wat ik daarbij...
Fotografie Reacties: 1 20-5-2012 22:06:27

Jessica
cd-roms - banner
Hey mede-bruidjes, Al even geleden dat ik nog eens even op dit forum iets heb gepost:-) maar ik heb dus nog een vraagje:-) of 2. Het eerste waarbij ik jullie hulp nodig heb is het volgende... Ik dacht een pakje cd-roms te kopen en aan de ingang...
Voorbereiding Reacties: 1 20-5-2012 21:48:57

Leslie
feestzaal De Lemenhoek
Hey bruidjes Wie doet er ook zijn feest in feestzaal De Lemenhoek in OLV Waver? Of heeft er al iemand een feest bijgewoond daar? Nu onze datum dichterbij komt begin ik aan alles te wijfelen, dus ook aan de feestzaal...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 20-5-2012 21:04:46

Steffie
Gezocht: rozenblaadjes
Wij zoeken zijden rozenblaadjes (wit of lichtroze). Weet er iemand waar we dit kunnen kopen? Vele groetjes Steffie xxx
Bruidsboeket Reacties: 7 20-5-2012 20:41:03

Elke
Auberge du pêcheur - 80 personen?
Hey allemaal, Wij zijn net gestart met de zoektocht naar een feestzaal in de regio Gent.  Ons oog is gevallen op Auberge du pêcheur ( Sint-Martens-Latem).  Weet er iemand of je daar ook met ongeveer 70- 80 personen ter...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 20-5-2012 20:36:25

Steffie
Gezocht: bruine of grijze inkt
Hey Wij willen de adressen van onze uitnodigingen met bruine inkt schrijven (omdat onze uitnodiging met een bruin lettertype is). Iemand een idee waar we dat kunnen kopen? Alvast een dikke merci!!! Steffie
Uitnodigingen Reacties: 7 20-5-2012 20:20:19

Steffie
Gezocht: speciale oorbellen
Hallo, Ik ben nog op zoek naar (heel) speciale oorbellen voor op mijn trouwkleed. Liefst met veel steentjes, zilverkleur, of parels... Ik zie graag alle oorbellen van  Charlène Wittstock (prinses Monaco :): http://www.zimbio.com/pictures/8...
Ideeën Reacties: 7 20-5-2012 20:13:19

Evelyn
Al een maand een getrouwde happy vrouw
eindelijk heb ik eventjes tijd om mijn huwelijksverslagje te posten. De dag begon al vroeg in de morgen. We hadden beiden weinig geslapen... Een badje genomen en dan richting kapster. dan naar mijn ouders om mijn trouwjurk die hangde daar in bewarin...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 20-5-2012 19:55:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...