Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

mieke
Altaarstuk
Hoi bruidjes, Wat doen jullie met jullie altaarstuk? Laten staan en schenken aan de parochie of meenemen om op de eretafel te zetten? Bedankt en groetjes, Mieke
Ceremonie Reacties: 10 1-6-2012 13:02:30

Mieke
Trouwring
Hey Bruidjes Ik heb jullie raad nodig bij een delicate kwestie.. De verlovingsring die ik gekregen heb van mijn ventje, ligt in mijn kast om te gebruiken als trouwring. Om dit even duidelijk te maken: Mijn ventje heeft een oude ring van mij gebruikt...
Voorbereiding Reacties: 8 1-6-2012 12:43:32

Femke
Zo spannend!
Nog 3uur werken en dan is het bijna zo ver! Toch raar na zo lang af te tellen dat het morgen aan ons is! Ik heb echt geen idee wat te verwachten morgen dus ik vind het echt zo spannend! IK hoop dat we mooi weer gaan hebben, ze voorspellen geen regen ...
Voorbereiding Reacties: 3 1-6-2012 12:36:27

Joke
Uitnodigingen verdelen
Hallo bruidjes, Ik ben al een tijdje aan het meelezen op dit forum en vind het ontzettend leuk om te zien hoe iedereen ernaar uitkijkt!  Nu heb ik zelf ook een concreet vraagje. We hebben net onze uitnodigingen van drukker. Zondag is ...
Uitnodigingen Reacties: 7 1-6-2012 12:35:30

heidi
wat vinden jullie hiervan??
Ben gisteren op zoek geweest achter kleine flesjes voor iets in te doen, het was de bedoeling om jeneverflesjes te kopen of zo, maar ben dus bij iets anders uitgekomen en vind dit persoonlijk iets beter. Wat denken jullie. op de verpakking moeten jul...
Voorbereiding Reacties: 7 1-6-2012 12:21:46

Evy
Nog 1 jaartje!!!!!
Woehoe, hieronder staat de teller op 364 dagen, het laatste jaar is ingegaan . Ben al de hele dag aan het rondlopen met ne grote smile op mijn gezicht! Als ik er even bij stilsta, denken wat zijn we achter een jaar aan het doen op dit moment... Het ...
Voorbereiding Reacties: 3 1-6-2012 12:12:08

Sandra
Uitnodigingen zijn klaar + optie voor honeymoon!
Hallo allemaal, Gisteren de uitnodigingen gaan ophalen...ze zijn GE-WEL-DIG!! Mijn liefje is tijdens gans de voorbereidingsperiode vrij 'koel' gebleven...maar sinds hij de uitnodigingen gisteren in zijn handen heeft gekregen, is hij helemaal losgesl...
Voorbereiding Reacties: 22 1-6-2012 10:46:02

Nancy
Waardebonnen feestzaal Berkenhof te Molenstede (Diest)
Hallo, Wegens annulatie van een feestzaal kregen we het betaalde voorschot terug in 10 waardebonnen van 50 euro, te spenderen in feestzaal/restaurant Berkenhof te Molenstede (Diest). Wil iemand deze overkopen voor 450 euro? Ideaal om te ge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-6-2012 10:38:45

Sarah
Thema viering... Hoe verwerken jullie het?
Hoi Bruidjes, Ondanks dat wij het nogal traditioneel willen houden op onze trouwdag, zou ik toch graag een Thema in de viering steken... Ik had gedacht aan vlinders of sterren aangezien wij, spijtig genoeg, al een sterretje aan de hemel hebben staa...
Ceremonie Reacties: 3 1-6-2012 10:34:47

Sarah
mannen, je wordt er gek van!
Dag bruidjes... Worden jullie ook soms helemaal gek van jullie aanstaande? Het lijkt wel of sommige mannen geen mening hebben... 'Wat vind je hier van?' 'Goed hoor!' 'Zou je het liever zo hebben?' ' Allemaal gelijk' Tot je dan eindelijk iets gekoz...
Voorbereiding Reacties: 14 1-6-2012 10:31:15

Manuela
Misboekje eindelijk klaar!
Nog 63 dagen en eindelijk is het misboekje klaar! Toch niet simpel om een doop en huwelijk zo te moeten combineren! Nu maar hopen dat de priester het goed vindt!
Ceremonie Reacties: 2 1-6-2012 9:58:59

Joyce
Bruidjes voorjaar 2013
Hallo, Hier een bruidje voor 11 mei 2013. Nog een hele weg te gaan dus...Nog veel dingen te doen, maar ook al heel wat zaken die al geregeld zijn. Ik wou eens polsen waar de andere lentebruidjes van 2013 zoal mee bezig zijn deze periode, want wij zij...
Voorbereiding Reacties: 32 1-6-2012 9:14:28

Patricia
.... 15 uren .....
Aan alle 2 juni bruidjes .... geniet van de laatste voorbereidingen. Maak je geen zorgen, alles komt goed. We hebben er allemaal meer dan genoeg tijd en energie in gestoken, uren verslonden op het forum. Het kan niet fout lopen :-) Ook mijn dank aan...
Voorbereiding Reacties: 7 1-6-2012 8:34:55

Elke
Vraagje ivm bruidsjurk
Hey bruidjes allemaal! Ondertussen ben ik 6 dagen gelukkig getrouwd, we hebben een superdag gehad!! Een verslagje en foto's gaan zeker nog volgen! Nu heb ik ondertussen mijn kleed naar de droogkuis gebracht en ben aan het denken om het te verkopen. N...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 1-6-2012 8:12:22

Nathalie
De laatste 24 uren zijn ingegaan...
Hey Bruidjes en Gommetjes... Het is zo ver, onze grote dag is bijna een feit... Eerder deze week had ik veel zenuwkes, maar die zijn nu gelukkig onder controle :) Morgen de hondjes naar het pension doen (vind ik niet leuk!!!!), thuis nog wat opruim...
Voorbereiding Reacties: 9 1-6-2012 0:45:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...