Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sabrina
traiteur/catering regio Lier/Ranst
Hallo allemaal, Om onze trouwdag niet te druk te maken, zouden we in plaats van een receptie in de namiddag op de dag zelf een tuinfeest willen geven na de huwelijksreis. De dag zelf gaan we eten met de suite en doen we daarna een dansfees...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 29-5-2012 21:05:04

Karolien
bruidskindjes
Hoi, onze bruidskindjes zullen tegen de trouw 3 jaar en 19 maanden zijn. Ik zou ze liefst vrolijke en kleurrijke kledij laten dragen, maar ik weet niet goed wanneer er voor te gaan zien. Best nog voor de solden of wachten tot na de solden als er al ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 29-5-2012 21:03:02

Saskia
Muziek vraagjes
1e vraag: komen enkel jullie op een speciaal liedje de zaal binnen? Of ook de vorige tafels? 2e vraag: wat is een goede knaller om na het vermenigvuldigen te beginnen? Ik heb zo wat schrik dat er na de vermenigvuldigingsdansen ineens niemand gaat kom...
Voorbereiding Reacties: 1 29-5-2012 20:59:58

sof
Versiering tafels in moderne feestzaal
Hoi allemaal, Ik heb even geen inspiratie meer en roep jullie hulp in ;-). Wij hebben ons avondfeest in een leuke, moderne zaal (Fabriekspand Roeselare, lichte industriele look) en zoeken nog hoe we die best inrichten. We zoeken nog naar wa...
Ideeën Reacties: 8 29-5-2012 20:39:25

freyja
make-up vraagjes: sisley, babor, ...?
Vraagje aan de visagisten en andere mensen met make-up ervaring: wat vinden jullie van de producten van sisley? en babor? Andere tips? Ik draag in het dagelijks leven zeer weinig tot geen make-up. Een tijdje geleden heb ik mij, met het oog op de tro...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 29-5-2012 20:11:10

fleur
Danslessen - regio Brugge
Zijn er hier ook nog koppels die danslessen volgen? Wij zijn allebei niet zo'n dansers. Ik heb het lef niet maar heb het ritme wel redelijk, mijn vriend heeft wel het lef maar heeft dan weer geen ritme. Het is niet de bedoeling dat we een ingestude...
Ideeën Reacties: 5 29-5-2012 19:56:56

Stefanie
tip voor alternatief ringkussen
hoi allemaal daar wij niet zo voor een ringkussen zijn, maar toch iets nodig hebben aangezien mijn verloofde zijn neefje en nichtje de ringen komen brengen hebben we een leuke oplossing gevonden we hebben aan zijn twee zussen gevraagd om rond te kijk...
Ideeën Reacties: 4 29-5-2012 19:53:55

Annelies
Wat doen jullie bij het buiten komen van de kerk?
Hallo, Graag had ik eens geweten wat jullie doen bij het buiten komen van de kerk? Van tortelduiven enzo.. Ik weet het nog niet of we iets extra gaan doen of niet
Ideeën Reacties: 8 29-5-2012 19:52:40

stephanie
Info nodig over avondfeest !
Hallo! Wie kan er mij meer info geven wat er normaal gebeurd na de openingsdans? Hoe word er gesplist? Groetjes !
Voorbereiding Reacties: 2 29-5-2012 19:44:18

Bert
Verrassing Bruidje
hallo, ik zoek nog een leuke manier om mijn toekomstige op onze huwelijksdag te verrassen! iemand een ideetje? mvg bert
Ideeën Reacties: 2 29-5-2012 19:12:54

dorien
onze dag 5 mei
Doordat we al bijna twee jaar samen wonen kozen we ook om samen te slapen de nacht voordien. Voor middernacht sliepen we en voor het eerst deed ik mijn ogen open om 5uur… erg vroeg en zag dat men ventje nog goed sliep dus sliep ik meteen verder...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 18 29-5-2012 17:29:55

Stéphanie
Vragen van collega's op mijn trouwfeest
Zit met een vraagje omtrent het uitnodigen van mijn collega's op mijn trouwfeest. Er zijn namelijk een paar collega's waar ik echt goed mee overeenkom en die ik dus ook graag op mijn avondfeest zou willen. Maar dan zijn er ook die ik liever enkel op ...
Voorbereiding Reacties: 11 29-5-2012 16:54:14

stephanie
dilemma
hey, ik ben 12 weken zwanger en wij trouwen in september 2013. wanneer kan ik best een trouwkleed gaan passen want, in januari 2013 ga ik nog niet al mijn kilo's kwijt zijn. kan ik misschien best nu al gaan passen???? bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-5-2012 15:31:44

Linda
Boerderij, hoeve, schuur Brussel en zuidelijke omgeving
Hallo, Voor een groot familiefeest (ongeveer 350 personen) ben ik op zoek naar een boerderij, hoeve, schuur, landerijen waar we een gezellige sfeer kunnen creëren op een zondagnamiddag in september. Heeft iemand ideeën of suggesties? Alva...
Locatie Reacties: 2 29-5-2012 15:02:51

Steffie
Intrede en uittrede kerk
Dag bruidjes Ik ben benieuwd op welk liedje jullie de intrede en uittrede van de kerk doen. Ik dacht aan 'Ballade pour Adeline (intrede)' en Next to me - Emili Sande (uittrede). Ikzelf ben nog aan het twijfelen... dus alle tips zijn welkom! Groetje...
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 29-5-2012 14:38:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...