Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
Fort Lier
Helaba! Iemand van jullie ervaring met een fotoshoot aan het fort van Lier, of iemand die weet waar je er info over kan verkrijgen? groetjes!
Locaties - Fotografie Reacties: 0 27-5-2012 7:20:21

Terry
ringen FDO
hallo vandaag dus naar Izegem gereden om eens te gaan kijken bij Fede Di Oro. was idd zoals al vele van jullie gezegd hebben te moeite. Na het selecteren tussen de vele verschillende ringen waren we op vier verschillende uitgekomen. Dan rustig mogen ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 27-5-2012 0:39:49

Tiffanie
Bekende huwelijken (met vandaag Debby Pfaff)
Hallo bruidjes, Net als vorig jaar met het huwelijk van Kate en William kijk ik steeds uit naar tv-huwelijken... Vandaag het huwelijk van Debby Pfaff, vond al eerste kiekjes: http://fotoalbum.seniorennet.be/Showbizzkanaal/huwelijk_debby__nicola...
Voorbereiding Reacties: 24 26-5-2012 22:21:50

Charlotte
Indeling zaal waterkant (het vijverhof)
Ik ben naar hetVijverhof geweest en zag het onmiddellijk zitten om daar ons feestje te geven:-) Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat de mensen ons niet gaan zien zitten en wij hen niet. Het bruidspaar zit meestal aan een tafel achte...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 26-5-2012 21:35:13

freyja
Hoe "feestreglement" op tafel zetten?
Hey allemaal, Wij willen graag op elke tafel een "feestreglement" zetten. Nu had ik hiervoor gedacht aan de tolsby-kadertjes van ikea (http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/30151035/?query=tolsby). Deze zijn op zich ideaal: kunnen op zichzelf ...
Ideeën Reacties: 8 26-5-2012 21:16:21

inge
stress
Ondanks ik weet dat er al veel geregeld is, krijg ik maar geen rust. Wil vanalles doen en het is rustloos in mijn hoofd. Ik zou zowat alles geregeld willen tegen het verlof, wil ook onze uitnodigingen versturen eind juni, begin juli, want met de verl...
Voorbereiding Reacties: 5 26-5-2012 20:00:20

tash
iemand ervaring met ursulinen wintertuin (olv waver)
omdat er eigenlijk weinig locaties zijn die ons beiden aanspreken, waren we al op zoek naar één of ander kasteel in de ardennen........ Eén van de vele nadelen is dat de meeste kamers in de kastelen dan weer afgeschermd worden zodat je...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 26-5-2012 19:51:36

Melissa
Schoenen voor 'bredere' voeten???
Hey bruidjes! Ik had bruidsschoenen besteld bij Brandos, héle mooie...met 'normale' breedte, zeg maar... Je raad het al...ze knellen, niet normaal! Mijn voet is echt te breed.. Zijn bruidsschoenen nu altijd zo 'smal' of heb ik gewoon moeilijke...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 26-5-2012 19:43:03

mark
foto locatie in de buurt van menen, rekkem, (straal 20 km)
hallo, wij zijn op zoek naar fotolocaties om onze huwelijksfoto's te nemen, in de buurt van Menen, rekkem (straal 20 km), alvast bedankt.
Locaties - Fotografie Reacties: 3 26-5-2012 15:16:54

sofie
Trouwkleed Maat 48 te koop
Af te halen in lier Vraagprijs 400 euro In perfecte staat, is naar droogkuis geweest Te bekijken op http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/trouwkleed-121248900.html
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-5-2012 13:57:03

Riet
Te koop: ivoorkleurige trouwschoenen maat 42
Te koop: Ivoorkleurige trouwschoenen van het merk Sophie Sposa (model Karen) Maat 42. Nooit gedragen, want ze zaten bij in een trouwpakket, maar k had al andere schoenen.
Kledij - Accessoires Reacties: 6 26-5-2012 12:26:04

Britt
Trouwringen
Hey bruidjes, met nog 27 dagen op onze teller zijn vandaag onze trouwringen aangekomen. We hadden ze besteld bij FDO en zijn super tevreden. Zo hebben we al eens kunnen oefenen om ze aan te doen bij elkaar. dikke zoen
Kledij - Accessoires Reacties: 5 26-5-2012 11:38:57

Laura
Cadeautje ouders, getuigen voor max. 50 euro.
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar een cadeautje voor onze ouders en getuigen. Pff wat is dat moeilijk zeg! Wij hadden eerst gedacht aan champagneglazen met elk hun naam op gegraveerd. Voor mijn ouders zou dit perfect gaan, maar mijn verloofde zijn ma...
Voorbereiding Reacties: 9 26-5-2012 11:16:15

Karolien
Vandaag mag ik mijn kleed ophalen!!
Joepie, straks mag ik mijn kleed gaan ophalen! Als alles goed zit natuurlijk... Als er nog kleine aanpassingen moeten gebeuren kan dit direct of binnen de 3 dagen :-) Ik hoop wel dat het nog goed zit, want ben nog wat afgevallen... Ik eet nochta...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-5-2012 9:47:24

Vicky
Fotokaders
Ladies, weten jullie waar ik mooie fotokaders kan vinden in de buurt van Antwerpen? Ik zou graag een fotokader kado doen aan de ouders met een mooie tekst in. Achteraf laten we dan een foto maken die ze in de kader kunnen steken..  Thx!
Ideeën Reacties: 1 26-5-2012 9:19:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...