Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
collega zonder uitnodiging nodigt zichzelf uit!
Zoals de titel het al zegt, een collega van mijn vriend heeft ons een mail gestuurd om te zeggen dat hij en zijn partner aanwezig zullen zijn, maar hij heeft geen uitnodiging gehad. Ik weet dit zeker omdat ik voor al zijn collega's een uitnodiging op...
Uitnodigingen Reacties: 17 26-5-2012 8:01:19

Kelly
Tekst uitnodigingen
Wat denken jullie? Wij geven een huwelijksfuif met een kleine receptie met borrelhapjes. Daarna komt er een mobiele frituur. Ik wil graag iets op de uitnodiging zetten zodat de mensen weten dat ze ook iets te eten te krijgen. Ik had dit: (uit naam ...
Uitnodigingen Reacties: 2 25-5-2012 21:37:14

Sara
meisjes met een maatje meer
Na mijn paservaringen vandaag en de voorbije maanden, wil ik even het een en ander kwijt: Dit is een gids voor meisjes met een maatje meer ( en stiekem ook voor alle vrouwen met complexen ;-)): -eerst en vooral wees blij met jezelf, dik of doen. Ji...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 25-5-2012 20:59:19

Wendy
Dagplanning en alternatief voor broodjes voor de suite
Hallo medebruidjes, Zoals de titel het al aangeeft zit ik een beetje in de knoop. Ik ben bezig met de dagplanning om te weten hoe lang we over ons trouwvervoer moeten kunnen beschikken. Maar ik heb er totaal geen idee van hoeveel uur ik voor wat moe...
Voorbereiding Reacties: 7 25-5-2012 16:42:09

tamara
dikke merci voor het dj-bartje's team
Bij deze een beetje laat, willen wij even laten weten dat wij een TOP deejay hadden, zo ook een TOP feest.Wij hadden dj Bartje zelf, gewoon super .... . Het was dan ook een super geslaagd feest, met enorm veel ambiance. Proficiat en nogmaals onze dan...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 25-5-2012 13:24:04

sophie
onder de 50!
Whoehoe! Vandaag zijn we onder de 50 dagen. Alle cadeautjes voor de gasten zijn zo goed als klaar. Moeten alleen nog de kleren voor de zoon gaan halen en onze wijn en champagne. Heb gisteren het bericht gekregen dat alle kleedjes voor onze bruidkindj...
Voorbereiding Reacties: 4 25-5-2012 13:00:29

Roos
eventjes mijn hartje luchten...
Hoi dames, Ik had gisteren een moelijk gesprek met ons mama, en daar kam uit dat ze dus tegen de trouw opziet. Dat ze komt voor mij, maar al dieje show maar niks is. Het liefste van al zou ze gewoon willen weglijven. Dit kwam wel heel hard aan voor ...
Voorbereiding Reacties: 4 25-5-2012 10:43:51

pascale
bruidjes van 2 juni 2012!! nog een week!!
Hey bruidjes van 2 juni... jullie aant stressen? Ik heb zo het gevoel dat ik vanalles aan het vergeten ben! *Vorige week zijn de bloemen besteld *het vervoer is helemaal geregeld en de linten en bloemen voor in de auto's heb ik klaarliggen *voor de ...
Voorbereiding Reacties: 5 25-5-2012 10:07:55

Ilse
uittrede kerk
hallo, Wie gaat er eerst de kerk buiten: het bruidspaar of de suite? Wanneer start het uittredelied?
Ceremonie Reacties: 12 25-5-2012 10:07:16

emilie
Nog 1 jaar vandaag
Voila binnen juist geteld 1 jaar gaan we trouwen. Ben echt super blij maar t'is nog lang wachten
Voorbereiding Reacties: 12 25-5-2012 9:59:01

Vicky
trouwkleed te koop (eenmaal gedragen)
Dag allemaal, Intussen ben ik al een tijdje getrouwd. Na een prachtige dag (en de weken erna) zitten mijn man en ik nu in de volgende fase...ons eerste kindje. Hoewel ik mijn kleed prachtig vind (en het dus moeilijk kan los kan laten) heb ik bes...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 25-5-2012 8:03:39

Sara
kleedjes passen
Hoewel ik mij echt trouwkleed al heb ( voor de kerkelijke trouw), ga ik vandaag korte kleedjes passen voor het burgerlijk huwelijk. En eigenlijk ik ben super zenuwachtig, ik snap het niet goed. Ik ga passen bij Maya in hemiksem, ik heb al positieve e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 25-5-2012 7:38:51

Vanessa
Zaterdag 2e en laatste pas.....
En ik zie er enorm tegen op..... Ik ben zo bang dat mijn trouwjurk niet meer past! Ik weeg momenteel 900 gram zwaarder dan de eerste pas! Al 2 dagen kan ik niet naar de wc, ik hou zoveel vocht vast! Straks pas ik niet meer in mijn trouwjurk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 24-5-2012 22:36:48

Karolien
Na de openingsdans een ander kleedje?
Hallo, Ik heb een traditionele trouwjurk, met sleep inclusief. Heel mooi natuurlijk, maar helemaal niet praktisch om te dansen en goed te bewegen, alsook voor de warmte... Zijn er onder jullie die na de openingsdans, wanneer het feestje echt begint,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 24-5-2012 21:46:59

Kelly
Fotolocatie binnen en buiten + mogelijkheid lunch ruime omgeving Dendermonde
Hallo bruidjes en bruidegommen Wij trouwen juni 2013 (nog veel tijd ik weet het maar toch...) Wij zijn op zoek naar een locatie om leuke en originele trouwfoto's te nemen met onze suite. We zouden rond 12u ter plaatse kunnen zijn maar moeten om 17u ...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 24-5-2012 21:24:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...