Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

pascale
DRINGEND Binnenlocatie gezocht voor foto's regio Turnhout
Hoi hoi! Ik had tot gisteren helemaal geen zenuwen voor zaterdag, tot ik het weerbericht zag. :-s Want alles is in orde, maar met het goede weer van de afgelopen dagen heb ik helemaal niet naar een binnenlocatie of paraplu's gezocht!! Maar nu het d...
Fotografie Reacties: 4 30-5-2012 11:34:44

Stefanie
Misboekjes samenbinden
Hoi allemaal, De titel zegt genoeg: ik zoek een leuke manier om de misboekjes samen te binden.. Wij maken onze boekjes zelf, maar ik heb ontdekt dat een gewoon nietjesmachine niet tot in het midden van een A4-blad reikt om te nieten... En om nu voor ...
Ideeën Reacties: 11 30-5-2012 11:27:14

sophie
stress of burnout????
Hey bruidjes! Gisteren mijn test make-up laten doen en het was mooi! Echt zoals ik het wou! Ik doe nooit make-up aan en ik wou het dan ook naturel houden en daar is ze perfect in geslaagd! Mijn ventje zei zelfs dat het nog wel iets harder mocht zijn...
Voorbereiding Reacties: 7 30-5-2012 11:19:02

treesje
bedankjes zelf maken
kan maar niet beslissen maar ik krijg het in mijn hoofd om de bedankjes zelf te maken. Ga er dan meer voldoening van hebben denk ik he. en denk dat het ook goedkoper zal uitvallen en mijn mijn goesting zal zijn. Al jullie ideeen zijn van harte welko...
Voorbereiding Reacties: 7 30-5-2012 11:14:49

Sophie
Kleed in huis !!!!!!
Hoi allemaal, ff men vreugde delen hier! Gisteren mijn kleed voor de laatste keer gaan passen, was nog beetje te groot, dus hebben ze dat ter plaatse aangepast. Ik heb er een dik half uurtje moeten opwachten, wel gezellig kopje koffie gekregen. Op...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 30-5-2012 10:17:14

Sara
layout ideetjes gezocht
Ik ben eindelijk bijna klaar met het misboekje maar nu ben ik aan het denken voor de layout, ik denk dat ik niet het traditionele misboekje wil. Iemand tips of leuke ideetjes/foto's voor een keertje een andere layout dan het traditionele. We hebben e...
Voorbereiding Reacties: 4 30-5-2012 9:56:01

Bianca
Rode loper gezocht
Dag bruidjes Ik ben nog op zoek naar een rode loper voor aan de kerk en voor aan onze woning. Heeft iemand er nog één te koop? Waar hebben jullie een rode loper gekocht? Alvast bedankt. groetjes
Ideeën Reacties: 5 30-5-2012 9:52:03

Monica
Eten...
Hallokes! Wij trouwen om half 1 in de kerk,wat toch al gauw een dik uurtje word daarna nog mensen aan de kerk,dus pas tegen 14u zouden we weg zijn...Wij gaan dus op de middag niet kunnen eten en doen dit erna.Mijn vraagje aan jullie is nu, waar eten ...
Locatie Reacties: 4 30-5-2012 9:07:08

Terry
kledij bruidsmeisjes
Hallo wij hebben twee bruidsmeisjes van 8 en 9 jaar. heeft er iemand ideeën om kledij voor deze twee meisjes te halen? We willen hier ook niet teveel geld aan geven dus de echte bruidswinkels zijn geen optie denk ik (zal wel kort rond de 300...
Kledij - Suite Reacties: 7 30-5-2012 7:40:10

Martine
filmpje binnenkomend koppel safri duo
Hey bruidjes , ik heb overlaatst een filmpje gezien over een koppel dat zijn entree maakt in de zaal op het lied van safri duo ( bongo song ) , maar ik weet ni meer of het op deze site was . was nogal een grappige entree
Ideeën Reacties: 5 29-5-2012 23:36:33

Tiffanie
Proef make up super!
Hallo allemaal, Zaterdag mocht ik bij Heidi Fonteyn gaan om mijn proef make up te laten doen...  Het was eventjes zoeken naar wat ik juist wou en vooral naar het verwoorden hiervoor, maar Heidi wist meteen wat ik bedoelde.  Ze heeft super ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 29-5-2012 23:02:11

Vanessa
Ahhhh muggen!
Pfff, zondag bbq gehad. En ik zit nu vol muggenbulten. Ze hebben gewoon door mijn kleren heen geprikt! Ik reageer er nogal hevig op, dus serieuze bulten van 2 a 3 cm.... 6 stuks op mijn schouders en rug.... Heel fijn nu ik zaterdag ga trouwen en een ...
Voorbereiding Reacties: 9 29-5-2012 21:46:57

Désiré
Viering zonder eucharistie
Hallo iedereen, Wij hebben gekozen voor een huwelijksviering zonder eucharistie. Wij geloven op onze eigen manier en willen dat onze liefde centraal staat en niet het woord van God. Wij hebben wel gekozen voor de communie. Er zijn een aantal vaste...
Ceremonie Reacties: 6 29-5-2012 21:39:59

katrien
fotograaf gezocht voor 15/09/2012
Hallokes, 108 dagen voor ons huwelijk heb ik nu nog altijd niemand gevonden.... Kan er iemand mij een goeie fotograaf doorgeven die geen schandalige prijzen hanteert Voor omgeving kortrijk.... 11 u burgerlijk huwelijk dus daarna reportage +-3u &nb...
Fotografie Reacties: 9 29-5-2012 21:33:45

Karolien
DJ
Hoi, kent er iemand een goede DJ voor ons trouwfeest in regio Turnhout? We hadden iemand, heeft super gedraaid op een feestje, maar die heeft nu plots afgezegd, hij zag het nog niet zitten om een trouwfeest te doen omdat hij nog niet zo lang bezig i...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 29-5-2012 21:09:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...