Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

romina
polscorsage in Limburg
Hallo, Ik wil graag een polscorsage in plaats van een bruidsboeket. Is er iemand van jullie die een bloemist in (Midden/Oost)-Limburg weet die dit doet? Ik wil niet zomaar eender welke bloemist binnenstappen en er naar vragen. Ik zou graag iets mode...
Bruidsboeket Reacties: 1 1-6-2012 19:59:55

Debbie
Onestopweddingshop
Joepie! Vandaag een pakje gekregen van Onestopweddingshop! Mijn gastboek ziet er mooier uit in het echt dan op foto :) Ben er super blij mee. Goede service ook van die website! Xx
Voorbereiding Reacties: 0 1-6-2012 19:58:01

marinka
tekstje ceremonie
hallo, ik ben op zoek naar een leuk tekstje die 2 kindjes op ons wettelijk huwelijk kunnen voorlezen. de kindjes zijn 9 en 13 dus niet al te moeilijk. kan iemand ons helpen?? alvast bedankt
Ceremonie Reacties: 0 1-6-2012 19:08:49

Els
Kapper aan huis (regio Antwerpen: Hove)
Hey, Ik had een afspraak met een studente haartooi om mijn haar en dat van mijn mama te doen de dag van den trouw. Nu komt ze af dat ze niet meer kan.  Nu kan ik 2 maanden voor den trouw nog op zoek naar iemand anders. Kan er iemand mij een kap...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 1-6-2012 18:52:19

Evi
drukkosten misboekjes
hallo! Weet er iemand van jullie hoeveel je ongeveer moet voorzien voor het drukken van een misboekje? we zouden ze zelf snijden en binden.liefs,Evi
Ceremonie Reacties: 5 1-6-2012 17:57:54

Evy
Kledij moeder van de bruid
Hey bruidjes en bruidegommetjes :) Ik(de bruid) ga morgen met mijn mama kijken voor kleding voor haar, spannend!hihi Maar waar moet ik daarvoor zijn ? We zijn van Neerpelt. Iemand enig idee? Alvast super bedankt allemaal!! grts evyke
Kledij - Suite Reacties: 7 1-6-2012 17:00:34

charlotte
trouwzaal passim
hallo ik zou graag mijn trouwfeest laten doorgaan in de passim. maar weet er iemand of het eten daar lekker is? en de prijs van een all in formule?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 1-6-2012 16:59:30

Ann
Geweldige uitnodigingen met foto van onze kindjes
Onze uitnodigingen zijn klaar. Het is met foto's van onze kindjes en ik vind ze echt heel mooi. Weer iets dat we kunnen schrappen van ons lijstje. Ben ook juist de das voor mijn toekomstige gaan halen. Is gemaakt in dezelfde stof en kleur als mijn...
Uitnodigingen Reacties: 3 1-6-2012 16:57:16

Inge
make up artist gezocht
Ik ben opzoek naar een make-up artist in het antwerpse (westmalle) liefst iemand die MAC-producten gebruikt. Kan iemand mij hier aan helpen??
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 1-6-2012 16:55:42

Martine
Aftellen geblazen
we tellen af , nog 18 uurtjes en het is zo ver ! Wat is dat toch vlug voorbij gegaan , dat jaartje plannen . Maar we gaan er morgen volop van genieten , en ze hebben beloofd dat we morgen zon gaan krijgen . Aan alle bruidskoppels voor morgen ( 02-0...
Voorbereiding Reacties: 3 1-6-2012 16:32:00

Fairytale
Trouwoutlet.nl?
Hoi, Zijn er onder jullie die al eens bestel hebben bij trouwoutlet.nl? Greetz.
Voorbereiding Reacties: 0 1-6-2012 16:24:45

francis en joeri
35 dgen
yes yes nog maar 35 dagen wachten tot aan onze trouw. als ik er aan denk begind het toch wel te kribbelen en zeker ik nu weet dat me ventje volgde week zijn pak mag gaan pasen en als het goed meteen mee nemen. kan echt niet wacht tot onze dag dan k...
Voorbereiding Reacties: 0 1-6-2012 15:38:12

Melissa
Hulp nodig van creatieve bruidjes...met...
een passie voor schrijven :) Ik zit met het volgende: Bij het regelen van onze ondertrouw kregen we een vragenlijstje mee van de gemeente, dat de ambtenaar als 'leidraad' gebruikt om het geheel een beetje aan elkaar te breien... Vraagjes zoals 'Hoe ...
Voorbereiding Reacties: 2 1-6-2012 15:02:05

Nathalie
Fantastische dag !!!
Onze trouwdag is voorbijgevlogen !!! Alles is (ongeveer) gelukt zoals we het ongeveer wilden. Het was een heel tof feestje. Maar zoals iedereen zegt, veel te vroeg voorbij ;-))) Als alles goed lukt : een fotootje. http://www.facebook.com/media/set/?...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 1-6-2012 14:40:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...