Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

delphine
probleem: fotograaf 7 juli 2012
  Hoi iedereen Wij hadden een studente fotografie geboekt voor onze trouwreportage op 7 juli. Zij heeft nu blijkbaar een probleem en kan niet aanwezig zijn op onze trouw. Heeft er iemand een alternatief? 7 juli 2012 in Lokeren vanaf ongeve...
Voorbereiding Reacties: 5 3-6-2012 14:43:49

Lore
Bruidsmode 2013
Het begint stillekes toch te kriebelen naar HET trouwkleed, maar ik wil wachten op de collectie van 2013. Iemand enig idee tegen wanneer je die kan terug vinden op het internet bv. Linea raffaeli...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 3-6-2012 14:35:04

lotte
hoe vermelden op uitnodiging?
hallo, bij het maken van onze uitnodigingen denken we eraan drie versies te maken eentje voor mensen alleen receptie eentje voor mensen alleen avondfeest en eentje voor de mensen die zowel receptie als avondfeest mogen komen. Hoe formuleren jullie...
Uitnodigingen Reacties: 4 3-6-2012 14:24:05

Ilse
Gastenboek
Hey bruidjes in spé, Omdat we nog in volle verbouwing en schilderswerken zijn leek het me wel fijn om als alternatief voor ons gastenboek allemaal fotokaders te voorzien. Hier kunnen vrienden en familie dan hun wensen voor ons achterlaten en di...
Voorbereiding Reacties: 2 3-6-2012 14:16:58

Evy
Mauritius Travel
Heyhey, Net als zoveel onder jullie (denk ik) droom ik van een superdeluxe huwelijkreis , als ik me een avondje verveel doe ik niets liever dan in brochures bladeren of op internet rondsurfen. Hoe verder hoe liever! En dan zie ik iets leuks, la...
Huwelijksreis Reacties: 6 3-6-2012 12:50:31

Katrien
Openingsdans: denk je dat we dit nummer kunnen nemen?
Wij zijn al een tijdje aan het zoeken naar een geschikte openingsdans. Mijn eerste keuze is momenteel Florence and the machine met Never let me go. Ik vind dit een heel mooi nummer, maar twijfel een beetje omdat het precies over een zelfmoord...
Openingsdans Reacties: 7 3-6-2012 12:47:17

Ine
huwelijkskaars of alternatief?
Dag allemaal de titel zegt het eigenlijk al he? Ik denk dat we een huwelijkskaars gaan nemen, maar misschien zijn er nog wel leuke alternatieven. Zou wel eens willen weten wat jullie allemaal nemen en waar jullie daarvoor terecht kunnen :-)
Ceremonie Reacties: 7 3-6-2012 11:33:43

elsy
zou ik me zorgen moet beginnen maken?
nog 26 dagen te gaan, en ik heb geen flauw idee hoever ze staan met het maken van mijn trouwjurk!!!! maar ik wil niet iedere dag bellen en de zenuwachtige trees gaan uithangen dus ik zit ongeduldig bij de telefoon te wachten tot ze belt om te zeggen ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 3-6-2012 10:33:21

Vicky
alweer een paar stapjes verder!
Joepie! gisteren de trouwring gekozen van mijn vriend. heel mooie, matte eenvoudige brede ring uit staal. zeer aangenaam van prijs ook, dat compenseert zoals verwacht mijn ring die iets boven ons budget lag, maar waar ik op slag verliefd op was...
Voorbereiding Reacties: 8 3-6-2012 10:02:24

Caroline
Goede raad nodig... over zus!
Hoi iedereen Er moet mij toch iets van het hart. Heb het hier in de familie al wat besproken maar kom er zelf niet uit. Ik trouwde op 12 mei 2012 (dus all 22 dagen gelukkig getrouwd). Nu was mijn getuige mijn beste vriend, hij zei van in het begin ...
Voorbereiding Reacties: 8 3-6-2012 9:00:54

Sara
Aftellen...
Gisteren was weer een constructieve dag. Ze (Fede di Oro) zijn de ringen komen leveren en.. wat zijn ze mooi! Enkel de gravering vinden we wat aan de kleine kant. We zijn dan ook de bedankingen gaan bestellen. Voor de mannen een jeneverflesje en voor...
Voorbereiding Reacties: 4 3-6-2012 8:29:29

Tiffanie
Afkleuren trouwkleed zolderkamer
Hallo allemaal, Nu hoorde ik  al veel over het afkleuren van je trouwkleed en ik begin me zorgen te maken. Door een hele rare en slechte service kreeg ik mn kleed heel vroeg mee... Dat heeft lang bij mn schoonouders gehangen in Oost Vlaanderen,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 3-6-2012 0:54:34

Freya
trein - Parijs - Mauritius
Na het veel te lang uit te stellen, moeten we dringend onze tickets naar Parijs nog bestellen. We vertrekken op 10 juli naar mauritius (via mauritiustravel) maar vertrekken, zoals iedereen wel weet, vanuit Parijs. Ik had hierover al een topic gevonde...
Huwelijksreis Reacties: 4 2-6-2012 23:18:28

Debbie
Alternatieve locatie kerk
Goedeavond, gezien ik niet gelovig ben, maar we toch graag een 'kerkelijke' dienst hebben gaan we dit dus op een alternatieve manier 'vieren'. We hadden de fijnproeverstuin op het oog voor onze viering, maar spijtig genoeg is deze niet meer beschik...
Locaties - Viering Reacties: 3 2-6-2012 21:51:37

Alessia
Gastenlijst blijft maar groeien en het budget gaat lekker mee :o
Hoi allemaal, terwijl iedereen druk bezig is met het organiseren van hun trouw, het werk en het huishouden maken we toch nog tijd voor dit geweldig forum! Dus bij deze een update over onze gasten. Oorspronkelijk hadden we afgesproken dat we een 120 g...
Voorbereiding Reacties: 4 2-6-2012 21:16:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...