Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karla
iemand ervaring met www.weddingmovie.be ???
Iemand ervaring met wedding movie? Tom www.weddingmovie.be info@weddingmovie.be   Ik ben een beetje bang, hij zal opnemen onze bruiloft maar nu, de dienst lijkt slechts. Hij duurt te lang om te beantwoorden e-mails, ook per telefoon. Ik mo...
Fotografie Reacties: 7 2-6-2012 21:09:59

Kirke
Domein Martinus-De groene jager of hof van nazareth
Hallo iedereen, kunnen jullie ons helpen? We kunnen niet kiezen ze zijn alle drie goe dus gaan we voor jullie mening om het makelijker te maken hopelijk! Help ons Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-6-2012 21:02:31

Melissa
Onze ringen...
Hey hey! Een tijdje geleden kwam ik hier mijn vreugde uiten over de bestelling van onze ringen! Ik was hélemaal in de wolken! Mijn ring ging gemaakt worden van oud-goud dat ik mee had, mijn ventje koos voor een stalen exemplaar waar de graverin...
Voorbereiding Reacties: 4 2-6-2012 20:17:34

Eef
Glow Sticks... wanneer afgeven?
Hallo !Vandaag in de action (geweldige winkel !) bellenblaas (0,72 EUR voor 3 stuks) én glow sticks (0,84 EUR voor 15 stuks) gekocht. Was al langer op zoek, maar vond het altijd wat te duur. Maar nu... Koopje!Nu zitten we dus in de knoei (en een...
Ideeën Reacties: 11 2-6-2012 20:02:20

lesley
bedanking
misschien een rare vraag, maar zou graag jullie mening eens vragen wat ik het best doe in volgende situatie... wij geven zowel een receptie als een avondfeest, de mensen die zijn langsgeweest en de mensen die op de avondfeest zijn krijgen na het huw...
Ideeën Reacties: 5 2-6-2012 19:46:04

dorien
aantal bevestigingen avondfeest
Hallo, Wij hebben 85 personen staan op onze gastenlijst van het diner. Hebben jullie enig idee hoeveel personen hiervan ook effectief zullen komen? Willen namelijk graag een formule nemen in gasthof ter venne maar er staat bij dat dit pas kan vanaf ...
Uitnodigingen Reacties: 9 2-6-2012 19:09:41

Evy
Kent iemand dit liedje?
Heeft er toevallig nog een bruidje naar de mis van Elke & Regi gekeken? Het was prachtig! Zelden zo'n mooie mis gezien! Enkel de rok van haar kleed was iets minder mijn smaak... Het liedje dat Linda zong was echt supermooi! Ik kreeg er kippevel ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 2-6-2012 18:50:59

Debbie
TE KOOP
TE KOOP trouwschoenen Linea Raffaelli maat 40, effen parelmoerkleur, slechts één keer gedragen Stay-up panty's van Falke, maat 40-42, champagnekleur, NIEUW in verpakking, nooit gedragen Bruidssetjes voor bruidsmeisjes: 1 jurkje met bijpa...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 2-6-2012 18:06:23

Bettina
TROUWJURK TE KOOP
Merk: Marilyse (maatje 38-40) zie foto op mijn profiel Deze trouwjurk heeft een stukje open rug maar een bh kan perfect gedragen worden gezien er lusjes voorzien zijn in de jurk De trouwjurk heeft een vrij lange sleep maar kan door een naaister wel k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 2-6-2012 17:12:13

Nathalie
Wat gaat de tijd toch snel...
Wat gaat de tijd toch snel... Wij zijn begonnen aan iets rond de 650 dagen en zitten nu onder de 400 dagen (nog altijd veel, maar het begint te korten... ). Dit wou ik toch even laten weten :-) In september trouwen we wel al voor de wet, dus dat ...
Voorbereiding Reacties: 7 2-6-2012 16:24:22

Karla
Nieuwe Sluier met kant (Pronovias) te koop!!
Mooie sluier met kant te koop ter waarde van 800 euros  (te onderhandelen) http://www.google.be/imgres?q=veil+pronovias+lace... Contacteer me voor meer informatie =)  
Kledij - Accessoires Reacties: 2 2-6-2012 15:58:15

Evy
Wie nodigen jullie uit voor wat?
Hey lieve bruidjes, Graag jullie mening over het volgende: Wie nemen jullie allemaal op het eten? Want ik weet niet goed wat doen. We hebben momenteel 3 opties in onze gedachten, wat zouden jullie kiezen? Optie 1: Uitgebreid diner met de suite (25p...
Voorbereiding Reacties: 9 2-6-2012 15:26:44

Chantal
Mijn trouwkleedje hangt thuis :D!
Hoi hoi allemaal Vandaag met enorm veel kriebels opgestaan..want kmocht vandaag eindelijk mijn trouwkleedje de laatste keer gaan passen en mee naar huis nemen :D! Het zat echt als gegoten toen ik het aan deed...alles was zo perfect! Heb ook de ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 2-6-2012 15:26:24

katrien
Te koop;Trouwjurk van linea raffaeli!
Wij zijn getrouwd op 1oktober2010! Ik verkoop mijn jurk omdat hij hier in de kast hangt en wil er iemand anders mee gelukkig maken. Mijn trouwkleed is dag nadien direct naar de droogkuis gegaan. Model:B10 SET 21 Kleur:Off-white Maat:44 Nieuwprijs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 2-6-2012 14:36:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...