Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
Formaat uitnodigingen
Hallo, heb dringend jullie deskundige hulp nodig.We gaan met vierkante uitnodigingen werken.. Deze week worden de uitnodiging door gestuurd naar de drukker en dan gaan we beginnen met uitdelen (jaja, we zijn lekker laat :-(  Maar ik vind nergens...
Uitnodigingen Reacties: 10 4-6-2012 22:11:10

Kelly
Goedkope ballerina's
Ik ben op zoek naar goedkope ballerina's voor 's avonds. Ik dacht eerst met de zomercollectie te kopen, maar die zijn echt te wit. Pas niet echt bij mijn kleed. Tips zijn welkom!
Kledij - Accessoires Reacties: 10 4-6-2012 20:58:15

Philip
Show bruidsmode
Hallo, Heeft er iemand een idee waar en wanneer er een modeshow doorgaat in Belgie? Groetjes, Eleni
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 4-6-2012 20:52:09

Virginie
geschikte feestzaal
Dag iedereen, Mijn vriend en ik zouden volgend jaar in april trouwen maar we vinden geen geschikte feestzaal. We zoeken iets betaalbaars regio Gent. Heeft iemand goede ideetjes? Groetjes, Virginie
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 4-6-2012 20:40:08

Elke
Uitnodigingen hebben niet helemaal beoogde effect ;)
Vorige week hebben we onze uitnodigingen verstuurd. Het bleef echter muisstil, geen reacties.... Ventje werd er zenuwachtig van. We hadden allebei gehoopt op heel enthousiaste reacties. Gisteren geskypet met mijn ouders, en eindelijk een id...
Uitnodigingen Reacties: 3 4-6-2012 20:32:51

Caroline
Iemand evaring met Lightinthebox ???
Hallo, Ik heb een mooi avondkleedje gezien op de site van lichtinthebox. Heeft iemand hier ervaring mee?? Komen er nog extra kosten ? Kan het kleedje worden teruggestuurd als het niet past?? Laat je mening weten ! Groetjes, Caroline
Kledij - Accessoires Reacties: 7 4-6-2012 20:17:17

heidi
openingsliedje
hallo, ben aan het twijfelen tussen volgende liedjes: have a little faith in me van jon bon jovi of when you say nothing at all van ronan keating groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 4-6-2012 19:46:33

Emmy
Feestzaaldilemma: 'Hof ten bosse' of 'Den hof'
Hey!  Heeft er al iemand ervaringen met de feestzalen Hof ten bosse (Heusden) of Den Hof (Zelzate)?Het zijn 2 prachtige feestzalen, we waren heel goed ontvangen en ik kan maar niet kiezen. We gaan ongeveer 100 mensen hebben voor de receptie alle...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 4-6-2012 19:39:10

Eveline
Bruidstaart
Op ons feest zal een dessertenbuffet voorzien zijn, maar we zijn nog steeds aan het twijfelen of we een bruidstaart gaan nemen of niet. We zijn beiden geen echte taarteters en ik heb al vaak gemerkt dat veel gasten op het feest eerder kiezen voor cho...
Voorbereiding Reacties: 5 4-6-2012 18:11:57

Elien
Ribbetjes/BBQ
Ik ben hier net nieuw op het forum en heb al veel ideetjes opgedaan. Aangezien wij nog een datum aan het zoeken zijn (zeker in het komende jaar april 2013 waarschijnlijk) dacht ik om hier raad te vragen. We willen net als iedereen de prijs van het fe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 4-6-2012 17:17:13

sandra
Wanneer kijken voor een trouwkleed?
Zoals de titel het al zegt ben ik benieuwd wanneer jullie je trouwkleed gekocht hebben, Ik ga trouwen in augustus 2013, Ik was van plan om tegen februari , maart te gaan. Is dit te vroeg, te laat?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 4-6-2012 17:12:28

sarah
Bedankjes
Hey bruidjes, Wij zijn op zoek naar een origineel bedankje dat de mensen voor altijd hebben. Dus geen bruidsuiker of snoepjes ofzo. Zijn er bruidjes of bruidegommen die zoiets hebben of al tegengekomen zijn? Wat geven jullie trouwens aan de ge...
Ideeën Reacties: 16 4-6-2012 16:56:13

Katrien
Verrassingstrouw
Dag bruidjes, dit wil ik toch even met jullie delen. We zijn dit weekend naar een verrassingstrouw geweest!  Een bevriend koppel had ons uitgenodigd voor een verrassingsweekendje omdat ze 10j samen waren.  Veel wisten we niet, behalve dat ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 4-6-2012 16:44:49

sarah
Gastenboek en enveloppendoos
Hey bruidjes, Ik ben nog op zoek naar een gastenboek en enveloppendoos, maar ik heb absoluut geen idee waar ik ze moet vinden. Ik heb al op heel wat websites gezeten, maar ik vraag mij dan af of de artikelen wel van goede kwaliteit zijn aangezien...
Ideeën Reacties: 10 4-6-2012 16:43:25

Sandra
De kriebeltjes worden groter en groter
Hallo, met nog 40 dagen op de teller begint het al serieus te kriebelen hier. Dit weekend zijn de ringen (van fede di oro) geleverd en ze zijn prachtig! We hebben al heel wat mogen afkruisen ondertussen. Deze week mag mijn ventje zijn kostuum ook g...
Voorbereiding Reacties: 1 4-6-2012 16:42:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...