Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Valérie
ideeen bruidsboeket
Beste, Wij zijn aant brainstormen over het bruidsboeket. We trouwen in zomer en we zouden graag een zomersboeket hebben. Ik zie graag calla's enzo. Zou graag de kleuren rood, wil en roos combineren. Heeft er iemand mooie foto's van zijn boeket om te...
Bruidsboeket Reacties: 6 5-6-2012 11:46:07

Valérie
Getuigen ideeen huwelijksdag
Hey, Kzou onze getuigen een belangrijke rol willen laten spelen op de mooiste dag van ons leven. Graag zou ik hun en paar opdrachten willen geven voor zowel de vrijgezellen, tijdens huwelijksviering als de tijdens het avondfeest,... Heeft er iemand ...
Ideeën Reacties: 1 5-6-2012 11:42:03

nancy
Laatste 100 dagen!!
Jaja,ook hier staat de teller eindelijk op 100 dagen,het echte aftelwerk kan beginnen  Ben bezig met houten letters te schilderen voor onze fotoshoot voor de uitnodigingen. Fotoshoot is volgende week donderdag gepland aangezien ik nu nog in het...
Voorbereiding Reacties: 4 5-6-2012 10:25:25

Lien
De stress slaat toe....
Hey medebruidjes, Hoe dichter de dag nadert... Hoe meer ik begin te twijfelen en hoe moeilijker het wordt knopen door te hakken. Hebben jullie dat ook? Wat moet er nog gebeuren: Menukaarten drukken Misboekje: allerlaatste teksten schrijven en late...
Voorbereiding Reacties: 2 5-6-2012 10:24:11

Steffie
Verlof huwelijk
Hallo, Op hoeveel dagen verlof heb je recht als bediende (als je een zaterdag trouwt)? Weet er dat iemand? En waar kan ik dit vinden (internet)? Bedankt!!! Groetjes, Steffie
Juridisch Reacties: 12 5-6-2012 9:53:37

Ilse
Oproep tot bevestigen! - Aan de creatieve bruidjes-in-spé
Aan de creatieve bruidjes-in-spé! (en natuurlijk ook aan de rest) Vandaag is de laatste dag voor onze gasten om hun aanwezigheid te bevestigen. En ik zou hen graag met een ludiek versje hier nog even aan willen "reminderen" Wij trouwen op 30/...
Voorbereiding Reacties: 2 5-6-2012 9:53:10

An
fotograaf regio limburg gezocht
Dag allemaal Wij zijn op zoek naar een fotograaf voor onze trouw op 06/07/2013, regio Limburg. Graag iemand die de hele dag mee komt (van voorbereiding tot en met receptie/avondfeest) en foto’s digitaal beschikbaar maakt. Ik vond hiervoor al...
Fotografie Reacties: 15 5-6-2012 9:17:17

Heidi
Hof Ter Velden - Baasrode
Hallo allemaal, wij legden onze feestzaal vorig jaar in maart vast. Ik herinner mij dat er in de tijd die daarop volgde enkele bruidjes waren die er hun feest zouden geven... ik weet niet of ze nog op het forum zitten maar: voel jullie aangesproken o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 5-6-2012 8:29:46

Veronique
Waar zijn de 16-juni bruidjes?
Hallo bruidjes en gommetjes, wie onder jullie deelt onze huwelijksdag van 16 juni 2012? Liefs, Vero
Locatie Reacties: 9 5-6-2012 7:02:06

Patricia
Schoenen
Hierbij verkoop ik mijn trouwschoenen maat 39.5.Merk: Rainbow Kleur: parelmoerNieuwe prijs: 179 euro.Nu voor 59 euro.Ze zijn zalig om te dragen.Ik kan niet op hakjes lopen maar met deze loop je wolkjes!
Kledij - Accessoires Reacties: 2 4-6-2012 23:50:16

Sarah
Eerste fotootje...
Heyhey iedereen!! Mijn 2 fotografen zijn superdruk bezig met jury en examens maar hebben me toch deze foto al doorgestuurd... Was ons fotootje dat onderaan ons fotostrookje van de photobooth stond. Vind 'm zo geweldig dat ik op het nippertje nog mee...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 15 4-6-2012 23:27:37

Julie
Uitnodigingen stress...
Dag, We zijn vorige week eens naar een drukker geweest om te informeren ivm uitnodigingen ed.. had gehoopt er enkele mooie voorbeelden te zien om dan zelf iets leuks te maken, maar helaas, geen boeken, geen standaard voorbeelden, enkel 'persoo...
Uitnodigingen Reacties: 5 4-6-2012 23:22:47

An
sluitzegels
Waar kan je sluitzegels kopen? Ook in de ava??Ik heb er leuke op internet gezien maar dat is 10dagen levertijd en da is me te lang :-)
Uitnodigingen Reacties: 4 4-6-2012 22:53:38

Lieselot
Bijna 23 juni...
Waar zitten de bruidjes van 23 juni? Wat moet er nog allemaal gebeuren? Begint het ook keihard te kriebelen?? Vertel!!! :) Lies'L
Voorbereiding Reacties: 4 4-6-2012 22:25:45

heidi
nog 11 dagen op de teller ...
vandaag kreeg ik voor het eerst echt stress :) vandaag op zoek geweest naar paraplu's en geen gevonden, vind zonde ze te moeten bestellen nu, en ze misschien niet nodig te hebben, wou wachten tot begin volgende week, zodat ik toch al iets meer zekerh...
Voorbereiding Reacties: 11 4-6-2012 22:16:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...