Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Santina
Bruidskapsel
Hallo, Ik ben dringend op zoek naar iemand die bruidskapsel aan huis komt doen Liefst regio Oost vlaanderen
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 7-6-2012 16:35:12

lore
betaalbare trouwjurk?
waar kan ik ergens een betaalbare trouwjurk vinden? regio limburg, vlaams brabant liefst , maar voor echt super koopjes rij ik graag wat verder natuurlijk
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 7-6-2012 16:12:39

Nadia
Help! 1 maand voor mijn huwelijk zit ik plots zonder kapper en visagist
Hey iedereen, Zoals jullie wel al vermoeden, zijn er troubles in paradise. Ik kreeg net een telefoontje van mijn kapper dat hij gehospitaliseerd moet worden en nooit hersteld zal zijn voor het huwelijk. Dit betekent dus wel dat ik niemand heb o...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 7-6-2012 16:07:57

emilie
Ceremonie
Hello, Graag jullie hulp! We zouden graag iets meer doen dan gewoon trouwen aan de gemeente(te kort). Maar we zijn niet katholiek , dus zouden we graag een ceremonie doen. Eerste dachten we dit in onze tuin te doen maar er zijn teveel nadelen we heb...
Ceremonie Reacties: 3 7-6-2012 14:40:19

marieke
Cadeau ouders
Hallo, nog 21 dagen (wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!) en we zijn er nog altijd niet uit wat we aan onze ouders kunnen geven.  We willen niet de klassieke foto van ons geven en hadden eerder gedacht aan een bongo bon of zo voor een weekendje, reisje...&n...
Voorbereiding Reacties: 8 7-6-2012 14:37:23

Sarah
speeche
Graag voorbeelden van Speeches op het avondfeest! Weten echt niet hoe eraan te beginnen ..... Kan iemand please helpen volgende week is onze trouw!
Voorbereiding Reacties: 5 7-6-2012 14:32:15

Dorine
Nog een maandje te gaan
Ooit was ik getrouwd: vele jaren zelfs, een huwelijk vol leugens, bedrog, heel veel drank en vooral weinig liefde en respect. Vandaag, over exact een maand, 7 juli, is 't zover, dan trouw ik met de man die mij weer leerde in de liefde te geloven,...
Voorbereiding Reacties: 9 7-6-2012 14:22:18

Jennifer
Nog exact een jaar te gaan !
Dag bruidjes, op dit moment staan er 365 dagen op de teller ! We zijn vandaag ook exact anderhalf jaar samen en zullen de dag van ons huwelijk dus 2,5 jaar samen zijn. Deze middag werd ik op het werk verrast met een boeketje bloemen van mijn liefje...
Voorbereiding Reacties: 2 7-6-2012 13:51:05

BruidjeXX
Make up: ok! Ondertrouw: niet ok! Schoenen? Uren?
Hallo, Even een update over de stand van zaken en even polsen naar de 'haalbaarheid' van onze dagindeling. Stavaza: - kledij bruid en bruidegom: OK HELP, waar vind ik schoenen? -  uitnodigingen; ontwerp klaar, volgende week verzenden...
Voorbereiding Reacties: 9 7-6-2012 12:44:50

dorien
locaties niet-kerkelijke viering regio leuven - diest - tienen - aarschot
Hallo iedereen, Wij zijn op zoek naar een mooie locatie voor onze huwelijksviering. We zouden onze viering graag doen met bv rent a priest. Liefst geen locatie aan een feestzaal. We hadden graag onze viering laten doorgaan in de kapel van de Roesel...
Locaties - Viering Reacties: 2 7-6-2012 12:39:52

Siska
Foto op puzzel
Hey! Heeft iemand een idee waar je (goedkoop) foto's op een puzzel kan laten drukken? Op de meeste websites starten de puzzels pas vanaf 24 stukjes, maar dat zijn er teveel. Ik had gedacht aan max. 10 stukjes... Groetjes Siska
Ideeën Reacties: 5 7-6-2012 12:14:17

Valérie
Muziek viering Troopje
Wie heeft er leuke liedjes voor het gedeelte huwelijk en voor het gedeelte doop? Alle voorstellen zijn welkom. Groeten. Valérie
Ideeën Reacties: 3 7-6-2012 11:36:24

virginie
Le prince maurice mauritius
Zijn hier nog mensen waarvan het verblijf in het hotel wordt geannuleerd en naar het hotel Belle Mare Plage worden over geplaatst?Wat zijn de ervaringen met het Belle Mare Plage hotel? Mvg, Virginie
Voorbereiding Reacties: 9 7-6-2012 11:16:02

joyce
onverwachts,niet gepland maar oohhh zo gewenst...
Zoals je al aan de titel kunt lezen is er iets heel mooi's in het verschiet... Ik ben al eventjes over tijd maar dat gebeurd wel meer (zeer onregelmatige cyclus) dus dan hecht je er niet zoveel "waarde" aan maar nu werden die paar dagen een week en ...
Voorbereiding Reacties: 28 7-6-2012 10:50:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...