Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cindy
make-up en nagels regio Leopoldsburg
hallo iedereen mijn vriend en ik trouwen op 17 augustus 2012 en ik ben nog op zoek naar iemand die mijn make-up en nagels zou willen doen voor de regio Leopoldsburg. Qua kapperskeuze; ik denk dat ik gwn naar men huidige kapper ga, over 't model heb...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 9-6-2012 14:27:41

Tamara
huwelijk Elke Van Elderen
Wie van jullie heeft de blik of tv familie waarin de reportage staat van het huwelijk van elke en regi? Ergens staat er dat ze 4kg is afgevallen met het drinken van...? Weet het ni meer, in een vlucht bij de kapper gelezen. Wil dat drankje gerust wel...
Voorbereiding Reacties: 5 9-6-2012 14:11:52

Linsey
Fototjes :)
Aangezien ik hier veel ideetjes heb opgedaan - wil ik ook graag met jullie onze foto'tjes van onze mooie dag delen! https://www.facebook.com/linsey.saeremans#!/media/set/?set=a.3784101394795.161372.1044794448&type=1 Veel voorbereidingsplezier n...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 16 9-6-2012 13:57:39

Charlotte
De officiële foto's van onze pracht dag!! 27-04-2012
Eerder had ik al de foto's van het avond feest met jullie gedeeld. Nu hebben we sinds enkele dagen de !1500! foto's van onze 2 top fotografen gekregen. Graag wou ik deze nog met jullie delen voor wij op onze lang verwachte huwelijksreis vertrekken!!...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 15 9-6-2012 12:02:09

Lauren
Eek...
Als ik al die "mijn mama heeft een gelijkaardig kapsel" als ik lees krijg ik het echt benauwd en denk ik "zo erg is dat toch niet" maar nu er bij mij iets gelijkaardigs gebeurt moet ik zeggen dat ik het er toch lastig mee heb... Enkele maanden geled...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-6-2012 9:22:43

mieke
Spannende dag:-)
Goedemorgen iedereen! Ik wens alle bruidjes en gommetjes een prachtige dag toe vandaag. Met nog 27 dagen op de teller hier, vier ik vandaag mijn vrijgezellen! Ik kijk er echt naar uit! Het wordt de max, dat weet ik nu al:-) Ben echt benieuwd wat ze a...
Voorbereiding Reacties: 1 9-6-2012 8:19:37

Hanne
One and only - Adele als openingsdans?
De titel zegt het al. Ik vind dit een super nummer en er zit wel een beetje shwoeng in om nu en dan eens een draaike te doen tussen de tegeldans in :-) Maar de tekst is mssh niet zo toepasselijk? Wat denken jullie?
Openingsdans Reacties: 6 9-6-2012 7:17:47

Fairytale
364 dagen op den teller
Nog een jaartje en het is aan ons eindelijk :) zit echt te popelen, normaal was het gepland voor dit jaar maar door dat er verschillende dingen zijn tussen gekomen hebben we het moeten uitstellen en beginnen we van voorafaan :).  Vandaag voor re...
Voorbereiding Reacties: 0 8-6-2012 23:34:37

Stephanie
Eerst haar of make up?
Lieve Bruidjes! In welke volgorde gaan jullie je klaar maken?Eerst je make up of word eerst het haar gedaan?Veel groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 13 8-6-2012 23:33:45

sophie
kieken van ne vent!
Hey bruidjes, Ja sorry maar ik moet mijn hart effe luchten. Ik was net naar een van de bruidjes haar prachtige foto's aan het kijken en zij had een mooi lang kleedje met sleep aan ik zei tegen mijn ventje; kijk eens hoe mooi. Weet je wat die zei? Ik...
Voorbereiding Reacties: 14 8-6-2012 23:05:51

Debbie
Schuur Bazel
Hallo! We zijn nog steeds op zoek naar een mooie romantische locatie om onze viering te houden. Liefst aan de kanten van Beveren - Waas / Kruibeke / ... Ik kom af en toe tegen dat er ergens een schuur zou zijn in Bazel dat verhuurt wordt, maar veel...
Locaties - Viering Reacties: 2 8-6-2012 21:58:37

penny
Dans met ouders
Vinden jullie you are so beautifull (to me) een gepast nummer?
Openingsdans Reacties: 2 8-6-2012 21:41:07

penny
Huwelijkscontract
Hoeveel (ongeveer) kost het laten opmaken van een contract?
Juridisch Reacties: 8 8-6-2012 21:26:00

Lies
Verwenweekend
Hey bruidjes! Omdat onze ouders ons huwelijk betalen en omdat we ze natuurlijk mega-graag zien, willen we hun een verwenweekend cadeau doen met alles erop en eraan. We gaan 3 dagen naar Oostduinkerke. We gaan al zeker eten in een van hun lievel...
Ideeën Reacties: 4 8-6-2012 21:09:36

Marieke
Feestzaal regio Leopoldsburg -Paal -Tessenderlo
Hallo iedereen Wij zouden volgende zomer willen trouwen, maar zijn nog steeds op zoek naar een feestzaal in de omgeving van Leopoldsburg. We zitten met een (voorlopige) gastenlijst zitten van ongeveer 200 personen. Een zaal vinden waar iederee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 8-6-2012 21:00:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...