Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tash
witte enveloppedoos gezocht
Er zullen zeker en vast wel mensen zijn die hun enveloppedoos van hun huwelijk verkopen.  Ik heb niet echt zin om ze via een webwinkel te bestellen.  Omdat het voor ons momenteel een heel drukke periode is en ik graag al wat dingen wil afvi...
Ideeën Reacties: 4 10-6-2012 10:29:49

Marijke
Attest werkverlet, voor wie?
Hallo, Wij mochten pas een maand voor ons huwelijk attesten aanvragen voor werkverlet, dat heb ik dus deze week gedaan. Nu vroeg m'n schoonmoeder of er ook één bijzat voor mijn toekomstige zijn broer zijn vriendin, (zijn al jaren samen, h...
Juridisch Reacties: 7 10-6-2012 10:09:53

Bianca
Grijs suitekleedje (90 euro) en rood haaraccessoire (15 euro) te koop
Dag bruidjes Ik heb nog een grijs suitekleedje bustiermodel te koop, maat 38. De rok is een A-lijn dus past ook voor bredere heupen. Het is nog nieuw en mag weg voor 90 euro. Verder heb ik nog een rood haaraccessoire, eveneens nieuw, en mag weg voor...
Kledij - Suite Reacties: 4 10-6-2012 10:09:48

Lies
Wat met ...
Hoi dames, Een iets vreemdere vraag misschien, maar wat met de handdoekjes/papiertjes om je handen te drogen aan het toilet. .. In onze zaal moeten we dit zelf voorzien, dus de zeep en iets om je handen te drogen. We overwogen al verschillende o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 10-6-2012 10:05:02

frida
tekst voor troopje
Dag,   Kan mij iemand helpen aan een leuke tekst voor een doop. Mijn vriendin trouwt en doop haar dochtertje. Nu hebben ze aan mij gevraagd of ik iets wil voorlezen in de kerk speciaal voor haar dochtertje. Zelf had ik gedacht zo iets wat een ...
Voorbereiding Reacties: 1 10-6-2012 9:00:20

Finley
Trouwkleed en trouwzaal: check!
Eindelijk, er is iets beslist en achter de rug! Redelijk wat zalen bezocht zoals Kasteel van Saffelaere, Kasteel van Zwijnaarde, caiperinha, ... Maar het is toch de prachtige Oude Vismijn in hartje Gent geworden! Zalig gewoon!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-6-2012 8:05:22

Annelies
Stola in nep bont - warm in november
Hallo, Heeft iemand van jullie een idee waar je ergens (bij voorkeur in regio Leuven, maar sta open voor alle suggesties) een nep bonten stola kan vinden? Andere ideeën om warm te blijven in november in een bustierkleed met tule zijn ook altijd...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 9-6-2012 23:51:43

Tamara
Ringen in het gemeentehuis?
Hoi Bruidjes, Ff een praktische vraag: ik trouw enkel voor de wet en vroeg me dan af hoe het daar zit met het uitwisselen van de ringen? Doen ze dat daar ook of moet ge dat speciaal vragen op voorhand? Grtjs
Ceremonie Reacties: 9 9-6-2012 20:23:47

Sandra
De foto's van onze mooie dag
http://www.philippewuyts.be/Huwelijk/Sandra&Kris/ Ik ga geen verslagje schrijven, ik denk dat de foto's voor zich spreken! We hebben ervan genoten ook al was het voor beiden een tweede huwelijk... Toch liet ik jullie graag meekijken omdat ik ook st...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 13 9-6-2012 19:07:03

sofie
Diadeem met haarkam
Hallo bruidjes zoals de titel het zegt ben ik op zoek naar een diadeem met een haarkam. Kunnen jullie me helpen? groetjes sofie
Kledij - Accessoires Reacties: 3 9-6-2012 18:51:40

Sandra
Huwelijksreis Kaapverdië CHECK - Globe Travel Hulst is een aanrader!!!
Hallo allemaal! Ik hoop dat de bruidjes van vandaag al een super leuk dagje gehad hebben! Wij zijn vandaag naar Hulst gereden om bij Globe Travel onze honeymoon te boeken. Echt super service daar! Ik had al via mail een aantal dingen afgesproken en...
Huwelijksreis Reacties: 15 9-6-2012 17:30:36

Sara
taak voor niet-bruidskindjes
na al wat obstakels met de bruidskindjes tegen te komen hebben we besloten om maar voor 2 bruidskindjes te gaan van de verloofde zijn kant van de familie en de 2 kindjes van mijn kant van de familie geen bruidskindjes te maken. Voor wie niet weet waa...
Voorbereiding Reacties: 2 9-6-2012 17:09:59

Anke
rood
Hey bruidjes Ik ben op zoek naar voorbeelden van een rood bruidsboeket en een rood bloemstuk voor in de kerk.  Iemand fotootjes?  Groetjes Anke (anke_christiaens@hotmail.be)
Bruidsboeket Reacties: 1 9-6-2012 16:35:44

sandra
winkelwagenmuntjes
Hallo, Ik heb enkele vraagjes voor wie winkelwagenmuntjes bij Looland heeft besteld: Welke maat hebben jullie genomen (0,50, 1 of 2 euro)? En hebben jullie de standaard genomen of gelakt? Zijn de gelakte echt heel blinkend? Groetjes, Sandra
Ideeën Reacties: 2 9-6-2012 15:48:04

Bianca
openingsdans: check!
Het is beslist.. onze openingsdans wordt: Bruno Mars met Just the way you are.. Heb er toch lang over getwijfeld.. Maar vind het zo'n mooi nummer.. Nu nog danspasjes inoefenen..
Openingsdans Reacties: 4 9-6-2012 14:46:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...