Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stephanie
Rode loper
Hallo, Is er iemand die zijn rode loper verkoopt? Of waar ik het voor een redelijke prijs kan kopen? groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 8-6-2012 20:41:31

Marieke
Pasgeld voor een trouwjurk
Hallo, klopt het dat je in veel winkels pasgeld moet betalen als je trouwjurken gaat passen? Ik heb wel gehoord dat ze dit niet aanrekenen als je je jurk in die winkel koopt. Maar wat als je bij verschillende winkels gaat passen? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 8-6-2012 20:10:47

Evelien
Superleuke week!!
Deze week hadden we een superleuke week!! Begin deze week hebben we het goede nieuws gekregen dat ze binnenkort gaan starten met onze nieuwbouwwoning (was voorzien voor begin augustus dus 1.5 maand vroeger dan verwacht) en dat we nu maandag onz...
Voorbereiding Reacties: 3 8-6-2012 19:19:33

Steffie
Huwelijkskapsel
Hallo, Ik ben op  zoek naar een speciaal bruidskapsel: een lage dot of lage staart met vlechtjes ofzo en bloemetje, krulletjes. Of een schuine dot of vlecht? Wie heeft er toevallig een mooie foto? Thanks xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ideeën Reacties: 6 8-6-2012 19:07:54

Shibby
bloem voor in het haar
Hoi allemaal, voor de grote dag ben ik nog op zoek naar een mooie ivoorkleurige bloem voor in mijn haar. Ik ben al in de veritas geweest en heb er een bloem gekocht, maar het zou toch net een tikkeltje specialer mogen zijn vind ik... Ik bestel niet ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 8-6-2012 19:05:18

Eline
Even een domper zo 2 weekjes voor onze dag :(
Hoi! Met nog 15 dagen op de teller begint het serieus te korten voor onze dag!!! Vandaag wel even een tegenslag, te horen gekregen dat ons Aisa, ons beagletje vab 6jaar, de maandag na onze trouw onder het mes moet. Haar kruisband is blijkbaar deels g...
Voorbereiding Reacties: 2 8-6-2012 19:03:47

Sarah
Foto's 28/04
Misschien al laat, maar beter laat dan nooit hé :) Een verslagje ga ik niet schrijven maar de fotos zeggen al genoeg. Hier een kleine selectie van de fotograaf. Wij zijn er zo content van! Het laat ons onze mooie dag elke keer weer beleven. ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 8-6-2012 17:18:30

jeandrelica
Ervaring met bridal closet
Ga morgen passen bij the bridal closet in Amsterdam. Heeft iemand hier ervaring mee? De jurken zien er herl mooi en niet prijzig
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 8-6-2012 17:01:04

joyce
surprice-act tijdens receptie
joepie mijn suprice act voor tijdens de receptie heeft bevestigd dat ze kan komen :-) super blij heb vriendin wat euhm nogal veel durft/kan enz en ze komt vuurspuwen tijdens receptie dus hopelijk mooi weer 22juni !!! i hope so
Voorbereiding Reacties: 2 8-6-2012 16:51:39

Lilabluestar
Boudoir shoot (Weddings by Lily)
Ik ben zojuist mijn pakje met het foto-album gaan halen op de post. Wat duurde het lang voordat ik thuis was en ik het eindelijk kon openmaken!  Maar waaw, het ziet er echt zo mooi uit! De foto's, die ik zelf heb mogen uitkiezen, zijn zorgvuldig...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 8-6-2012 16:03:44

Lindsay
Etsy - douanekosten/taxen
Hey allemaal Ik zie altijd zo'n mooie spulletjes voor ons huwelijk op Etsy en nu de grote dag dichterbij komt zou ik deze graag bestellen. De meeste van die zaken komen echter uit Amerika. Ik heb al eens voorgehad dat ik een aantal kledingstukken h...
Voorbereiding Reacties: 11 8-6-2012 14:56:28

dorien
Verloop trouwdag
Hallo iedereen, Wij trouwen volgend jaar in augustus. We zijn volop bezig met alles te regelen. Maak me wel zorgen over hoe we de dag best laten verlopen. We willen die dag trouwen voor de wet en voor de kerk. We hebben ook een aparte receptie dus d...
Ideeën Reacties: 8 8-6-2012 14:52:32

Nele
te koop
Hallo, onze dag zit er jammer genoeg op. Ik heb enkele zaken die ik verkoop: 2 bloemenmandjes (€12 per stuk), een mandje voor snoepjes (€3,5), beertjes in bruid en bruidegom van hallmark (€25), allemaal net als nieuw! zend een mailt...
Voorbereiding Reacties: 3 8-6-2012 14:50:04

Karla
Lange Sluier met kant (Pronovias) te koop!!
Mooie nieuwe sluier met kant te koop (het is lang tot aan de grond)Collectie Pronovias 2012.Sluier komt van http://www.jpccollection.be/te koop ter waarde van 800 euros  (te onderhandelen)Geïnteresseerd???  foto's? Contacteer me voor ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-6-2012 14:47:50

Karla
Lange Sluier met kant (Pronovias) te koop!!
Mooie nieuwe sluier met kant te koop  (het is lang tot aan de grond) Collectie Pronovias 2012. Sluier komt van http://www.jpccollection.be/ te koop ter waarde van 800 euros  (te onderhandelen) Geïnteresseerd???  foto...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 8-6-2012 14:47:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...