Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nancy
Proefdruk uitnodigingen!! Meningen gevraagd :-))
Vandaag de proefdruk voor onze uitnodigingen ontvangen. Had er eerst 2 gekregen en meteen wat wijzigingen doorgebeld  En een half uurtje later al een nieuw voorbeeldje   Ik twijfel over wel of niet iets in het roze te zetten en aan he...
Uitnodigingen Reacties: 25 28-6-2012 15:54:04

Marijke
6 juli, we zijn er bijna...
Nooit gedacht dat onze dag er zo snel zou zijn, nog maar 8 keer slapen en het is zo ver, ergens vind ik het zelfs jammer want dat betekend dat onze dag ook weer snel voorbij zal zijn... Alles is hier zo goed als in orde, kleed hangt al van eind maar...
Voorbereiding Reacties: 4 28-6-2012 15:50:43

Valérie
idee winforlife
Zou graag het volgende op de uitnodeging vermelden, wat is jullie mening: Wil je ons veel geluk wensen met ons huwelijk, breng dan als toegangskaartje een win-for-life lotje mee. J Laat het weten? Valérie
Ideeën Reacties: 10 28-6-2012 15:48:19

nikki
misboekje
dag dames , na zwoegen en zweten is men misboekje af nu het volgende opstakel al komt aan zetten waar moet ik men misboekje laten afprinten kan ik dit zelf doen .? kan ik het laten doen welke prijs betaal je hier dan voor +/- ( regio mechelen ) of b...
Ceremonie Reacties: 2 28-6-2012 15:34:10

Liesbeth
trouwen op 14 juli 2012
Zijn er nog trouwkoppels die trouwen op 14 juli 2012? Beginnen jullie ook zo zenuwachtig te worden als ik? Groetjes Liesbeth
Voorbereiding Reacties: 9 28-6-2012 15:32:56

Valérie
uitnodeging huwelijk - doopsel
Onze kok wil graag rekening houden met uitzonderingen op het eten. Zou dat willen vermelden op de kaart. Wat vinden jullie van deze tekst of heeft iemand andere ideeen. Onze kok wil rekening houden met iedereen, daarom zouden wij het fijn vinden, al...
Uitnodigingen Reacties: 0 28-6-2012 15:21:33

heidi
proefmake-up geslaagd
hallo, deze morgen voor mijn make-up geweest en vond het toch wel best spannend amaai, niet te doen, vooral het is echt wel de allereerste keer da ik mij zo laat opmaken, amaai, maar het is goed mee gevallen,vind het mooi en vooral naturel he, hetgen...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 28-6-2012 12:47:41

Femke
Pff even mijn frustratie lossen!
Hallo mede bruidjes Er moet mij even iets van men hart! Sommige zeggen dat ik overdrijf anderen begrijpen me wel. Mijn moeder is 19 mei hertrouwd, nu belt ze me op om te zeggen dat ze haar kleed heeft voor op onze trouw, ik vraag dus super nieuwsgi...
Kledij - Suite Reacties: 24 28-6-2012 12:26:33

Steffie
Gezocht: taarttopper koppeltje
Hallo Wij zijn op zoek naar een taarttopper voor op de bruidstaart. Liefst een koppeltje. Waar halen jullie dat? Groetjes Steffie xxx
Ideeën Reacties: 5 28-6-2012 11:57:41

Sophie
Versiering - decoratie
Hallo iedereen, Het begint stillaan dichter te komen en ik zou graag nog wat dingetjes kopen om het huis wat te decoreren. Ik heb al bij bruidjes zo'n houte dingen gezien met "LOVE" bijvoorbeeld erop etc. Zo van die leuke dingen die ook op de foto's...
Voorbereiding Reacties: 4 28-6-2012 11:56:31

Annelies
Tip: mooi lettertype
Ik heb voor de geinteresseerden een tip voor een mooi lettertype. Ik heb dit gebruikt voor de voorpagina van ons misboekje, voor de naamkaartjes enz.. Via deze link: http://www.myfonts.com/fonts/parachute/pf-champion-script-pro/ kan je een "samp...
Ideeën Reacties: 1 28-6-2012 11:51:12

Jolien
Naamkaartjes Avondfeest
Hallo, We willen graag naamkaartjes op de tafels zetten van het avondfeest! Zijn er mensen die deze zelf al gemaakt hebben? Kunnen jullie een voorbeeld zenden naar joliengeens60@hotmail.com Bedankt!!
Ideeën Reacties: 4 28-6-2012 11:21:24

Karla
spaanse traditie..mis; arras??? handgeld?
Hallo bruidjes, ik ben nog bezig met de misboek in nederlands-spaans. In de mis wij gebruiken Arras sort of munten voor de ritueel maar wij zoeken als het bestaat de vertaling Arras in het nederlands. Hier http://en.wikipedia.org/wiki/Las...
Religie Reacties: 0 28-6-2012 10:08:38

Karolien
Net terug van huwelijksreis. In 1 woord ZALIG!
We zijn net terug van 10 daagjes all in in Turkije! Het was echt zaaaaaalig! We hadden een supergoed hotel waar ze u zelfs kwamen bedienen aan het zwembad! Wij hebben bewust gekozen voor een lazy vakantie waar rusten onze prioriteit was... En dit is ...
Huwelijksreis Reacties: 3 28-6-2012 10:08:36

penny
Ann-Sophie Smartshopping
Hallo, heeft iemand van jullie in één van deze winkels al kledij gekocht? Nog op zoek naar iets betaalbaars voor de mama's... Groetjes
Kledij - Suite Reacties: 6 28-6-2012 10:00:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...