Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sophie
Broodjes voor suite - regio Antwerpen
Hallo iedereen, Na de mis wordt de suite ontvangen bij onze getuige. We hadden graag een broodjesmaaltijd voorzien. Weten jullie goede en lekkere adresjes in de buurt van Antwerpen (Schoten) bij wie we deze kunnen bestellen? groetjes, Sophie
Voorbereiding Reacties: 4 2-7-2012 9:11:39

Sophie
Rijst, bellen blazen of rozenblaadjes of iets anders?
Hallo iedereen, We hebben een beetje schrik van de mogelijke problemen (vlekken, kruipt overal in, etc) wanneer er rijst zou worden gegooid en zijn op zoek naar een leuk alternatief. Weten jullie leuke dingen om te doen? Wij hadden miss ...
Voorbereiding Reacties: 6 2-7-2012 9:08:55

Jessica
Uitnodigingen eindelijk klaar
Hallo, Uitnodigingen zijn eindelijk sinds zaterdag klaar. Vandaag al de helft op de post gedaan en een aantal afgegven. Spijtig genoeg krijgen we niet de gehoopte reacties.  Wij hebben een filmflyer gemaakt op een Amerikaans formaat en hebben ge...
Uitnodigingen Reacties: 7 1-7-2012 22:57:19

Bruid2be
fort Liefkenshoek
Hallo bruidjes en gommekes, Nog 61 dagen op de teller. Dringend werk maken van fotolocatie. Iemand ervaring met huwelijksreportage in fort Liefkenshoek te Kallo? Dank u groetjes, Bruid2be
Locaties - Fotografie Reacties: 2 1-7-2012 21:55:30

sara
mee eters
hoi hoi ik heb een beetje last van hele kleine mee eters op mijn neus ik heb dat al een tijdje en ik weet echt nie hoe je dat allemaal verwijdert als ik op men neus nijp, dan zie je allemaal wel dat het eruit komt ma ze gaan niet weg heeft iemand raa...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 1-7-2012 20:04:31

Tina
Witte paraplu's gezocht!
Met de weersvoorspellingen te zien denk ik dat wij ons dit best nog aanschaffen! Weet er iemand waar ze witte paraplu's verkopen? regio erpe-mere/aalst/zottegem/geraardsbergen...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 1-7-2012 20:01:03

Eef
22 juni 2012 !
Met af en toe een berichtje, maar vooral door veel passief mee te volgen, heeft dit forum me enorm veel deugd gedaan! Vandaar dit verslag(je), ik herinner me nog quasi heel de dag in detail, dus hopelijk wordt het niet te lang :-) Donderdagavond 19u...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 1-7-2012 17:54:24

Niki
Verslagje, 30/06/2012
Hallo iedereen! Gisteren was het ONZE GROTE DAG! Op vrijdag zijn Tom en ik eerst nog iets gaan eten, nadien hebben m’n zus en ik hem naar z’n papa gebracht en ben ik bij m’n ouders blijven slapen. Na nog een paar kleine zaken in ord...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 1-7-2012 17:34:31

Natalie
Ilka Vermeiren - make-up en haar - omgeving LIER
Dag bruidjes allemaal Ik wil jullie allemaal even laten weten dat Ilka Vermeiren TOP is! Als je iemand zoekt om je haar én make-up te doen, dan moet je bij haar zijn! Ik vond eerst niemand die beide wou doen, het was altijd: alleen haar of alle...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 1-7-2012 17:04:35

Natalie
Feestzaal De Beemden - omgeving Lier
Dag bruidjes allemaal!!! Ik wil toch even iets delen met alle bruiden die nog op zoek zijn naar een locatie voor hun feest. Wij trouwden onlangs op 26 mei 2012. Het is een ongelofelijke en prachtige dag geworden!! :-)  Onze feestzaal had hier ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 1-7-2012 16:55:41

sophie
slecht weer!
Pfff net de weersvoorspelling gezien en de komende twee weken regen!!!!!Ik hoop dat het nog snel verandert want ik heb dus geen binnenlocatie voor mijn foto's en ik zou niet weten waar ik nu nog moet gaan beginnen zoeken. Iemand een ideetje voor regi...
Voorbereiding Reacties: 5 1-7-2012 16:51:32

Jill
ringen ... beetje te klein !
wij hebben in november onze ringen bij fede di oro besteld.... gisteren zijn ze ze komen leveren aan huis maar wat blijkt....ze zijn toch iets te klein... morgen eens bellen naar fede di oro... hopelijk kunnen ze de ringen nog vergroten, na onze tr...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 1-7-2012 16:39:38

kaatje
Ervaringen 't Fijn Genoegen te Sint-Truiden
Hallo, Wij zijn in het 't Fijn Genoegen te Sint-Truiden gaan kijken en waren heel tevreden over de zaal en het enthousiasme van de gastvrouw. Maar na het lezen van enkele mindere reacties zijn we toch nog terug aan het twijfelen. Heeft iemand recent...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 1-7-2012 14:05:08

Karolien
saartje zoekt de liefde
Hoi allemaal, ik heb hier al op het forum gelezen dat het boek 'Saartje zoekt de liefde' heel moeilijk te vinden is en ja tot die conclusie ben ik nu dus ook gekomen. Ik ga het verhaal door m'n getuige laten vertellen als eerste lezing (is ook een k...
Ideeën Reacties: 6 1-7-2012 13:30:51

an
bolderkar, bruidkindje, tekst petekindje
Dag bruidjes, Ik zit met enkele vragen.  Misschien kunnen jullie mij hiermee helpen? -Ik ben op zoek naar een witte bolderkar voor te huren , te kopen.  Heb een bruiskindje dat nog niet kan lopen.  Iemand een idee waar je deze goedko...
Ceremonie Reacties: 7 1-7-2012 13:06:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...