Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sara
nerveus bruidegommeke
hoi hoi nog 45 dagen staan er te wachten voor ons huwelijk vandaag heeft mijn toekomstige voor de eerste keer gezegd 'ik begin nu wel een beetje zenuwen te krijgen' kei schattig ikke nog niet, vooral naar uit kijken wat we nog moeten doen maar de zen...
Voorbereiding Reacties: 2 2-7-2012 16:49:21

joyce
hoe je" foto's delen ???
Ben al 10 dagen gelukkig getrouwd en zou graag wat sfeerbeelden met jullie delen de vraag is echter hoe doe je dat ??? wie kan me helpen ?
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 2-7-2012 16:44:07

Liesbeth
love songs
hallo, wij gaan volgend jaar op onze trouwdag een huwelijksceremonie doen. Iemand nog leuke ideetjes van liefdesliedjes die we kunnen gebruiken tjidens dit moment? Ook minder gekende muziek is zeker welkom! bedankt
Ceremonie Reacties: 1 2-7-2012 16:26:42

Jolien
Maxim's Couture
Hallo Iedereen, Ik heb mijn trouwkleed gekocht bij Maxim's Couture, deze winkel is echt een aanrader! Heel vriendelijke, eerlijke mensen, super goede bediening. Het enige nadeel is dat er geen parking is aan de winkel. De winkel heeft een filiaal i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 2-7-2012 15:29:00

Lies
Droogkuis
Hey! Zaterdag getrouwd... ZALIG!! Een verslagje volgt nog, eerst een dringendere vraag: kennen jullie een goede droogkuis waar ik mij trouwkleed en het kostuum van mijn man (zalig dat te kunnen zeggen) kan laten kuisen?  Liefst regio Bugge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 2-7-2012 14:39:50

Ellen
Leuke webshops voor juweeltjes?
Hoi!Weten jullie misschien nog leuke online shops voor juweeltjes. Ben nog op zoek naar een armbandje en oorbellen... Bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 9 2-7-2012 14:26:27

Sara
eco cheques
Misschien een bizarre vraag, maar is er iemand die weet of je dingen voor de trouw met ecocheques kunt betalen? Ik heb net bericht gekregen dat ik er weer krijg dit jaar en we hebben zo niet iets waar we dat voor kunnen gebruiken dus ik dacht misschi...
Voorbereiding Reacties: 11 2-7-2012 13:08:03

Sofie
Student fotografie zoekt..
halloo ik ben dus student fotografie en zoek dus modellekes heb al enkele ervaringen kan ook voorbeeldjes laten zien voor wie het wenst al er iemand intresse heeft laat het ma dan snel weten ik doe vanalles shoot's singel koppel gezin maar een tr...
Locaties - Fotografie Reacties: 7 2-7-2012 13:03:39

Linda
lingerie
Hallo dames, een vraagje: ik ben eigenlijk in al mijn voorbereidingen vergeten om me een deftige BH aan te schaffen en ik heb slecht 52 dagen te gaan !!! Het zou een strapless moeten zijn en een grote maat. Iemand een idee waar ik terecht kan omgevi...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 2-7-2012 12:56:36

Stefanie
Gezocht: puzzels om te strooien op de tafels...
Hoi allemaal, hier ben ik weer :) Momenteel ben ik op zoek naar puzzelstukjes om te strooien op de tafels op ons avondfeest. Ons thema is puzzelstukjes, vandaar :) Ik had eerst gedacht om een eigen puzzel te verven en had al spuitbussen gekocht in de...
Ideeën Reacties: 15 2-7-2012 12:12:14

Katrien
Verslag van onze dag
Hoi, ondertussen staat hier onderaan op de teller: 3 dagen 10 uren en 41 minuten. Ongelooflijk dat die dag zo voorbij is geraasd. Je bent daar zo intensief mee bezig geweest. Maar soit, hier een verslagje van onze dag. De avond voordien ben ik nog t...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 2-7-2012 11:00:36

Heidi
spannend !
zaterdag is het zover ! dan zullen we onze dag vieren met familie, vrienden EN BUREN (insider!) en dan nu vooruil hopen op véél zonneschijn!
Voorbereiding Reacties: 0 2-7-2012 11:00:30

elke
Graag even jullie mening
Hoikes, Ik ben een beetje ten einde raad. Ik heb aan mijn verloofde al verschillende nummers laten horen voor onze openingsdans die ik mooi vind maar niets vindt hij mooi genoeg. 1 liedje vond hij wel mooi: Iris van Goo Goo dolls. Nu heb ik ee...
Openingsdans Reacties: 7 2-7-2012 9:33:29

Steffie
GEZOCHT: Traditionele ijskar regio West-Vlaanderen
Hallo bruidjes, Zoals de titel het doet vermoeden zijn wij op zoek naar een traditionele ijskar om ijsjes te laten uitdelen na de huwelijksmis. Het is in de streek van West-Vlaanderen (Tielt). Iemand een idee?   Bedankt op voorhand!   Steff...
Ideeën Reacties: 4 2-7-2012 9:19:22

Ellen
Sluier of niet?
Zoals de titel het al zegt, ik twijfel enorm...Ik vind een lange sluier heel erg mooi, en je kan hem maar een keer in je leven dragen he :) Mijn kleed is heel sober en simpel, heel romantisch... Mijn schoonmama en mama vinden allebei dat je met slui...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 2-7-2012 9:16:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...