Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eva
mooie locaties antwerpen/Kempen
Dag iedereen Ik ben op zoek naar mooie locaties in de kempen of in de buurt van antwerpen, liefst een kasteel of karaktervolle locatie met tuin. Iemand tips? Thanks
Locatie Reacties: 5 4-7-2012 13:09:43

sofie
liedjes kerk
Dag beste bruidjes, Ik kan maar niet beslissen welke liedjes ik wil in de kerk. Eigenlijk wil ik vooral artiesten of liedjes met een speciale betekenis voor ons, maar sommige andere teksten zijn dan weer meer passend... Pfff, ik weet het ff niet mee...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 4-7-2012 12:58:42

Jessica
Prieeltje in Limburg?
weet er iemand een prieeltje staan in Limburg in de buurt van Hasselt? iets in deze stijl: http://www.woodtex.com/images/gazebo-10.jpg merci!
Locaties - Fotografie Reacties: 2 4-7-2012 12:52:31

kristel
feestzaal zoektocht 250 pers
hejhej Wij zijn volop op zoek naar een feestzaal regio Turnhout-Hoogstraten waar toch +-250 personen kunnen zitten... Heeft iemand goeie aanraders?
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 4-7-2012 12:33:59

Dorien
8 dagen, 11uur en 47min ... Stress!
Hey iedereen Pff nog maar 8d, 11u en 47min...Begint serieus te korten he, ik kijk er zo naar uit! Maar zal tegelijkertijd ook heel blij zijn dat het achter de rug is want ik voel me verschrikkelijk. Door omstandigheden moesten vele voorbereidingen ...
Voorbereiding Reacties: 5 4-7-2012 12:23:45

fleur
misviering zonder eucharistie
Mijn vriend en ik hebben beslist om een viering te doen zonder eucharistie. Gelukkig had onze priester daar geen enkel probleem mee. Hij zei ons wel dat er dan normaal iets 'anders' wordt voorzien, een soort van bezinningsmoment. Zijn er hier nog k...
Religie Reacties: 13 4-7-2012 12:18:17

heidi
vlammende ruzie met moeder, pfff
hallo, zoals reeds te verwachten was, vlammende ruzie met mij ma over vanalles en nog wat. De trouw interesseerde haar niks, want ze wil niet da ik trouw, en nu opeens steekt ze mij door dat ik niks vertel ervan!!!!!!!! erg zenne. en tja van het een...
Voorbereiding Reacties: 5 4-7-2012 12:01:08

Sofie
SUPERDAG!!!!
Hallo allemaal Nu mijn huwelijk reeds een maandje gepasseerd is, leek het mij wel leuk om een verslagje te posten over onze mooie dag. Vooral omdat ik dan eindelijk ook de tijd kan nemen om een heleboel mensen te bedanken. - Eerst en vooral onze f...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 4-7-2012 11:06:25

Sara
een weekje rust?
na mijn vorige post over het allemaal beu zijn heb ik deze week een weekje rust genomen. het doet echt goed. maar ondertussen zijn er weer vanalle zaken geregeld HAHAHAHA. -de staaltjes stof voor de bedankjes zijn aangekomen en het is echt moeilijk ...
Voorbereiding Reacties: 1 4-7-2012 10:38:27

an
Hoe een misboekje maken?
Beste bruidjes, Ik zit met een probleem. Ik heb mijn misboekje af maar heb het gewoon in wordgemaakt.   Iemand een iedee of er een progamma bestaat dat je teksten in de vorm van een boekje zet?  Of hoe doen jullie dit? Groetjes Ann
Ceremonie Reacties: 5 4-7-2012 10:16:14

Lauren
Vuurwerkstokjes
Hey meisjes, weet iemand van jullie toevallig waar je vuurwerkstokjes (zo van die kleintjes die ze vaak op ijsjes/taarten zetten) kan kopen? Groetjes
Ideeën Reacties: 4 4-7-2012 9:57:06

Marijke
Nog 1 dag 14h en 19 min!
Nu het bijna zo ver is beginnen de zenuwen toch lichtjes te komen, vooral ivm het weer, maar ik laat het niet aan m'n hart komen, vaak is het beter dan ze hadden voorspeld. Ik krijg vandaag witte paraplu's van een vriendin, beter dat ik ze heb en nie...
Voorbereiding Reacties: 5 4-7-2012 9:40:22

sarah
Nog 50 dagen!
Wat gaat het snel! Het lijkt nog maar gisteren dat de teller op 100 stond!! Vrijdag eindelijk mijn eerste pas, en wat ben ik blij. Heb mijn kleed al in oktober gekozen en is ook sinds dan geleden dat ik het zag/aanhad...met als gevolg dat ik af en ...
Voorbereiding Reacties: 4 4-7-2012 9:29:22

Sandra
Burgerlijk huwelijk krijgt vorm!
Hallo allemaal, Hier staan nog 64 dagen op de teller...hoe snel gaat dat ineens!! Vanaf de 100-dagen gaat alles zoals een sneltrein! Gisteren afgesproken met de schepen die ons zal trouwen te Merchtem, Ella De Neve - een kennismakingsgesprekje. Hee...
Voorbereiding Reacties: 17 4-7-2012 8:33:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...