Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stefanie
Wat meenemen op dag huwelijk
Help ! Wat moet ik zeker nog meenemen de dag van mijn huwelijk ?
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 1-7-2012 12:08:49

Stefanie
Looks of versailles - Harelbeke
Bij deze wil ik eventjes vermelden dat ik super tevreden ben van Elke van Looks of Versailles. Gisteren proefkapsel en make up gehad en was supergoed.
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 1-7-2012 12:07:18

greet
Special act
Dag dames, Na al veel berichtjes meegelezen te hebben hier op het forum en al veel informatie te hebben vergaard, stel ik graag mijn eerste vraagje aan jullie. Omdat jullie altijd met zoveel goede tips op de proppen komen :-) Mijn verloofde en ik ...
Muziek - Live Reacties: 5 1-7-2012 11:22:24

Kelly
Bussen gezocht
Hallo, ben een beetje stilgevallen ... maar nu met nog 376 dagen op de teller gaan we er terug invliegen eh! De zaal is ok, en de ceremoniemeester ook, maar dat is het! Vrijdag den 13de kunnen we naar het gemeentehuis gaan en kunnen we ons uur gaan r...
Voorbereiding Reacties: 4 1-7-2012 11:01:11

Bianca
op zoek naar vliegtuigtickets
Hey bruidjes, Kan er mij iemand vliegtuigtickets aan de hand doen of een site waar je zelf kan maken?
Ideeën Reacties: 2 30-6-2012 23:03:56

Jessy
Klein verslagje: 16/06/2012
Hey bruidjes, Even een klein verslagje over onze grote dag :-) Ben hier helemaal niet goed in dus gewoon ff alles wat opsommen he ;-) De avond ervoor zoals de meesten wrs, nog het weer in het oog aant houden geweest en al een beetje gerustgesteld ...
Huwelijksreis Reacties: 11 30-6-2012 22:48:04

Inge
verrassingsact dansfeest
hoi iedereen omdat wij enkel een ontvangstreceptie met een dansfeest geven had ik graag nog een special act laten komen om de sfeer er toch goed in te krijgen of in te houden. ik zou eventueel zelf ook een act willen doen als verrassing voor mijn ve...
Ideeën Reacties: 4 30-6-2012 22:23:05

mel
genoeg plaats in de schranshoeve?
Hallo iedereen Heeft iemand ervaring met een dansfeest in de schranshoeve? Ik vind het een ideale locatie voor het feest dat wij willen geven (we mogen daar een extern frietkraam buiten plaatsen en toch kan je ook bediening krijgen in de zaal en enk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 30-6-2012 21:15:27

tessa
suite.
hallo, vandaag zijn ik en mijn verloofde gaan kijken voor zijn kostuum en we hebben het perfect gevonden . En terwijl we daar toch waren hebben we ook eens gekeken voor onze suite ( voor de heren ) we zouden ze allemaal hetzelfde willen. Maar mijn vr...
Kledij - Suite Reacties: 2 30-6-2012 20:29:12

Sandra
Ervaring Ann Sophie Smartshopping Brasschaat
Hallo allemaal, Vandaag langs Ann Sophie in Brasschaat gegaan met nog 2 dames...alle 3 op zoek naar een kleedje om te dragen op een trouw...1tje heeft er een kleedje gevonden: wit met zacht roze mini bolletjes en hetzelfde roze lint om rond haar mid...
Voorbereiding Reacties: 1 30-6-2012 18:32:25

Veronique
Verslag en foto's 16 juni 2012
Lieve mensen, zelf heb ik zoveel gehad aan het forum en genoten van elk verslag en foto's en nu is het mijn beurt.  De hele week hadden ze regen afgegeven en de avond voor onze trouw veranderde het weerbericht, het zou droog blijven in het weste...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 30-6-2012 18:02:12

Sophie
Gevonden!
Net mijn ventje zijn kostuum gaan kiezen voor de trouw... Hij gaat er fantastisch uitzien. Volledig zijn stijl en ik had gelijk al kriebels in men buik toen ik het geheel zag... Nu enkel nog een riem laten maken dat bij zijn schoenen past!We zijn ook...
Voorbereiding Reacties: 0 30-6-2012 17:09:54

Valerie
Cortina
Heyla, Iemand al ervaringen in Salons Cortina in Wevelgem? Ben er vanmorgen geweest en zijn zeer goed ontvangen geweest. Straks naar de Vossenberg in Hooglede. Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 30-6-2012 15:36:18

Manuela
Proef make-up
Na lang stressen en zoeken toch iemand gevonden voor de make-up van de grote dag! Vandaag eens mogen gaan testen en het was even verschieten om mezelf in de spiegel te zien... Ben er echt super blij mee! Hopelijk hetzelfde resultaat binnen 34 dagen! ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 30-6-2012 15:32:00

Ine
Baby is ook bruidsmeisje
Dag allemaal nog maar 34 dagen voor de grote dag, het komt onwezenlijk dichterbij, stress! haha! Onze twee kindjes zijn bruidskindjes, mijn zoontje van 3.5 jaar zal de ringen mogen brengen. Mijn dochter van 6 maanden zal niet echt iets kunnen doen ...
Ideeën Reacties: 3 30-6-2012 15:13:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...