Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sifra
nova outlet maasmechelen
maandag heb ik mijn eerste afspraken om te zoeken naar DE trouwjurk... nu had ik gebeld met nova outlet maasmechelen, maar ik vond die vrouw aan de telefoon al enorm onvriendelijk zijn  mijn zin om te gaan is al halvelings over. ik heb nog...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 29-6-2012 7:12:14

Daisy
Binnenlocatie fotos regio torhout
Hallo collega bruidjes, Zoals de titel al zegt ben ik nog op zoek naar een binnenlocatie om onze fototjes te nemen. Liefst in de omgeving van torhout. Alle tips zijn meer dan welkom. Alvast bedankt dames !!!!!
Fotografie Reacties: 3 28-6-2012 22:37:54

Niki
De laatste 2 dagen!
Vandaag een gigantisch drukke dag gehad! Vanmorge m'n jurk gaan halen (moest nog een haakje verzet worden), met de mama om bloemekes, cava en hapjes halen, nog enkele versieringskes voor de feestzaal en tafeldecoratie, de MERCI chocoladedozen voor ...
Voorbereiding Reacties: 6 28-6-2012 22:18:32

deborah
Vrijgezellen!
Hallo iedereen! Ik ben op zoek naar een aantal ideeën voor de vrijgezellen van mijn verloofde. Zijn broer ging alles organiseren samen met de mijne, maar heeft zowat alles op zijn eentje georganiseerd en grofweg gezegd: het trekt op niets! Mij...
Voorbereiding Reacties: 7 28-6-2012 21:36:10

isabel
muziek ???? welke liedjes te kiezen
Hey meisjes, de dagen tot de trouw beginnen te korten en ik heb echt dringend hulp nodig. Ik weet absoluut niet welke liedjes te kiezen voor het volgende : aansnijden bruidstaart ? dans met ouders en dans met schoonouders? wat raden jullie aan of ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 28-6-2012 20:29:30

Elke
Zucht... jaloerse mensen
Hoi medebruidje en -bruidegommen, Hebben jullie ook zo veel jaloerse reacties op het feit dat jullie gaan trouwen? Ik begin het echt beu te worden. Eerst mijn broer 'die het niet aan kan' kom naar onze trouw te komen, omdat hij geen relatie meer heef...
Voorbereiding Reacties: 5 28-6-2012 19:35:38

Monica
Trouwbeloften
Hallo,Wie wilt zijn trouwbeloften eens naar me toe sturen?Ik heb de mijn geschreven maar twijfel.Als ik nu een paar voorbeeldjes krijg weet ik of ik wat in de juiste richting heb geschreven.Alvast bedankt!Mijn email adres is : monicavankoeckhoven@t...
Ceremonie Reacties: 3 28-6-2012 19:33:04

Stefanie
tafelnamen
hallo, Wij zijn nog steeds op zoek naar originele tafelnamen. Wat hebben jullie zo allemaal en wat zetten jullie dan op tafel? Groetjes Stefanie
Voorbereiding Reacties: 10 28-6-2012 19:17:16

Alessia
cadeautips gevraagd 1 jaar getrouwd!
Hoi allemaal. Zondag zijn we uitgenodigd op een feestje van een koppel dat vorig jaar getrouwd is. We (ik, mijn vriend, mijn zus en haar vriend) weten totaal niet wat te geven! Een massage of relax-bon valt af want dat doet hij niet graag. Een waarde...
Ideeën Reacties: 4 28-6-2012 19:06:20

Annelies
Family Cards Toujours
Weet iemand van jullie of dit merk van kaarten ook in de ava of bij drukkers te vinden is of is dit enkel op internet te vinden? De drukker waar wij langs geweest zijn, had dit allesinds niet in zijn mappen zitten.
Uitnodigingen Reacties: 1 28-6-2012 17:44:29

Sofie
ervaring bruidsparadijs
hallo heeft er hier iemand ervaring met het bruidsparadijs in merksem? goede of slechte ervaring?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 28-6-2012 17:12:26

Sofie
zwart trouwkleed
ok hier even informeren ik heb een prachtig zwart kleed gezien en begin te twijfelen aan de kleur wit of zwart is hier iemand getrouwd in zwart? mag ik dan eens een fototje zien je mag het mailen naar boonssofie@gmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 28-6-2012 17:06:26

sofie
probleem
Help, Ik zit met een probleem, Op mijn uitnodigingen staat: receptie van 17u tot 19u. een deel gaat om 19 u naar huis, de anderen is aansluitend avondfeest. Nu krijg ik de offerte van de zaal en staat daar receptie van 17u30 tot 19u30. wat doe ik ...
Voorbereiding Reacties: 9 28-6-2012 16:48:26

Eveline
Inleidende tekst voor gastenboek met stenen
Hoi Hoi Als gastenboek gaan wij allemaal witte keien gebruiken waar de gasten dan met stift een kleine boodschap op kunnen schrijven. Nu ben ik nog op zoek naar een soort van inleidende tekst om bij dit alternatieve gastenboek te plaatsen. Ik heb al...
Ideeën Reacties: 4 28-6-2012 16:47:00

cindy
Superervaring met Sposa Heusden-Zolder
Hallo Normaal ging ik bij Aponi een kleedje kopen, maar doordat het op de beloofde datum nog niet bij haar thuis was waardoor ik het niet kon gaan passen, vreesde ik een beetje dat ik in tijdsgebrek kwam gezien er een drukke grote vakantie voor de d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 28-6-2012 15:56:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...