Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Patricia
@ Webmaster
Hallo, Is de publiciteit die ik regelmatig te zien krijg op de linker zijde van Ryanair wel degelijk publiciteit of is dit spam? Uit veiligheid ga ik telkens uit het forum maar dat is niet echt leuk. Als het publiciteit is (in het frans trouwens) i...
Voorbereiding Reacties: 0 26-6-2012 13:56:57

Patricia
Trouwkleed te koop - diverse decoratie te koop ..
Hallo, Nu de grote dag voorbij is, verkoop is enkele zaken. Hopelijk kan ik iemand gelukkig maken. Mijn trouwjurk, waar ik nog elke dag verliefd naar zit te kijken. Deze is onmiddellijk professioneel gereinigd geweest. Maat 38. Ik ben 1m66 groot maa...
Voorbereiding Reacties: 7 26-6-2012 13:30:43

sven
oost-vl feestzaal gezocht
Graag tips en waar kan ik een origineel feestzaal vinden.. vrij van brouwer met bar en kleine keuken . we hadden graag iets gevonden in een oude kerk of fabriek.. dank u
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 26-6-2012 13:07:58

sven
dj ervaring
hidihohoho iemand ervaring met  Dj Stefan Beeldens¨ het is feest¨ of kan er ons iemand ee ngoede DJ bezorgen voor zowel de muziek jaren 70,80,90 met lichtinstalatie? aan een redelijke prijs? bedankt
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 26-6-2012 13:04:35

Sandra
Veel kleine dingen regelen...veel to do's!
Hallo allemaal, Deze maand was het een beetje vanalles wat de 'to do's' betreft...en ook de komende weken nog een drukke agenda! Onze uitnodigingen zijn verstuurd - en er komt weinig reactie...*zucht*... Ik heb net mijn boekje '101 redenen' b...
Voorbereiding Reacties: 16 26-6-2012 11:47:33

Klara
Mechelen - Doorgang naar stadhuis
Hallo, Wij hebben onze ondertrouw reeds gehad in februari. Ik dacht toen begrepen te hebben dat wij documenten gingen opgestuurd krijgen waarmee we bij Vinci park doorgang over de Bruul zouden kunnen aanvragen voor 5 auto's. Ik heb nog niets gekregen...
Ceremonie Reacties: 3 26-6-2012 11:39:10

sven
Indoor vuurwerk
Mijn vrouwtje had een weekje geleden een link hier gezet naar onze facebook pagina over indoor vuurwerk. Deze heb ik ook nog gevonden van dit jaar waar het vuurwerk op ongeveer 4min16 wordt gebruikt. http://www.atv.be/item/huwelijksaanzoekplanners-9...
Ideeën Reacties: 1 26-6-2012 11:26:25

sven
het is zover ;-)... GRAAG DE NODIGE TIPS
indeed het is zover nog 73 dagen 12 uren 57 min en 55..54..53 sec en wij gaan trouwen. we wisten eerst niet goed wat we zouden doen feestmaal met enkel familie en daarna een trouwfeest met vrienden.. dat kwam heeeel duur uit. of we gingen enkel een f...
Voorbereiding Reacties: 5 26-6-2012 11:23:23

Sara
hoedjes christophe coppens
voor de mensen die nog iets van hoedje of fascintor in hun haar zoeken ( of voor de suite) keertje kijken naar de veiling van de faling van Chrisophe Coppens. Hoeden ontwerpen van oa prinses Mathilde. Zittten redelijk wat betaalbare stukken in. http...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 26-6-2012 11:20:39

Evi
winkelwagenmuntjes
hallo, even een vraagje voor de bruidjes die al reeds met looland gewerkt hebben: Is het normaal dat je ze niet meer reageren op mail nadat je besteld hebt?We hebben onze muntjes besteld, en alles verliep tot hiertoe heel vlot maar nu vorige week stu...
Voorbereiding Reacties: 1 26-6-2012 11:00:45

Steffie
Boekje "101 redenen waarom ik van je hou"
Hallo Heeft iemand dit boekje gekocht (101 redenen waarom ik van je hou - A.Dodds)? Ik zou het graag bestellen, maar wil eerst weten of het poezie is of een invulboekje? Alvast bedankt!!!!! Steffie xxxx
Ideeën Reacties: 9 26-6-2012 10:54:25

Brenda
Muziek Zo(o)n(en) geven mama weg
Hoi hoi, Wij zijn 2 supergelukkige vrouwen die september volgend jaar in het huwelijksbootje stappen. Ik ga weggegeven door mijn drie zonen maar kan nergens een geschikt liedje vinden. Heeft er iemand voorstellen? Bedankt.
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 26-6-2012 10:35:40

Sara
familiezaken
wij zitten op vlak van de familie met een beetje een delicaat probleem. Eerst even de situatie schetsen. Mijn verloofde zijn vader was een alcoholieker met veel schulden. Zijn ma is er bij weg gegaan toen hij ergens een jaar of 10 was en is hertrouwd...
Voorbereiding Reacties: 4 26-6-2012 9:14:23

Jessica
Dat doe je toch niet?
Hey bruidjes, even de teleurstelling van mij afschrijven. Ik droomde van een groot feest met een fijne en vooral lange dansavond:-). We nodigden meer dan 150 personen uit en de bevestigingen kwamen vlotjes binnen. Ook mijn collega's nodigde ik uit,&...
Voorbereiding Reacties: 17 26-6-2012 8:27:13

Valerie
solden op bruidskledij?
Hey, Ik ga straks op tocht voor bruidskledij en zal er meteen de vraag bij stellen of ze ook kortingen geven op de vorige collectie, aangezien de nieuwe voor de deur staat.. ik hou jullie op de hoogte!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 26-6-2012 7:48:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...